Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Przetarg Uregulowanie gospodarki zaopatrzenia wsi w wodę w gminie Lubasz w miejscowościach Nowina, Stajkowo, Miłkówko, Miłkowo, Klempicz, Sokołowo - 2 etap

Operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie


Lubasz, dnia 08.06.2012 r.

0s.7021.11.2012 p.W

OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia w trybie  przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn "Uregulowanie gospodarki zaopatrzenia wsi w wodę w gminie Lubasz w miejscowościach Nowina, Stajkowo, Miłkówko, Miłkowo, Klempicz, Sokołowo" – II etap .

Działając na podstawie art.92 ustawy Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:
Gmina Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz

Informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Czarnkowie z/s w Śmieszkowie ul. Wodna 5 B, 64-700 Czarnków

Uzasadnienie wyboru :
Wybrany Wykonawca zaoferował najkorzystniejszą cenę oraz spełnił pozostałe warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Podstawą prawną dokonania wyboru jest art. 91 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W prowadzonym postępowaniu ocenie poddano  następujące oferty:

Oferta nr 1
Rosmosis - Wawrzyniak Sp.z o.o. Perzyce 46, 63-760 Zduny
Kryterium cena – 240,00 pkt.
Oferta nr 2
Konsorcjum firm:
P.T.H.U HYDRO-MARKO Maria Pluta – lider konsorcjum
ul. Wojska Polskiego 139 , 63-200 Jarocin
Instalatorstwo Sanitarne Ogrzewanie i Ślusarstwo Daniel Turostowski
ul.Polna 12 , 64-710 Połajewo – partner konsorcjum
Kryterium cena – 294,00 pkt.
Oferta nr 3
Firma Gutkowski Jan Gutkowski
ul. 17 stycznia 92 , 64-100 Leszno
Kryterium cena – 192,00 pkt.
Oferta nr 4
Przedsiębiorstwo  EUROAQUA Sp.z o.o.
ul. Bobrownicka 13 A , 61-306 Poznań
Kryterium cena -  216,00 pkt.
Oferta nr 5
HYDRO-PARTNER Sp. z o.o.
ul. Gronowska 4 a , 64-100 Leszno
Kryterium cena – 171,00 pkt.
Oferta nr 6
Wimar Sp. z o.o.
ul. Nadrzeczna 24 , 86-010 Koronowo
Kryterium cena – 285,00 pkt.
Oferta nr 7
Metrolog Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 97 , 64-700 Czarnków   
Kryterium cena – 270,00 pkt
Oferta nr 8
Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Czarnkowie z/s w
Śmieszkowie ul. Wodna 5 B , 64-700 Czarnków
Kryterium cena – 300,00 pkt.

Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.94 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2010 r. nr 113, poz. 759).
Zgodnie z art. 27 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych proszę o niezwłoczne potwierdzenie otrzymania niniejszego ogłoszenia.

Przewodniczący
Komisji Przetargowej
Krzysztof Lipiński


Odpowiedź z dnia 23.05.2012 na zapytania oferentów

Odpowiedź nr 5 z dnia 21.05.2012 na zapytania oferentów

Odpowiedź nr 4 z dnia 21.05.2012 na zapytania oferentów

Odpowiedź nr 3 z dnia 21.05.2012 na zapytania oferentów

Odpowiedź nr 2 z dnia 21.05.2012 na zapytania oferentów

Odpowiedź nr 1 z dnia 21.05.2012 na zapytania oferentów


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Lubasz: "Uregulowanie gospodarki zaopatrzenia wsi w wodę w gminie Lubasz w miejscowościach Nowina, Stajkowo, Miłkówko, Miłkowo, Klempicz, Sokołowo" – II etap .

Data zamieszczenia: 10 maj 2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubasz, ul. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 67 2556012 w. 30, faks 67 2556462.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubasz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Uregulowanie gospodarki zaopatrzenia wsi w wodę w gminie Lubasz w miejscowościach Nowina, Stajkowo, Miłkówko, Miłkowo, Klempicz, Sokołowo" – II etap
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje :
a/ Modernizację Stacji Uzdatniania Wody w Sokołowie
• Roboty  ogólnobudowlane
Roboty modernizacyjne wewnątrz budynku polegające na wykonaniu robót murarsko-tynkarskich i betonowych związanych z przebudową urzadzeń technologicznych.
Wymiana zewnętrznych drzwi stalowych- 9,80 m2,oraz drewnianych wewnętrznych – 3,60 m2 wraz ze stolarką okienną z profili PCV-w ilości 14,20 m2

W zakres  wewnętrznych robót wykończeniowych wchodzi :
1-posadzka z płytek 30x30 w ilości 133,35 m2
2-posadzka cementowa – w ilości 5,95 m2
3-posadzka z wykładziny rulonowej PCV – w ilości 12,45 m2
4-licowanie ścian płytką kamionkową 15x15 – w ilości 122,oo m2
5-malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną – w ilości 241 , 90 m2
6-malowanie lamperii olejnej – 50,70 m2

W zakres robót zewnętrznych wchodzi :
1-wymiana pokrycia dachu z płyt warstwowych ściennych z rdzeniem styrop. o gr.150 mm w ilości 176,oom2 wraz z wymianą obróbek blacharskich,
2- docieplenie ścian zewnętrznych z płyt warstwowych ściennych z rdzeniem poliuret. o gr.140 – w ilości 269,00 m2
3-wykonanie cokołu z płytek klinkierowych 25x6- w ilości 25,25 m2

Pod nowy zbiornik retencyjny wody wykonać należy fundament żelbetowy – wg. Projektu
Do agregatu prądotwórczego wykonać kontenerowe pomieszczenie o powierzchni -17,5 m2
Wykonać drogę dojazdową z trylinki o powierzchni 196,00 m2 oraz  chodnik z kostki betonowej – 14,00 m2

 Instalacje technologiczne
W zakres rzeczowy rozbudowy wchodzi :
1- Montaż 2 kpl. pomp głębinowych  GC3.04
2- Montaż 1 kpl. zestawu areacji AIC-800
3- Montaż 3 kpl. Zestawów do filtracji FIC/104/6126
4- Montaż zestawu dmuchawy DIC-75-H
5- Montaż zestawu hydroforowego ZH-ICL/M
6- Montaż zestawu chloratora MAGDOS DX
7- Montaż  rozdzielni pneumatycznej RP/IC
8- Montaż rozdzielni technologicznej RT/IC
9- Montaż rozdzielni energetycznej RE/IC
10- Montaz sprężarki LF-x-1,0
11- Montaż wodomierzy – 4 kpl.
12- Montaż 2 kpl.zbiorników wyrównawczych o V=100 m3

• Instalacje elektryczne i automatyka
Montaż instalacji elektrycznej zasilającej układy energetyczne wraz z oprzyrządowaniem Stacji zgodnie z projektem oraz montaż automatyki sterowniczej w Dyspozytorni:
1-zestaw komputerowy stacjonarny
2-zestaw MT-101 dla transmisji danych – z zasilaczem
3-oprogramowanie Wizcon Supervisior 9,3PL
4-oprogramowanie Wizcon Pakiet – WS4I-2
5-program raportowania Ocean Dream Raport 50 bramek

b/ Budowa sieci wodociągowej z rur PCV od Stacji Uzdatniania Wody w Sokołowie do m. Klempicz:
- odcinki sieciowe – z rur PCV 0 Dz-100 mm o długości 7 726,oo m z rur PCV o Dz- 90 mm o długości 1 673,00 m
- przyłącza od rurociągu sieciowego do granicy posesji

   z rur PE Dz-40 mm o długości 448,00 m – w ilości 4 kpl.
   z rur PE Dz-32 mm o długości  275,00 m – w ilości 32 kpl.

Połączenie rurociągu sieciowego z przyłączami poprzez złącze Hawle typ Hawlinger – HAUK Dz-110x5/4”  - 4 szt.  Dz – 110x1” – 24 szt. I Dz.- 90x1”-8 szt – końcówki eue PE na granicy posesji zaślepić zaślepkami PE elektro o Dz – 40 – 4 szt i Dz-32 – 32 szt.
Zasuwy i hydranty montowane w terenie nieutwardzonym należy obrukować betonową kostka brukową o wym.1,20 x 1,20 – zasuwy na sieci -32 szt, hydranty – 15 szt. i zasuwy na przyłączach 36 szt.
Pod rowami i drogami utwardzonymi przeprowadzić sieć w rurach przeciskowych stalowych o Dn-150 mm o łącznej długości 5,00 mb i Dn-200 mm o łącznej długości 185,00 m.

Roboty ziemne:
1- Na odcinkach – W-85 do W-88 o dł. 79,39 m i obj.93,82 m3 oraz W-166 do W-167 o dł.85,95 i obj.98,27 m3
Z uwagi na wąski pas drogowy nie można wprowadzać koparki i na tych odcinkach wykopy należy wykonywać ręcznie

2-na pozostałych odcinkach wykonanie robót  ziemnych koparką z częsciowa wymianą gruntu tj. – podsypka o gr . 10 cm i obsybka rurociągu piaskiem 30 cm ponad rurę, zasypanie pozostałej objętości wykopów  gruntem z odkładu z zagęszczeniem. Nadmiar urobku rozplantować na trasie wykopu.

3- z ogólnej kubatury wykopów potrącono w przedmiarze długości i objętości odcinków wykonanych przeciskiem.

Uwaga:
W związku z wyprzedzeniowym prowadzeniem robót związanych z przebudową dróg  zakres rzeczowy w Projekcie Technicznym został umniejszony o :
1-na odcinku W-111 do W-112 przejście pod drogą przekopem otwartym w rurze ochronnej stalowej Dn -200 o dł. 10 m.
2- na odcinku W-87 do W-88 przejście pod drogą wojewódzką przeciskiem w rurze przeciskowej stalowej Dn-200 o dł.10 m.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
- 45.231.300-8 – roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów zakresów uzdatniania
- 45.222.000-9 - roboty budowlane w zakresie robót inżynierskich.
- 45.252.120-5 - zakłady uzdatniania wody.
- 45.252.126-7 - zakładu uzdatniania wody pitnej.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:  Zakończenie: 6 grudzień 2012 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
1. Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium
1.1. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 65 000,oo zł.
1.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1.2.1. pieniądzu
1.2.2. poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ,
1.2.3. gwarancjach bankowych,
1.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych ,
1.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U Nr 109 , poz 1158 ze zmianami).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Lubasz, Bank Spółdzielczy w Czarnkowie o.Lubasz Nr 89 8951 0009 1300 2176 2000 0040
Na dowodzie wpłaty wadium należy podać nazwę zadania, którego przetarg dotyczy – „Uregulowanie gospodarki zaopatrzenia wsi w wodę w gminie Lubasz w miejscowościach Nowina, Stajkowo,Miłkówko, Miłkowo,Klempicz, Sokołowo   - II etap”
4. Wadium wnoszone w innych formach przewidzianych w ustawie wnosi się w kasie Urzędu  Gminy, pokój nr 106 , w godzinach od 7.45 do 15.30.
Zamawiający sprawdza wpłynięcie wadium na konto bankowe lub do kasy przed upływem terminu składania ofert tj. w dniu 25 maja  2012 r., o godzinie 10:00. Do tego czasu wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego, a w innej formie - w kasie Urzędu Gminy.
5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa stanowiąca formę wniesienia wadium winna być dostarczona w postaci oryginału. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi ( pod rygorem wykluczenia wykonawcy):
a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Lubasz
b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ),
c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ),
d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ),
e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie.
6. Oferent, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, a jego oferta odrzucona.
7. Zamawiający zwróci wadium wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty na warunkach określonych w art.46 pzp.
8.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 , nie złożył dokumentów , oświadczeń lub pełnomocnictw , chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca , którego oferta została wybrana :
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie ;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego  wykonania umowy ;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku . Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w.w dokumentu metodą  spełnia - nie spełnia . Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w/w dokumentu lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający oceni spełnienie warunków  udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty tj. wykazu robót budowlanych w zakresie obejmującym :
- budowę , przebudowę , rozbudowę lub modernizację co najmniej jednej stacji uzdatniania wody , w ramach której dostarczył zamontował kompletny układ technologii uzdatniania wody o wydajności nominalnej nie mniejszej niż 40m3/h  oraz  co najmniej dostarczył i zamontował kompletny układ technologii uzdatniania wody oparty na zestawach filtracyjnych z poduszka powietrzną, 
- budowę sieci wodociągowej ,
Wykonawca winien udokumentować, iż roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ukończone w terminie określonym w umowie.
W sytuacji gdy Wykonawca zamierza skorzystać z wiedzy i doświadczenia , potencjału technicznego podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w.w dokumentu lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie  oświadczenia  załączonego do oferty  o dysponowaniu sprzętem i narzędziami niezbędnymi do wykonania zamówienia. W tym celu winien złożyć stosowne oświadczenie.
Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w.w oświadczenia metodą spełnia - nie spełnia . Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak oświadczenia  lub jego nie  złożenie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty tj. wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych , urządzeń elektrycznych i konstrukcyjno-budowlanych  w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia , posiadające uprawnienia  równoważne  na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz spełniających zapisy art.1 ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach  członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2008 nr 63 poz 394 ).
Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że dysponują przynajmniej jedną osobą posiadającą w/w kwalifikacje. 
Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w.w dokumentu metodą spełnia - nie spełnia . Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w.w dokumentu lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty tj.:
- informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 1 500 000,00  zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty .
-  Polisy ubezpieczeniowej, ważnej nie dzień  otwarcia ofert obejmującą:
- ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacja zamówienia , ubezpieczenia od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem , zaniechaniem lub niedopatrzeniem pracowników Wykonawcy w wysokości co najmniej 1 000 000,- zł.
- ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej z tytułu prowadzonej działalności wobec powierzonego mienia i osób trzecich od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem ,zaniechaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy z polisą OC na sumę ubezpieczenia co najmniej 1 000 000,- zł. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopie w.w polis ubezpieczeniowych.
Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w.w dokumentu metodą spełnia - nie spełnia . Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w.w dokumentu lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

III. 4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• oświadczenie o dysponowaniu sprzętem i narzędziami niezbędnymi do wykonania zamówienia.
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności  gospodarczej w związku z przedmiotem zamówienia.
• Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• odpis właściwego rejestru lub w przypadku osób fizycznych oświadczenie , że nie jest wykluczony na podstawie art.24 ust 1 pkt.2
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zestawienie kosztów wg. wzoru załączonego do SIWZ
2. Podpisany projekt umowy.
3. Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium
4. Pełnomocnictwo
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany  postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość  istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie , której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:
1. Zmiana terminu wykonania zamówienia
a) Zmiany spowodowane siła wyższą, w tym klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające zrealizowanie zamówienia w terminie
b) Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt.”a”, termin realizacji zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania , nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy:
a) spowodowana zmianą stawki  podatku VAT
3. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy )
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubasz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lubaszu ul. B. Chrobrego 37 , 64-720 Lubasz pok.210.
IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25 maja 2012 r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Lubaszu ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz pok.101.
IV.4.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:  Europejski Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Dodatkowo, większe objętościowo pliki można pobrać pod poniższymi linkami:

http://www.pliki.bip.lubasz.pl/05.wodociag_klempicz_branza_elektryczna.zip
http://www.pliki.bip.lubasz.pl/06.wodociag_klempicz_dt_siec.zip


 

Dokumenty do pobrania:
13.wodociag_klempicz_ogloszenie_z_20120608.pdf
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-06-08 10:52:30)
rozmiar pliku: 43.2Kb
12.wodociag_klempicz_odpowiedz_z_20120523.pdf
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-05-23 01:50:45)
rozmiar pliku: 19.9Kb
11.wodociag_klempicz_odpowiedz_z_20120521_5.pdf
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-05-22 12:50:13)
rozmiar pliku: 9.5Kb
10.wodociag_klempicz_odpowiedz_z_20120521_4.pdf
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-05-22 12:49:50)
rozmiar pliku: 8.9Kb
09.wodociag_klempicz_odpowiedz_z_20120521_3.pdf
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-05-22 12:49:29)
rozmiar pliku: 12.1Kb
08.wodociag_klempicz_odpowiedz_z_20120521_2.pdf
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-05-22 12:49:09)
rozmiar pliku: 16.7Kb
07.wodociag_klempicz_odpowiedz_z_20120521_1.pdf
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-05-22 12:48:51)
rozmiar pliku: 9.5Kb
04.wodociag_klempicz_przedmiary.zip
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-05-10 12:56:17)
rozmiar pliku: 416.2Kb
03.wodociag_klempicz_branza_technologiczna.zip
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-05-10 12:55:55)
rozmiar pliku: 1.1Mb
02.wodociag_klempicz_branza_budowl_konstrukcyjna.zip
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-05-10 12:55:23)
rozmiar pliku: 1.2Mb
01.wodociag_klempicz_siwz.zip
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-05-10 12:54:53)
rozmiar pliku: 362Kb
00.wodociag_klempicz_ogloszenie.pdf
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-05-10 12:54:33)
rozmiar pliku: 87.4Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021