Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Zapytanie ofertowe na zakup pomocy dydaktycznych

27.09.2017

UWAGA!!! ZE WZGLĘDU NA WPROWADZONE ZMIANY DO TREŚLI ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR 2/P/2017 ZAMIESZCZAMY PONIŻEJ PEŁNĄ TREŚĆ ZMIANIONEGO ZAPYTANIA. ZMIENIE ULEGŁ RÓWNIEŻ FORMULARZ OFERTY.

 

Gmina Lubasz                                                                                                              Lubasz, 25.09.2017

Ul. Bolesława Chrobrego 37

64-720 Lubasz

                       

 

 

Zapytanie ofertowe nr 2/P/2017

 

W związku z realizacją projektu „Odnowa edukacji w gminie Lubasz - program rozwoju kompetencji kluczowych uczniów i uczennic w Gminie Lubasz”,  nr RPWP.08.01.02-30-0282/16, realizowanego w ramach Wielkopolskiego regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne – projekty konkursowe, współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, gmina Lubasz z siedzibę w Lubaszu, ul. Bolesława Chrobrego 37, ogłasza wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z procedurą rozeznania rynku na wyłonienie Wykonawcy mającego dostarczyć pomoce dydaktyczne dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Lubaszu i Publicznej Szkoły Podstawowej w Miłkowie.

1. Zamawiający

 1.

Gmina Lubasz                                                                                  

Ul. Bolesława Chrobrego 37

64-720 Lubasz

NIP 763 209 30 34

Odbiorca: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Batalionu Spadochronowego I Armii Wojska Polskiego w Lubaszu, ul. Szkolna 6

 

2.

Gmina Lubasz                                                                                  

Ul. Bolesława Chrobrego 37

64-720 Lubasz

NIP 763 209 30 34

Odbiorca: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Dąbrowskiej, Miłkowo 11, 64-720 Lubasz

 

2. Przedmiot zamówienia

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy przedmiot zamówienia ujęty został przez zamawiającego w załączniku nr 1 zapytania ofertowego

Przedmiot zamówienia: Wykonawca musi dostarczyć do wskazanych w załączniku miejscowości pod adresy wskazane przez zamawiającego oraz w ilościach określonych w załączniku, w dniach roboczych po wcześniejszym uzgodnieniu terminu dostaw. Obowiązkiem Wykonawcy, który uzyska zamówienie jest wniesienie przedmiotu zamówienia do każdej ze szkół.

Szczegółowy przedmiot zamówienia ujęty został przez zamawiającego w załączniku nr 1 zapytania ofertowego.

Wykonawca może dostarczyć przedmioty równoważne z tymi wskazanymi przez zamawiającego w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. Jednakże zamawiający zastrzega, że przedmioty te muszą być funkcjonalnie tożsame z tymi wyszczególnionymi przez zamawiającego i służyć temu samemu celowi w procesie edukacji dzieci.

 Zamawiający umożliwia składanie ofert częściowych. Przy czym oferta cenowa dla danej pozycji musi uwzględniać łączną ilość zaproponowaną przez Zamawiającego.    

 2. Kategoria dostawa/usługi

Dostawa

 

  1. Nazwa i kod CPV

39162100-6 Pomoce dydaktyczne

    4. Miejsce realizacji zamówienia.

 

 a)     Publiczna Szkoła Podstawowa im. Batalionu Spadochronowego I Armii Wojska Polskiego w Lubaszu, ul. ul. Szkolna 6, 64-720 Lubasz,

 b)      Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Dąbrowskiej, Miłkowo 11, 64-720 Lubasz

 Zakres dostawy do poszczególnych placówek został określony w Załączniku nr 1  do zapytania ofertowego

 

  1. Okres realizacji zamówienia

Dostawy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego muszą zostać wykonane najpóźniej do dnia 27 październik 2017 roku.

 Za realizację zamówienia odpowiedzialne są: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Batalionu Spadochronowego I Armii Wojska Polskiego w Lubaszu oraz Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Dąbrowskiej

      1. Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Wykonawca musi dysponować niezbędnym potencjałem osobowym do wykonania zamówienia, musi dysponować niezbędnymi zasobami technicznymi do wykonania dostawy oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie dostawy.

 

  1.  Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Lp.

Kryterium oceny ofert

Maksymalna ilość punktów w kryterium

1

Cena

60

2

Termin dostawy

40

 

  1. Cena

Wykonawca oferuje cenę w formularzu oferty – zasada „im mniej tym lepiej”.

Liczba punktów uzyskanych w kryterium cena będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:

„Najniższa cena zaoferowana w badanych ofertach / Cena badanej oferty * 60 %”

przy czym 1 % = 1 punkt, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

W przypadku wpłynięcia jedynie ofert całościowych Zamawiający będzie oceniał cenę brutto za wykonanie całego zamówienia.

W przypadku wpłynięcia ofert całościowych i częściowych lub jedynie częściowych  Zamawiający będzie oceniał cenę brutto za poszczególne pozycje.

 

 2. Termin dostawy.

 Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z zasadą „im szybsze wykonanie dostawy tym lepiej”.

Wykonawca zaznacza maksymalny termin dostawy w formularzu oferty. Zamawiający zastrzega, że punktowany będzie termin dostawy do wskazanych w pkt.II.4 zapytania ofertowego miejsc realizacji zamówienia.

I tak:

40 punktów za dostawę do dnia 13 października 2017 roku.

20 punktów za dostawę do dnia 20 października 2017 roku.

0 punktów za dostawę do dnia 27 października 2017 roku.

   1.  Wykluczenia

Zamawiający nie może udzielić zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągnięcia zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

- Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;

- Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

  1. Przygotowanie oferty
  1. Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny w języku polskim. Wszystkie strony ofert i załączników muszą być ponumerowane. Oferta i Oświadczenia muszą być podpisane przez Oferenta.
  2. W skład oferty wchodzą: formularz oferty, załącznik nr 1 do formularza oferty (szczegółowy formularz cenowy), załącznik nr 2 do formularza oferty (oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu), pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) oraz opis z CEiDG lub KRS.
  3. Oferta nie zawierająca formularza oferty nie będzie w ogóle rozpatrywana. Oferta nie zawierająca załącznika nr 1 nr 2 do formularza oferty zostanie odrzucona.
  4. Oferta musi być kompletna, tzn. zawierać wszystkie w/w załączniki oraz aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub wydruk z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, a także pełnomocnictwo do reprezentowania Oferenta, o ile ofertę składa pełnomocnik.
  5. Oferenci mogą zadawać pytania dotyczące treści niniejszego zapytania jedynie w formie pisemnej. Zamawiający umieści odpowiedź w miejscu ogłoszenia zapytania najpóźniej na 1 dzień przez upływem terminu składania ofert.
  6. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia  treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji Oferenci, którzy złożyli ofertę zostaną poinformowani o nowym terminie składania ofert oraz o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo, przedłużenia terminu składania ofert oraz unieważnienia postępowania na każdym jego etapie (w całości lub części) bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
  8. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
  9. Cena podana w ofercie nie podlega zmianom przez cały okres trwania umowy.
  10. Cenę należy wyrazić w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  11. Ofertę zatrzymuje Zamawiający. Złożone wraz z ofertą dokumenty lub oświadczenia nie podlegają zwrotowi.
  12. W przypadku powzięcia wątpliwości co do zgodności jakiejkolwiek części oferty ze stanem faktycznym Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożona ofertą, w tym również poprzez wezwania Oferenta do wyjaśnienia treści dokumentów lub przedłożenia dodatkowych dokumentów celem potwierdzenia stanu faktycznego z treścią oferty. Odpowiedź na wezwanie nie stanowi przy tym uzupełnienia oferty, a samo wezwanie nie stanowi wezwania do uzupełnienia oferty.
  13. Okres związania ofertą wynosi 60 dni od dnia wyznaczonego na ostatni dzień składania ofert
  14. Zamawiający zastrzega sobie możliwości negocjowania ceny z Oferentem, który złoży ważną najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy cena tej oferty przekracza budżet projektu, którym dysponuje Zamawiający.
  15. Osobą uprawnioną do udzielania informacji ze strony Zamawiającego jest Liliana Helwich – inspektor ds. promocji i pozyskiwania środków, e-mail: liliana.helwich@lubasz.pl, te. 67 255 60 12
  16. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania, na każdym jego etapie, przed wyborem ofert.

 

  1. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Miejscem składania ofert jest:

Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz. Oferty można składać osobiście (pok. 203 od poniedziałku do piątku w godz. Od 7:30 do 14:30), pocztą tradycyjną  lub pocztą e-mailową na adres gzosip13@op.pl.

 

Oferty powinny zostać oznaczone widocznym dopiskiem:

„Oferta na dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Odnowa edukacji w gminie Lubasz - program rozwoju kompetencji kluczowych uczniów i uczennic w Gminie Lubasz”.

W przypadku przesłania oferty drogą e-mailową wiadomość powinna być zatytułowana: „Oferta na dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Odnowa edukacji w gminie Lubasz - program rozwoju kompetencji kluczowych uczniów i uczennic w Gminie Lubasz”.

 

  1. Oferty można składać w terminie do 29.09.2017 do godz. 14.30. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

O terminie złożenia oferty decyduje data wpływu oferty.

Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Oferentowi bez jej otwierania.

Oferent może, przed upływem terminu przesyłania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

Oferty należy składać wyłącznie na załączonych wzorach ofert.

 

  1. Inne postanowienia w zakresie postępowania.
    1. Zapłata ze realizację przedmiotu zamówienia będzie zrealizowana na podstawie prawidłowo wystawionej i zaakceptowanej przez Zamawiającego faktury oraz pisemnego protokołu bezusterkowego odbioru sprzętu w terminie 21 dni od dnia dostarczenia i zaakceptowania przez Zamawiającego faktury pisemnego protokołu bezusterkowego odbioru sprzętu.  Płatność będzie realizowana przelewem z rachunku zamawiającego na wskazany przez Wykonawcę rachunek umowy.
    2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu płatności wynagrodzenia w razie opóźnień związanych z przekazaniem środków finansowych przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego.

 

 

 

 

 

 

Gmina Lubasz                                                                                                              Lubasz, 25.09.2017

Ul. Bolesława Chrobrego 37

64-720 Lubasz

                       

 

 

Zapytanie ofertowe nr 2/P/2017

 

W związku z realizacją projektu „Odnowa edukacji w gminie Lubasz - program rozwoju kompetencji kluczowych uczniów i uczennic w Gminie Lubasz”,  nr RPWP.08.01.02-30-0282/16, realizowanego w ramach Wielkopolskiego regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne – projekty konkursowe, współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, gmina Lubasz z siedzibę w Lubaszu, ul. Bolesława Chrobrego 37, ogłasza wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z procedurą rozeznania rynku na wyłonienie Wykonawcy mającego dostarczyć pomoce dydaktyczne dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Lubaszu i Publicznej Szkoły Podstawowej w Miłkowie.

 

  1. Zamawiający

 

1.

Gmina Lubasz                                                                                  

Ul. Bolesława Chrobrego 37

64-720 Lubasz

NIP 763 209 30 34

Odbiorca: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Batalionu Spadochronowego I Armii Wojska Polskiego w Lubaszu, ul. Szkolna 6

 

2.

Gmina Lubasz                                                                                  

Ul. Bolesława Chrobrego 37

64-720 Lubasz

NIP 763 209 30 34

Odbiorca: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Dąbrowskiej, Miłkowo 11, 64-720 Lubasz

 

  1. Przedmiot zamówienia
  1. Opis przedmiotu zamówienia

 

Szczegółowy przedmiot zamówienia ujęty został przez zamawiającego w załączniku nr 1 zapytania ofertowego

 

Przedmiot zamówienia: Wykonawca musi dostarczyć do wskazanych w załączniku miejscowości pod adresy wskazane przez zamawiającego oraz w ilościach określonych w załączniku, w dniach roboczych po wcześniejszym uzgodnieniu terminu dostaw. Obowiązkiem Wykonawcy, który uzyska zamówienie jest wniesienie przedmiotu zamówienia do każdej ze szkół.

Szczegółowy przedmiot zamówienia ujęty został przez zamawiającego w załączniku nr 1 zapytania ofertowego.

 

Wykonawca może dostarczyć przedmioty równoważne z tymi wskazanymi przez zamawiającego w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. Jednakże zamawiający zastrzega, że przedmioty te muszą być funkcjonalnie tożsame z tymi wyszczególnionymi przez zamawiającego i służyć temu samemu celowi w procesie edukacji dzieci.

Zamawiający nie umożliwia składania ofert częściowych.

 

  1. Kategoria dostawa/usługi

Dostawa

 

  1. Nazwa i kod CPV

39162100-6 Pomoce dydaktyczne

 

  1. Miejsce realizacji zamówienia.

 

a)     Publiczna Szkoła Podstawowa im. Batalionu Spadochronowego I Armii Wojska Polskiego w Lubaszu, ul. ul. Szkolna 6, 64-720 Lubasz,

 

b)      Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Dąbrowskiej, Miłkowo 11, 64-720 Lubasz

 

 Zakres dostawy do poszczególnych placówek został określony w Załączniku nr 1  do zapytania ofertowego

 

  1. Okres realizacji zamówienia

Dostawy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego muszą zostać wykonane najpóźniej do dnia 27 październik 2017 roku.

 Za realizację zamówienia odpowiedzialne są: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Batalionu Spadochronowego I Armii Wojska Polskiego w Lubaszu oraz Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Dąbrowskiej

 

6. Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Wykonawca musi dysponować niezbędnym potencjałem osobowym do wykonania zamówienia, musi dysponować niezbędnymi zasobami technicznymi do wykonania dostawy oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie dostawy.

 

7. Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Lp.

Kryterium oceny ofert

Maksymalna ilość punktów w kryterium

1

Cena

60

2

Termin dostawy

40

 

   1.Cena

Wykonawca oferuje cenę w formularzu oferty – zasada „im mniej tym lepiej”.

Liczba punktów uzyskanych w kryterium cena będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:

„Najniższa cena zaoferowana w badanych ofertach / Cena badanej oferty * 60 %”

przy czym 1 % = 1 punkt, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Zamawiający będzie oceniał cenę brutto za wykonanie całego zamówienia.

 

2. Termin dostawy.

 

Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z zasadą „im szybsze wykonanie dostawy tym lepiej”.

Wykonawca zaznacza maksymalny termin dostawy w formularzu oferty. Zamawiający zastrzega, że punktowany będzie termin dostawy do wskazanych w pkt.II.4 zapytania ofertowego miejsc realizacji zamówienia.

I tak:

40 punktów za dostawę do dnia 13 października 2017 roku.

20 punktów za dostawę do dnia 20 października 2017 roku.

0 punktów za dostawę do dnia 27 października 2017 roku.

 

8. Wykluczenia

Zamawiający nie może udzielić zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągnięcia zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

- Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;

- Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

9. Przygotowanie oferty

  1. Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny w języku polskim. Wszystkie strony ofert i załączników muszą być ponumerowane i parafowane. Oferta i Oświadczenia muszą być podpisane przez Oferenta. Kopie dokumentacji przedkładanej przez Oferenta powinny zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby do tego uprawnione.
  2. W skład oferty wchodzą: formularz oferty, załącznik nr 1 do formularza oferty (szczegółowy formularz cenowy), załącznik nr 2 do formularza oferty (oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu), pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) oraz opis z CEiDG lub KRS.
  3. Oferta nie zawierająca formularza oferty nie będzie w ogóle rozpatrywana. Oferta nie zawierająca załącznika nr 1 (dotyczy wszystkich pozycji tabeli), nr 2 do formularza oferty zostanie odrzucona.
  4. Oferta musi być kompletna, tzn. zawierać wszystkie w/w załączniki oraz aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub wydruk z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, a także pełnomocnictwo do reprezentowania Oferenta, o ile ofertę składa pełnomocnik.
  5. Oferenci mogą zadawać pytania dotyczące treści niniejszego zapytania jedynie w formie pisemnej, jednak nie później niż na 2 dni prze upływem terminu składania ofert. Zamawiający umieści odpowiedź w miejscu ogłoszenia zapytania najpóźniej na 1 dzień przez upływem terminu składania ofert.
  6. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia  treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji Oferenci, którzy złożyli ofertę zostaną poinformowani o nowym terminie składania ofert oraz o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo, przedłużenia terminu składania ofert oraz unieważnienia postępowania na każdym jego etapie (w całości lub części) bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
  8. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
  9. Cena podana w ofercie nie podlega zmianom przez cały okres trwania umowy.
  10. Cenę należy wyrazić w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  11. Ofertę zatrzymuje Zamawiający. Złożone wraz z ofertą dokumenty lub oświadczenia nie podlegają zwrotowi.
  12. W przypadku powzięcia wątpliwości co do zgodności jakiejkolwiek części oferty ze stanem faktycznym Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożona ofertą, w tym również poprzez wezwania Oferenta do wyjaśnienia treści dokumentów lub przedłożenia dodatkowych dokumentów celem potwierdzenia stanu faktycznego z treścią oferty. Odpowiedź na wezwanie nie stanowi przy tym uzupełnienia oferty, a samo wezwanie nie stanowi wezwania do uzupełnienia oferty.
  13. Okres związania ofertą wynosi 60 dni od dnia wyznaczonego na ostatni dzień składania ofert
  14. Zamawiający zastrzega sobie możliwości negocjowania ceny z Oferentem, który złoży ważną najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy cena tej oferty przekracza budżet projektu, którym dysponuje Zamawiający.
  15. Osobą uprawnioną do udzielania informacji ze strony Zamawiającego jest Liliana Helwich – inspektor ds. promocji i pozyskiwania środków, e-mail: liliana.helwich@lubasz.pl, te. 67 255 60 12
  16. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania, na każdym jego etapie, przed wyborem ofert.

 10. Miejsce i termin składania ofert:

  1. Miejscem składania ofert jest:

Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz. Oferty można składać osobiście (pok. 203 od poniedziałku do piątku w godz. Od 7:30 do 14:30) lub pocztą tradycyjną na w/w adres.

 Oferty powinny zostać oznaczone widocznym dopiskiem:

„Oferta na dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Odnowa edukacji w gminie Lubasz - program rozwoju kompetencji kluczowych uczniów i uczennic w Gminie Lubasz”.

     2. Oferty można składać w terminie do 29.09.2017 do godz. 14.30. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

O terminie złożenia oferty decyduje data wpływu oferty.

Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Oferentowi bez jej otwierania.

Oferent może, przed upływem terminu przesyłania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

Oferty należy składać wyłącznie na załączonych wzorach ofert.

11. Inne postanowienia w zakresie postępowania.

  1. Zapłata ze realizację przedmiotu zamówienia będzie zrealizowana na podstawie prawidłowo wystawionej i zaakceptowanej przez Zamawiającego faktury oraz pisemnego protokołu bezusterkowego odbioru sprzętu w terminie 21 dni od dnia dostarczenia i zaakceptowania przez Zamawiającego faktury pisemnego protokołu bezusterkowego odbioru sprzętu.  Płatność będzie realizowana przelewem z rachunku zamawiającego na wskazany przez Wykonawcę rachunek umowy.
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu płatności wynagrodzenia w razie opóźnień związanych z przekazaniem środków finansowych przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego.

 

Dokumenty do pobrania:
Treść zapytania ofertowego
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2017-09-26 10:04:10)
rozmiar pliku: 487.5Kb
ZAłacznik nr 1 do zapytania ofertowego
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2017-09-26 10:04:54)
rozmiar pliku: 107Kb
Formularz oferty
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2017-09-26 10:05:41)
rozmiar pliku: 469Kb
Załącznik nr 1 do formularza oferty
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2017-09-26 10:07:36)
rozmiar pliku: 63.5Kb
Załącznik nr 2 do oferty
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2017-09-26 10:08:00)
rozmiar pliku: 457.5Kb
Formularz oferty_zmieniony
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2017-09-27 11:24:44)
rozmiar pliku: 469.5Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021