Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Przetarg ograniczony dla mieszkańców wsi Kruteczek na sprzedaż maszyn rolniczych

Lubasz, dnia 26 stycznia 2016 r.

 

 

 

GMINA LUBASZ

OGŁASZA  PRZETARG

OFERTOWY OGRANICZONY

DLA MIESZKAŃCÓW WSI KRUTECZEK

 

 

na sprzedaż maszyn rolniczych :

- rozsiewacz kos

- zgrabiarka pająk

 

1. Cena wywoławcza : rozsiewacza kos  wynosi 400,00 zł brutto

                                       zgrabiarki pająk wynosi   600,00 zł brutto

  

2. Przedmioty sprzedaży znajdują się na terenie sołectwa Kruteczek. Udostępnione będą do obejrzenia w porozumieniu z sołtysem wsi Panem Romualdem Gasperowiczem  nr telefonu

607 407 656 

 

3. Oferty zawierające :

a) imie i nazwisko lub nazwę firmy,

b) cenę brutto za rozsiewacz kos oraz zgrabiarki pająk

należy składać w Urzędzie Gminy w Lubaszu w sekretariacie, pokój nr 101 w terminie do 03 lutego 2016 r. do godziny 10.30.

 

4. Oferty należy składac w formie pisemnej, w zaklejonej kopercie z dopiskiem "Przetarg ograniczony ofertowy na zakup rozsiewacza kos lub zgrabiarki pająk".

 

5. Oferta cenowa nie może być niższa od ceny wywoławczej podanej w ogłoszeniu.

 

6. Oferty z ceną niższą zostana odrzucone.

 

7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03 lutego 2016 roku. o godzinie 11.00 w pokoju nr 4 Urzędu Gminy w Lubaszu (Sala sesyjna).

 

8. Wszelkich informacji udziela Agnieszka Ławniczak (pok. Nr 213, nr tel. 790203596)

 

 

 

Wójt Gminy Lubasz

Lubasz, dnia 26 stycznia 2016 r.

 

Regulamin przetargu ograniczonego ofertowego na sprzedaż rozsiewacza kos  oraz zgrabiarki pająk stanowiącej mienie komunalne Gminy Lubasz.

 

1. Przetarg ograniczony ofertowy dotyczy sprzedaży rozsiewacza kos oraz zgrabiarki pająk. Sprzęty  obejrzeć można u Pana Piotra Ulrych w miejscowości Kruteczek 20.

 

2. Do przeprowadzenia przetargu zobowiązana jest Komisja Przetargowa powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Lubasz w składzie:

    Przewodnicząca komisji     -  Agnieszka Ławniczak

    Sekretarz                            -  Alicja Kaźmierczak

    Członek komisji                 -  Wiesław Graj

 

3. Przetarg polegać będzie na wyborze najkorzystniejszej oferty przetargowej.

 

4. W przetargu mogą uczestniczyć zarówno osoby fizyczne jak i prawne.

 

5. W przetargu jako oferenci nie mogą uczestniczyć członkowie Komisji, ich małżonkowie

      oraz  ich dzieci.

 

6. Przetarg uważa się za ważny, choćby brał w nim udział jeden oferent.

 

7. Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie oferty w sekretariacie Urzędu Gminy w Lubaszu w terminie do 03 lutego 2016 r. do godziny 10.30 w formie pisemnej w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Przetarg ograniczony ofertowy na zakup rozsiewacza kos lub zgrabiarki pająk”.

 

8. Oferta nie może być niższa od ceny wywoławczej podanej w ogłoszeniu. Oferty z ceną niższą zostaną odrzucone.

 

9. Przetarg ma charakter ofertowy a jego jedynym kryterium wyboru jest cena, wobec czego wygra go oferent, który zaoferuje najwyższą cenę. Komisja wybierze najkorzystniejszą ofertę  i z tym oferentem zostanie podpisana umowa sprzedaży. 

 

10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03 lutego 2016 r. o godzinie 11.00 w sali nr 4 Urzędu Gminy w Lubaszu

 

11. Oferent, który wygra przetarg zobowiązany jest do podpisania umowy w terminie  7 dni

od daty wyboru najkorzystniejszej oferty

 

12. Podstawę do zawarcia umowy stanowi protokół Komisji z przeprowadzonego przetargu.

 

13. O wyniku przetargu zawiadamia się wszystkich oferentów w dniu przetargu.

 

14. W przypadku uchylenia się przez oferenta od podpisania umowy w określonym w pkt 11 terminie, Gmina może wystawić przedmiot niniejszego przetargu do kolejnego przetargu.

Wójt Gminy Lubasz

mgr inż. Marcin Filoda


   

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021