Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Zapytanie ofertowe w zakresie wykonania dokumentacji kosztorysowo – projektowej zagospodarowania przestrzeni publicznej w Lubaszu

Lubasz, dnia 14.09.2017 r.

 

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 20175 r., poz. 1579), a więc o szacowanej wartości poniżej 30 tys. EURO, Gmina Lubasz zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w zakresie wykonania dokumentacji kosztorysowo – projektowej zagospodarowania przestrzeni publicznej w Lubaszu w ramach zadania pn. „Urządzenie przestrzeni publicznej w centrum Lubasza – opracowanie dokumentacji”.

Dokumentacja projektowo – kosztorysowa powinna obejmować:

  1. Ścieżki spacerowo- edukacyjne  na terenie parku wpisanego do rejestru Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków

- należy zaprojektować ścieżki w oparciu o ślad istniejącej ścieżki ,

- zaprojektować należy zatoczki o wymiarach ca 2,0x1,0 m i zlokalizować tam ławeczki i oznakować je tablicami według wskazań inwestora,

- szerokość ścieżek – 2,0 m, spadek poprzeczny normowy zgodny z przepisami,

- początek ścieżki o współrzędnych x= 58507,37, y= 93453,77,

- na cieku należy zaprojektować kładkę drewnianą z drewna dębowego,

- długość ścieżki – ca 337 m

- długość drugiej ścieżki – ca 154m

- długość ścieżek przez teren bagienny – ca 50 m

- należy zaprojektować nawierzchnię żwirową dwuwarstwową z kruszywa naturalnego frakcji 0,075/31,5 gr. 5 cm oraz frakcji 63/31,5 gr. 15 cm, geowłóknina, na terenach zabagnionych destrukt betonowy gr. 20 cm,

- obrzeża chodnikowe 25x6x100 lub 30x8x100 na podsypce cementowo- piaskowej

- odwodnienie nawierzchni poprzez spadki podłużne i poprzeczne,

- należy zaprojektować oświetlenie drogowe parkowe – klasa oświetlenia S7 dopasowane do parametrów oświetlenia ul. Na przystań.

2.    Utwardzenie placu przy cmentarzu kostką POZBRUK na podsypce cementowo- piaskowej- plac wykorzystywany jest okresowo jako parking dla samochodów osobowych oraz autobusów,

3.  Należy zaprojektować deptak wzdłuż ulicy Kościelnej do połączenia z ulicą Bolesława Chrobrego z elementami małej architektury (ławeczki).

4. Wzdłuż ulicy Bolesława Chrobrego należy zaprojektować elementy małej architektury (ławeczki itp.).

5. Klomb z ławeczkami w centrum ul. Bolesława Chrobrego należy zastąpić innym elementem małej architektury w uzgodnieniu z inwestorem oraz zaprojektować tablice ogłoszeń,

6. Zaprojektować remont budynku przystanku autobusowego.

7. W ulicy Wiejskiej należy zaprojektować dojście wraz z elementami małej architektury do figury Serca Pana Jezusa znajdującej się w pasie drogowym oraz jej odnowienie.

 

Uwaga:

Wskazane jest aby planowane rozwiązanie/rozwiązania (architektoniczne, techniczne lub technologiczne) miały charakter innowacyjnych w skali co najmniej województwa.

Wskazane jest aby remont przystaniu autobusowego lub inny element projektu zakładał wyposażenie obiektu budowlanego w mikroinstalację, która zapewni pokrycie co najmniej 50% zapotrzebowania tego obiektu na energię elektryczna lub cieplną.

Zadanie musi uwzględniać utworzenie, zagospodarowanie lub zrewitalizowanie skwerów lub terenów zielonych.

Wybrany oferent będzie zobowiązany do uzyskania stosownych zgód od właścicieli nieruchomości na wejście na teren, w tym teren pasów drogowych i dokonać stosownych uzgodnień w Zespole Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej przy Staroście Czarnkowsko – Trzcianeckim, z Wielkopolskim Zarządem Dróg Wojewódzkich w Poznaniu oraz z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Projekt zawierał będzie organizację ruchu wraz z oznakowaniem i niezbędnymi uzgodnieniami pozwalającymi na realizację zadania.

Oferent do dnia 22.09.2017 r. winien przedstawić Zamawiającemu ofertę cenową na wykonanie dokumentacji kosztorysowo – projektowej.

Oferta cenowa może być złożona pocztą na adres: ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz lub mailem na adres: lubasz@wokiss.pl.

Oferta winna zawierać cenę netto, stawkę podatku (jeżeli dotyczy) oraz cenę brutto. Gmina Lubasz nie zwraca żadnych kosztów jakie oferent ponosi w związku ze złożeniem niniejszej oferty, w tym zwłaszcza kosztów związanych z wizją lokalną.

Maksymalny czas opracowania dokumentacji – do 30.11.2017 r., a koncepcji w ciągu miesiąca od dnia podpisania umowy z Zamawiającym.

Uwaga:

Wszelkie uzgodnienia oraz decyzje wymagane prawem – ich uzyskanie na rzecz Gminy Lubasz spoczywają na wybranym oferencie (za wyjątkiem ewentualnego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia).

W dokumentacji nie należy posługiwać się nazwami własnymi konkretnego producenta.

Oferent, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do wykonania 5 egz. dokumentacji kosztorysowo – projektowej oraz 5 egz. wersji elektronicznej. Płatność za zrealizowane zadanie nastąpi w ciągu 14 dni od momentu protokolarnego odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia.

Gmina Lubasz zastrzega możliwość nie wybrania oferty w sytuacji kiedy zaproponowana cena ofertowa będzie wyższa niż wysokość środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Gminy Lubasz.

Osobami do kontaktu w ramach tego zapytania ofertowego jest: Andrzej Łusiewicz – insp. ds. zamówień publicznych, tel. 67 2556012, wew. 26, kom. 790203814 oraz Wiesław Graj, tel. 67 2556012 wew. 25, kom. 790202852. Urząd Gminy Lubasz jest czynny w poniedziałki od godz. 7.30 do godz. 18.00, od wtorku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30.

Adres mailowy do kontaktu z pracownikami: andrzej.lusiewicz@lubasz.pl; wieslaw.graj@lubasz.pl

Adres mailowy do złożenia oferty: lubasz@wokiss.pl.


   

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021