Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Przetarg - rozbudowa i przebudowa świetlicy w Kruczu

Ogłoszenie o wyborze oferty

Odpowiedź na zapytanie z dnia 2009-10-23

Odpowiedź na zapytanie z dnia 2009-10-19

Odpowiedź na zapytanie z dnia 2009-10-13

OGŁOSZENIE


Lubasz: ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W KRUCZU


Data zamieszczenia 05 października 2009 roku


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – w trybie przetargu nieograniczonego

roboty budowlane


SEKCJA I: ZAMAWIAJACY


  1. 1)NAZWA I ADRES : GMINA LUBASZ, ul. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz

woj. wielkopolskie, tel. 067 255 60 12 wew.26,

faks 067/ 255 64 62

strona internetowa: www.lubasz.pl

NIP 763 – 209 – 30 – 34


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


  1. 1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. 1.1) Nazwa nadana zamówieniu:

Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w Kruczu

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

  1. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zakres robót składający się na przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Roboty konstrukcyjno-budowlane w budynku istniejącym - roboty konstrukcyjne ( nadproża, wzmocnienia ścian ), przebudowa układu ścianek działowych, roboty wykończeniowe wewnętrzne, wymiana instalacji , wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie ścian od zewnątrz wraz z elewacją, wymiana pokrycia dachowego wraz z rynnami i rurami spustowymi 2. Roboty konstrukcyjno-budowlane w części dobudowywanej - roboty ziemne, betonowe, roboty murowe, posadzkarskie, roboty ciesielskie, dekarskie, roboty malarskie i wykończeniowe, instalacja elektryczna zewnętrzna i wewnętrzna , instalacja odgromowa , instalacja wod-ka z przyłączami, instalacja co + kotłownia olejowa , wykonanie utwardzenia placu z kostki betonowej



  1. 1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPN): 45 211 350-7

II. 1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

  1. 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

  1. 1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

  1. 2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie do dnia 10 czerwca 2010 roku


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,

EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


  1. 1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 20.000,00 zł


  1. 2) WARUNKI UDZIAŁU

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych .


Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą "spełnie – nie spełnie ". Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1–3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.. 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 5)Poświadczona „za zgodność z oryginałem” kserokopia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wykonawca posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 700.000,00 złotych lub potwierdzająca, że wykonawca posiada zdolność kredytową na kwotę min. 700.000,00 złotych, lub potwierdzająca, że łącznie z obydwu w/w źródeł wykonawca wykaże (posiada na rachunku i posiada zdolność kredytową) kwotę nie mniejszą niż 700.000,00zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Z treści w/w informacji musi bezwzględnie wynikać spełnienie warunku osiągnięcia w/w kwot. 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych co najmniej dwóch o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. rozbudowy i przebudowy świetlicy wiejskiej w Kruczu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 7) poświadczone „za zgodność z oryginałem” kserokopie uprawnień budowlanych kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , sanitarnej i elektrycznej oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego inżynierów budownictwa.( art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów – Dz. U. z 2001 r Nr 5 poz. 42z późniejszymi zmianami 8)dokumenty ( referencje) potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 6 zostały wykonane z należytą starannością. 9) wadium w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu, dla innej formy niż gotówka. 10) pełnomocnictwo – w przypadku ofert wspólnych. 11) Zestawienie kosztów, sporządzone wg wzoru wraz z projektem umowy.


SEKCJA IV: PROCEDURA

  1. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

  1. 1.1)TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

  1. 2) KRYTERIA OCENY OFERT

  1. 2.1) KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena

  1. 2.2) WYKORZYSTYWANA BEDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie

IV. 3.) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  1. 3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja zamówienia: www.bip.lubasz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem

Urząd Gminy w Lubaszu ul. Chrobrego 37 64-720 LUBASZ


IV.3.4) TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – 28 października 2009 roku godzina 10oo miejsce: Urząd Gminy w Lubaszu ul. Chrobrego 37 64-720 LUBASZ /sekretariat pok. 101/


IV.3.5) TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: okres w dniach: 30 dni od upływu

terminu składania ofert


Dokumenty do pobrania:
krucz_swietlica_wybor_oferty
(wprowadził: Tomasz Lipski 2009-11-10 01:23:40)
rozmiar pliku: 16.5Kb
krucz_swietlica_odpowiedz_na_zapyt_20091023
(wprowadził: Tomasz Lipski 2009-10-23 01:34:42)
rozmiar pliku: 40Kb
krucz_swietlica_odpowiedz_na_zapyt_20091019
(wprowadził: Tomasz Lipski 2009-10-19 03:34:21)
rozmiar pliku: 48Kb
odpowiedz_na_zapytanie_20091013
(wprowadził: Tomasz Lipski 2009-10-13 12:11:34)
rozmiar pliku: 12.5Kb
swietlica_krucz_dokumentacja_urbanistyczno-budowlana_cz4_z_4
(wprowadził: Tomasz Lipski 2009-10-06 01:26:11)
rozmiar pliku: 861.5Kb
swietlica_krucz_dokumentacja_urbanistyczno-budowlana_cz3_z_4
(wprowadził: Tomasz Lipski 2009-10-06 01:25:34)
rozmiar pliku: 1.1Mb
swietlica_krucz_dokumentacja_urbanistyczno-budowlana_cz2_z_4
(wprowadził: Tomasz Lipski 2009-10-06 01:24:57)
rozmiar pliku: 1.2Mb
swietlica_krucz_dokumentacja_urbanistyczno-budowlana_cz1_z_4
(wprowadził: Tomasz Lipski 2009-10-06 01:24:16)
rozmiar pliku: 1.1Mb
swietlica_krucz_dokumentacja_sanitarna_cz3_z_3
(wprowadził: Tomasz Lipski 2009-10-06 01:23:22)
rozmiar pliku: 1.1Mb
swietlica_krucz_dokumentacja_sanitarna_cz2_z_3
(wprowadził: Tomasz Lipski 2009-10-06 01:22:39)
rozmiar pliku: 952.5Kb
swietlica_krucz_dokumentacja_sanitarna_cz1_z_3
(wprowadził: Tomasz Lipski 2009-10-06 01:21:51)
rozmiar pliku: 1.2Mb
swietlica_krucz_dokumentacja_elektryczna_cz2_z_2
(wprowadził: Tomasz Lipski 2009-10-06 01:20:57)
rozmiar pliku: 809Kb
swietlica_krucz_dokumentacja_elektryczna_cz1_z_2
(wprowadził: Tomasz Lipski 2009-10-06 01:20:22)
rozmiar pliku: 943.5Kb
swietlica_krucz_dokumentacja_architektura-i-konstrukcje_cz8_z_8
(wprowadził: Tomasz Lipski 2009-10-06 01:19:30)
rozmiar pliku: 1Mb
swietlica_krucz_dokumentacja_architektura-i-konstrukcje_cz7_z_8
(wprowadził: Tomasz Lipski 2009-10-06 01:18:46)
rozmiar pliku: 987Kb
swietlica_krucz_dokumentacja_architektura-i-konstrukcje_cz6_z_8
(wprowadził: Tomasz Lipski 2009-10-06 01:18:02)
rozmiar pliku: 870.8Kb
swietlica_krucz_dokumentacja_architektura-i-konstrukcje_cz5_z_8
(wprowadził: Tomasz Lipski 2009-10-06 01:17:23)
rozmiar pliku: 1.1Mb
swietlica_krucz_dokumentacja_architektura-i-konstrukcje_cz4_z_8
(wprowadził: Tomasz Lipski 2009-10-06 01:16:47)
rozmiar pliku: 928.1Kb
swietlica_krucz_dokumentacja_architektura-i-konstrukcje_cz3_z_8
(wprowadził: Tomasz Lipski 2009-10-06 01:16:10)
rozmiar pliku: 938.9Kb
swietlica_krucz_dokumentacja_architektura-i-konstrukcje_cz2_z_8
(wprowadził: Tomasz Lipski 2009-10-06 01:14:44)
rozmiar pliku: 1013Kb

« poprzednia 1 2  następna »

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021