Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Przetarg - wyłapywanie i utrzymywanie pod opieką weterynaryjną bezdomnych zwierząt (rozstrzygnięty)

Ogłoszenie o wyborze oferty z dnia 01 marca 2012r.


OGŁOSZENIE

Lubasz: „WYŁAPYWANIE I UTRZYMYWANIE POD OPIEKĄ WETERYNARYJNĄ BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY LUBASZ”

Data zamieszczenia 01 lutego 2012 roku

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – w trybie przetargu nieograniczonego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1)NAZWA I ADRES :  GMINA LUBASZ, ul. Chrobrego 37,  64-720 Lubasz woj. Wielkopolskie, tel. 067 255 60 12 wew.26, faks 067 255 64 62 strona internetowa: www.lubasz.pl NIP 763–209–30–34

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II. 1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II. 1.1) Nazwa nadana zamówieniu: „WYŁAPYWANIE I UTRZYMYWANIE POD OPIEKĄ WETERYNARYJNĄ  BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY LUBASZ”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi weterynaryjne
II. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłapywanie i utrzymanie pod opieką weterynaryjną bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Lubasz z zachowaniem zasad określonych w ustawie „O ochronie zwierząt” z dnia 21 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z 2003 r. Nr 106 poz. 1002 ze zm.) oraz wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2004 r. nr 158 poz. 1657) i zaleceń  urzędowego lekarza weterynarii.

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje :
1) wyłapywanie bezdomnych zwierząt (psy, koty) – według zaistniałej konieczności (dojazd i dowóz wyłapanych zwierząt do schroniska);
2) przyjęcie bezdomnych zwierząt do schroniska, w tym:
 a) wykonanie wymaganych szczepień ochronnych,
 b) odpchlenie zwierząt,
 c) odrobaczenie zwierząt.
3) utrzymywanie bezdomnych zwierząt w schronisku w tym:
 a) zapewnienie właściwych warunków sanitarnych i bytowych,
 b) karmienie zwierząt,
 c) opieka weterynaryjna (profilaktyka i leczenie),
 d) przeprowadzenie sterylizacji i kastracji,
 e) wydawanie zwierząt dla osób chętnych do ich adopcji,
 f) usypianie zwierząt w przypadku wystąpienia takiej konieczności,
 g) podskórne wszczepienie mikrochipu, wprowadzenie numeru do bazy danych,
 h) oddawanie zwierząt do adopcji i sporządzanie stosownych umów
II. 1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPN): 85210000-3

II. 1.5) Czy dopuszcza się  złożenie oferty częściowej: nie

II. 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II. 1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

II. 2)Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: do 31 grudnia 2013 roku

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III. 1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: brak

III. 2) WARUNKI UDZIAŁU
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych .

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą "zero – jedynkową". Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:.

1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału, o których mowa w art.22 ustawy – prawo zamówień publicznych,

2) koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami – zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 3 i 4  ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach(tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr. 236, poz. 2008 ze zm.)

3) wykaz umów na świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia zawartych przez Wykonawcę w ostatnich dwóch latach 

4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; minimum 1 lekarza weterynarii oraz 2 pielęgniarzy zwierząt przeszkolonych w zakresie postępowania ze zwierzętami oraz przepisów o ochronie zwierząt,

5) wykaz narzędzi, w tym bazy i wyposażenia zakładu oraz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,

6) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej  z przedmiotem zamówienia.

7) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ,

8) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny wpis do Centralnej Ewidencji  Informacji i Działalności Gospodarczej (CEIDG)

9) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  właściwego organu-  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

10) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie , że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

11) podpisany projekt umowy (załącznik nr 8 do specyfikacji)

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

1)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert,

2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

3)  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

4) Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedni dla miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

Inne dokumenty :
1)Wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem ich nazw i siedzib – jeśli dotyczy 2)  Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum, itp.).

SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV. 1)TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV. 1.1)TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV. 2.1)KRYTERIA OCENY OFERT:najniższa cena

IV. 2.2)WYKORZYSTYWANA BEDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA:nie

IV.3.)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV. 3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja zamówienia: www.bip.lubasz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lubaszu ul. Chrobrego 37 64-720 LUBASZ

IV.3.4) TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – 15 lutego 2012 roku godzina 10.00, miejsce: Urząd Gminy w Lubaszu ul. Chrobrego 37  64-720 LUBASZ (sekretariat pok. 101)

IV.3.5) TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: okres w dniach:  30 dni od upływu terminu składania ofert

 

Dokumenty do pobrania:
02.wylapywanie_zwierzat_luty_2012_ogloszenie_o_wyborze_oferty
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-03-01 01:53:34)
rozmiar pliku: 17.5Kb
01.wylapywanie_zwierzat_luty_2012_siwz
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-02-01 12:06:51)
rozmiar pliku: 104.5Kb
00.wylapywanie_zwierzat_luty_2012_ogloszenie
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-02-01 12:06:33)
rozmiar pliku: 51.7Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021