Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Zapytanie ofertowe dotyczące wykonania dokumentacji kosztorysowo – projektowej budowy przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Lubasz

Lubasz, dnia 11.10.2016 r.

 

Informacja

 

Gmina Lubasz informuje o anulowaniu niniejszego zapytania ofertowego z uwagi na zmianę sposobu realizacji przedsięwzięcia – budowy przydomowych oczyszczalni ścieków.

 

 

 

Lubasz, dnia 03.10.2016 r.

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), a więc o szacowanej wartości poniżej 30 tys. EURO, Gmina Lubasz zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert wykonania dokumentacji kosztorysowo – projektowej budowy przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Lubasz.

 

W zakres planowanego przedsięwzięcia wchodzi zaprojektowanie przydomowych oczyszczalni ścieków oczyszczających wyłącznie ścieki bytowe z gospodarstw domowych o przepustowości do 5 m³ na dobę wraz z ich montażem. Wartość inwestycyjna całości zadania powinna mieścić się w przedziale 1.100.000,00 zł – 1.200.000,00 zł netto.

 

Oczyszczalnie należy zaprojektować w m. Nowina, Kruteczek, Antoniewo w następujących nieruchomościach:

 

Lp.

Nr domu

Ilość osób zamieszkujących posesję

ANTONIEWO

1.

1

6

2.

2

6

3.

3

4

4.

5

2

5.

7

5

6.

8

16

7.

9

3

8.

11

5

9.

12

2

10.

13

2

11.

14

1

12.

15

1

13.

17

3

14.

18

9

15.

20

9

16.

21

5

17.

22

5

18.

23

3

19.

23A

3

20.

24

1

21.

25

3

22.

26

6

23.

26C

4

24.

27

6

25.

28

3

26.

29

6

27.

30

2

28.

32

4

29.

34

3

30.

36

1

31.

37

1

32.

38

8

33.

40

2

34.

40A

2

35.

42

2

36.

43

5

37.

43A

4

KRUTECZEK

1.

1

1

2.

5

4

3.

7

5

4.

9

1

5.

11

2

6.

12

7

7.

13

4

8.

14

4

9.

15

7

10.

16

7

11.

17

5

12.

18/1

4

13.

18/2

2

14.

19

5

15.

20

11

16.

23

2

17.

24

4

18.

25

6

19.

27

4

20.

28/1

5

21.

28/2

8

22.

29

1

23.

30

8

24.

33

5

25.

34

1

NOWINA

1.

1

5

2.

2

6

3.

3

3

4.

3A

6

5.

4

1

6.

5

1

7.

6

6

8.

7

4

9.

10

3

10.

11

1

11.

13

6

12.

14

5

13.

15

1

14.

17

6

15.

17A

4

16.

19

6

17.

20

1

18.

22

2

19.

23

2

20.

23A

4

21.

24

2

22.

24A

5

23.

25

6

24.

26

3

25.

27

6

26.

27B

3

27.

27C

3

28.

28

7

29.

29

1

30.

31

2

31.

32/1

8

32.

32/2

9

33.

34

3

34.

35

1

 

W m. Nowina i Antoniewo w znacznej części wsi znajduje się wodociąg. We wsi Kruteczek mieszkańcy korzystają wyłącznie z własnych ujęć wody.

 

Należy zaprojektować przydomowe oczyszczalnie także przy budynkach niezamieszkałych i będących w budowie.

 

Zamówienie obejmuje:

  1. Uzgodnienie z właścicielami nieruchomości – uzyskanie stosownych zgód, w tym uzyskania prawa do dysponowania gruntem.
  2. Wykonanie na każdej posesji badań gruntu pod projektowaną oczyszczalnię.
    1. Zaprojektowane  przydomowe oczyszczalnie ścieków muszą się charakteryzować:

     a)  prostymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi,

           b)  małą powierzchnią przeznaczoną pod ich budowę,
            c)  niskimi kosztami budowy,
           d)  niskimi kosztami eksploatacji,
           e) pozytywnym oddziaływaniem na środowisko przyrodnicze,
            f)  obsługą nie wymagającą wysokiej specjalistycznej wiedzy,
            g) możliwością pracy przez okres co najmniej  24 godziny  w przypadku braku zasilania

                energetycznego (jeżeli takie zasilanie będzie wymagane),       

h)  przepustowością zależną od liczby mieszkańców zamieszkujących nieruchomość,

i) rodzajem/typem uzależnionym od przeprowadzonych badań geologicznych.

      4. Sprawowanie nadzoru autorskiego nad budową przydomowych oczyszczalni ścieków.

  1. Usytuowanie oczyszczalni powinno odpowiadać przepisom Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania 
    (Dz. U. z 2015  poz. 1422),
  2. Jakość oczyszczonych ścieków odpowiadać powinna wymogom zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie warunków jakie należy spełniać przy  wprowadzaniu ścieków  do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych  dla środowiska wodnego (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1800), 
  3. Dokumentacja projektowa powinna zawierać:

     a) opis techniczny zastosowanej przydomowej oczyszczalni ścieków, w tym zastosowanej technologii oczyszczania ścieków, bilans ścieków, wymagany stopień oczyszczania ścieków,

b)  wykaz urządzeń ciągu technologicznego oczyszczania ścieków i ich podstawowe parametry techniczne,

             c)  schemat technologiczny oczyszczalni ścieków,

             d) informacje na temat zakresu czynności obsługowych oczyszczalni,

e) projekt usytuowania przydomowej oczyszczalni ścieków wraz z włączeniem kanalizacyjnym i energetycznym (jeżeli jest wymagane) do budynku mieszkalnego sporządzony na kopii mapy zasadniczej.      

  1. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z przepisami, w szczególności:

a)  ustawą Prawo  zamówień publicznych  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.).

Przedmiot zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.

  b)  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego  (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),

c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389),

d) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r., Nr 169, poz. 1650 ze zm.),

e) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126).

  1. Kompletna dokumentacja projektowa będzie się składać z następujących elementów:

a) Projekt budowlano – wykonawczy w 4 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. Projekt ma się składać z części ogólnej (zbiorczej) oraz z części szczegółowej zawierającej mapy usytuowania, rysunki, szkice, profile oddzielnie dla każdej lokalizacji. Do projektu ma być dołączony wykaz wszystkich lokalizacji zawierających: nr działek, imię i nazwisko właściciela, adres, rodzaj oczyszczalni, wariant (dla ilu osób przeznaczona).

b) Kosztorys inwestorski na całe zadanie z podziałem na poszczególne rodzaje i warianty oczyszczalni  w 4 egz. w wersji papierowej  oraz w wersji elektronicznej.

 c)  Przedmiary robót z podziałem jak wyżej w 4 egz. w wersji papierowej  oraz w wersji elektronicznej,

d)  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w 4 egz. oraz w wersji elektronicznej.

 e)  Dokumentacja projektowa winna posiadać wszelkie niezbędne uzgodnienia, oświadczenia i pozwolenia wynikające z przepisów, umożliwiająca budowę przydomowych oczyszczalni  ścieków.

  1. W  zakresie dokumentacji  projektowej Wykonawca zobowiązuje się:

a)  przygotować i przeprowadzić spotkanie informacyjne z mieszkańcami, dotyczącymi rodzajów przydomowych oczyszczalni i udziału mieszkańców w programie budowy przydomowych oczyszczalni,

  b)  ustalić rodzaj przydomowej oczyszczalni ścieków i jej lokalizację  w terenie wraz z miejscami  włączeń kanalizacyjnych i energetycznych -  na poszczególnych działkach osób  zainteresowanych ich budową.

Lokalizacja oczyszczalni powinna być poprzedzona wykonaniem badań geologicznych gruntu  na ustaloną lokalizację przydomowej oczyszczalni ścieków wraz z miejscami włączeń  kanalizacyjnych i energetycznych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na kopii egzemplarza mapy  podpis właściciela  nieruchomości z adnotacją, że akceptuje planowaną lokalizację,  a przypadku braku możliwości jej usytuowania  sporządzić dla Zamawiającego stosowną notatkę uzasadniającą odstąpienie od jej budowy,

c)  przed przystąpieniem do opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym proponowane rozwiązania, przedstawiając charakterystyczne parametry techniczne, koszty budowy i eksploatacji,

d) w imieniu Zamawiającego uzyskać wszystkie niezbędne decyzje, uzgodnienia, zezwolenia, opinie wynikające z przepisów, służące prawidłowemu sporządzeniu dokumentacji  projektowej, umożliwiające uzyskanie zgłoszenia wykonania robót budowlanych  niewymagających pozwolenia na budowę,

e) w przypadku konieczności odprowadzenia oczyszczonych ścieków do cieku wodnego lub rowu należy uzyskać pozwolenie wodno - prawne wraz z uzyskaniem zgody właściciela na ich odprowadzenie,

f) przygotować wnioski zgłoszenia robót budowlanych i oświadczeń o prawie do dysponowania  nieruchomością na cele budowlane.

Zamawiający dokona zgłoszenia robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Czarnkowie.

  1. W przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do ich bezzwłocznego wprowadzenia w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty otrzymania stosownej informacji od Zamawiającego wykonać niezbędne poprawki, uzupełnienia i  wyjaśnienia, które będą wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji, także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek i uzupełnień wystąpi po przyjęciu  przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie, np. w trakcie prowadzonej procedury przetargowej, czy aplikowaniu przez Zamawiającego o zewnętrzne środki  pomocowe - Zamawiający zamierza ubiegać się o dofinansowanie realizacji budowy przydomowych oczyszczalni ścieków z PROW 2014-2020 typ operacji Gospodarka wodno – ściekowa poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.
  2. Przygotować umowy cywilno - prawne pomiędzy Gminą Lubasz, a zainteresowanymi  mieszkańcami o  wzajemnych  obowiązkach  i  prawach  dotyczących   realizowanej inwestycji  wraz z podpisami poszczególnych mieszkańców.
  3. W zakresie pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych związanych z budową przydomowych oczyszczalni ścieków Wykonawca będzie zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego. Zakres nadzoru autorskiego będzie obejmował zakres czynności  określony w odnośnych przepisach ustawy  z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U z 2016, poz. 290 ze zm.), a w szczególności:

1) stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z dokumentacją projektową,

 2) wyjaśnianie wątpliwości powstałych w toku realizacji robót dotyczących dokumentacji projektowej oraz poprawianie błędnych rozwiązań projektowych.

 3) uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, zgłoszonych  przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego,

4)  żądanie wstrzymania robót budowlanych w razie stwierdzenia możliwości powstania zagrożenia lub wykonywania robót niezgodnie z dokumentacją projektową.

 

Po stronie Zamawiającego będzie zapewnienie stosownych map.

Na terenach objętych zapytaniem ofertowym nie ma planu zagospodarowania przestrzennego.

 

Zamawiający zamierza ubiegać się o dofinansowanie budowy przydomowych oczyszczalni ścieków z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 typ operacji Gospodarka wodno – ściekowa poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.

 

Oferent do dnia 14.10.2016 r. winien przedstawić Zamawiającemu ofertę cenową na wykonanie dokumentacji kosztorysowo – projektowej w odniesieniu do wykonania całości przedmiotu zapytania ofertowego. Przy kalkulacji ceny jednostkowej Oferent powinien wziąć pod uwagę, iż liczba zaprojektowanych oczyszczalni przydomowych może ulec zmianie. Ostateczna liczba uzależniona jest m. in. od rodzaju oczyszczalni przydomowej, jaką wybierze Zamawiający mając na względzie sugestie Oferenta oraz wyliczony przez Oferenta łączny koszt realizacji przedsięwzięcia – zakupu i montażu oczyszczalni przydomowych.  

Oferta cenowa może być złożona pocztą na adres: ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz lub mailem na adres: lubasz@wokiss.pl.

Oferta winna zawierać cenę netto, stawkę podatku (jeżeli dotyczy) oraz cenę brutto. Gmina Lubasz nie zwraca żadnych kosztów jakie oferent ponosi w związku ze złożeniem niniejszej oferty, w tym zwłaszcza kosztów związanych z wizją lokalną.

Oferent winien na ofercie złożyć oświadczenie, iż cena oferty zawiera wszystkie elementy i została skalkulowana w sposób rzetelny.

Oferta cenowa będzie oceniana pod kątem ceny.

Kryteria punktowe jakie zastosuje Zamawiający oceniając oferty: cena – 100% wagi (do 100 pkt). Łącznie można będzie uzyskać 100 pkt.

Maksymalny czas opracowania dokumentacji – do 15.12.2016 r.

Uwaga:

Wszelkie uzgodnienia oraz decyzje wymagane prawem – ich uzyskanie na rzecz Gminy Lubasz spoczywają na wybranym Oferencie (z wyjątkiem zgłoszenia do starostwa).

W dokumentacji nie należy posługiwać się nazwami własnymi konkretnego producenta.

Płatność za zrealizowane zadanie nastąpi w ciągu 14 dni od momentu protokolarnego odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia.

Gmina Lubasz zastrzega możliwość nie wybrania oferty w sytuacji kiedy zaproponowana cena ofertowa będzie wyższa niż wysokość środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Gminy Lubasz.

Osobą do kontaktu w ramach tego zapytania ofertowego jest: Andrzej Łusiewicz – insp. ds. zaopatrzenia wsi w wodę i kanalizacji, tel. 67 2556012 wew. 26, kom. 790203814. Urząd Gminy Lubasz jest czynny w poniedziałki od godz. 7.30 do godz. 18.00, od wtorku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30.

Adres mailowy do kontaktu z pracownikiem: andrzej.lusiewicz@lubasz.pl.

Adres mailowy do złożenia oferty: lubasz@wokiss.pl.

                                                                                             

              Zatwierdzam                                                                                           

                                                                         

 Wójt Gminy Lubasz – mgr inż. Marcin Filoda


   

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021