Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Przetarg na remont świetlic wiejskich w miejscowościach Prusinowo oraz Sokołowo

 

Operacja pn. „Remont świetlic wiejskich w miejscowościach Prusinowo oraz Sokołowo”

Operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Osi 4 Leader działania „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju” w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013

           „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”

 

Oznaczenie sprawy B.272.2.2013

OGŁOSZENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia  w trybie przetargu nieograniczonego:

 „Remont świetlic wiejskich w miejscowościach Prusinowo oraz Sokołowo”

Działając zgodnie z zapisami art.92 Ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. z dnia 8 czerwca 2010r.Nr 113,poz.759 ze zm.) Gmina Lubasz, ul. Bolesława Chrobrego 37,64-720 Lubasz zawiadamia, że w wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano ofertę:

Zakład Ogólnobudowlany „TER-R-AN” Andrzej Rolniczak, ul. Zielona 30, 64-720 Lubasz

Uzasadnienie wyboru :

W trakcie postępowania złożono jedenaście ofert, z których  7 spełniało wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .Wybrana oferta posiada najniższą cenę uzyskując najwyższą ilość punktów przyznanych oferentom tj.300pkt. Podstawą prawną dokonania wyboru jest art.91ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych –gdzie jedynym kryterium oceny ofert była cena.

Nazwy firm i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty a także punktacja przyznana oferentom

 

Lp

Nazwa oferenta, adres

Ilość punktów

1

Zakład Ogólnobudowlany „TER-R-AN” Andrzej Rolniczak, ul. Zielona 30, 64-720 Lubasz

300

2

Usługi Budowlane Wiesław Szałata, ul. Wieleńska 49, 64-410 Sieraków

273,4

3

Zakład Ogólnobudowlany MARK Mariusz Kądziołka ul. Słowackiego 23, 64-830 Margonin

Oferta odrzucona

4

Zakład Ogólnobudowlany Adam Zając, ul. Romana Maya 28, 64-500 Szamotuły

225,6

5

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe MIRTECH Miron Skrzeczkowski, Sarbka 2, 64-700 Czarnków

224,7

6

NOW-BUD Usługi Remontowo-Budowlane Grzegorz Nowak, ul. Sosnowa 10, 64-700 Czarnków

Oferta odrzucona

7

Zakład Murarski i Usługi Marketingowe „SDS STOCHAJOWIE” s.c. Adrian Stochaj, Sławomir Stochaj ul. Piekna 1, 64-730 Wieleń

227,8

8

Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy „Sekuterska” Elżbieta Sekuterska, ul. Jana Pawła II 21/3, 64-730 Wieleń

239,6

9

Zakład Remontowo-Budowlany „DELBUD” Sabina Delikatna Kowanówko, ul. Por. Jankowskiego 2, 64-600 Oborniki

239,3

10

JARBUD Zakład Ogólnobudowlany Jarosław Glinka, ul. Zielona 11, 64-500 Szamotuły

Oferta odrzucona

11

Firma Usługowo-Budowlana Justyna Gaborek, ul. Plac Powstańców 5/7, 64-730 Wieleń

Oferta odrzucona

W  postępowaniu  odrzucono  4 oferty  , na podstawie  art.89ust.1 pkt.2  z powodu treści nie odpowiadającej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu nie  wykluczono  żadnej oferty .

Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego  zgodnie z art.94 ust.1pkt2 Ustawy  Prawo zamówień publicznych.

 

Przewodniczący Komisji Przetargowej

                      Wiesław  Graj

  

Lubasz, dnia 30 kwietnia 2013 r.

Odpowiedź z dnia 11.04.2013 r. na zapytania oferentów


Operacja pn. „Remont świetlic wiejskich w miejscowościach Prusinowo oraz Sokołowo”

Operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Osi 4 Leader działania „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju” w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013

           „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”

 

Lubasz: Remont świetlic wiejskich w miejscowościach Prusinowo oraz Sokołowo

Numer ogłoszenia: 47219 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubasz , ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 67 255 60 12, faks 67 255 64 62.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www. lubasz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlic wiejskich w miejscowościach Prusinowo oraz Sokołowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest :

- docieplenie ścian zewnętrznych,

- naprawa i wykonanie elewacji ,

-wykonanie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej,

- wymiana opierzeń ,rynien i rur spustowych,

- wymiana parapetów,

- wymiana stolarki drzwiowej,

- elementy zewnętrzne - zagospodarowanie terenu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 5 000,00 zł.

Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U Nr 109 , poz 1158 ze zmianami.

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Lubasz, Bank Spółdzielczy w Czarnkowie o/Lubasz Nr 89 8951 0009 1300 2176 2000 0040 Na dowodzie wpłaty wadium należy podać nazwę zadania, którego przetarg dotyczy Remont świetlic wiejskich w miejscowościach Prusinowo oraz Sokołowo.

Wadium wnoszone w innych formach przewidzianych w ustawie wnosi się w kasie Urzędu Gminy, pokój nr 106 , w godzinach od 7.30 do 15.25. Zamawiający sprawdza wpłynięcie wadium na konto bankowe lub do kasy przed upływem terminu składania ofert tj. w dniu 17 kwietnia 2013r. , o godzinie 10:00. Do tego czasu wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego, a w innej formie w kasie Urzędu Gminy.

Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa stanowiąca formę wniesienia wadium winna być dostarczona w postaci oryginału. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi ( pod rygorem wykluczenia wykonawcy):

a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Lubasz

b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ),

c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ),

d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ),

e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie.

Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, a jego oferta odrzucona.

Zamawiający zwróci wadium wykonawcom: niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy , jeżeli jego wniesienia żądano. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane , pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli : wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art.25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Wykonawca, którego oferta została wybrana :

a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie ;

b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę , któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: załącznik nr 1 - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w art.22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia . Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt. IX dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, przedstawią wykaz robót (co najmniej jedna) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót związanych z remontem budynków (w tym ocieplenie ścian, wykonanie papowego pokrycia dachowego, wykonanie elewacji) odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie niższej niż 200.000,00 zł, z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Dowodami są: poświadczenia W sytuacji gdy Wykonawca zamierza skorzystać z wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt. IX dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Dysponują narzędziami i urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami .

Wykonawca musi dysponować rusztowaniami elewacyjnymi o min. powierzchni 500m2, siatki ochronne na rusztowania min.500m2, ogrodzenie budowlane przenośne tymczasowe min.100mb.

Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty tj. wykazu sprzętu ) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia .

Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt. IX dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający oceniając ofertę w punktach VIII. pkt 5, 6 i 7 zsumuje potencjały ekonomiczne i techniczne podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponują przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi przy zastosowaniu określeń użytych w art. 13 oraz 14 ustawy Prawo budowlane(Dz.U z 2010 r. Nr 243 ,poz 1623 t.j. ze zm.), lub równoważnych wydanych na podstawie ówczesnych przepisów o specjalności a) instalacji elektrycznych , w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. b) ogólnobudowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.

Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty tj. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia . Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt. IX dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia. Przedstawią stosowną informację , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 000,oo zł.

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia . Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt. IX dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
• określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
nie dotyczy;
• wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
• informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
• informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 14 - Zestawienie kosztów wg. wzoru załączonego do SIWZ. Załącznik nr 15 - Podpisany projekt umowy. Załącznik nr 16 - Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Załącznik nr 17 - Pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. lubasz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubasz,ul.B.Chrobrego 37,64-720 Lubasz.
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lubasz, sekretariat p.101 ul.B.Chrobrego 37 , 64-720 Lubasz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Osi 4 Leader działania,,Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Dokumenty do pobrania:
swietlice_prusinowo_sokolowo_odpowiedz_z_20130411.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-04-11 03:08:52)
rozmiar pliku: 73.8Kb
04.remont_swietlic_sokolowo_i_prusinowo_dokumentacja_cz2z2
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-03-28 01:57:05)
rozmiar pliku: 1.3Mb
03.remont_swietlic_sokolowo_i_prusinowo_dokumentacja_cz1z2
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-03-28 01:56:24)
rozmiar pliku: 1.5Mb
02.remont_swietlic_sokolowo_i_prusinowo_siwz_zalaczniki
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-03-28 01:55:35)
rozmiar pliku: 532.1Kb
01.remont_swietlic_sokolowo_i_prusinowo_siwz
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-03-28 01:55:08)
rozmiar pliku: 200.7Kb
00.remont_swietlic_sokolowo_i_prusinowo_ogloszenie
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-03-28 01:54:41)
rozmiar pliku: 74.5Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021