Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Zapytanie ofertowe na świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn)

Zapytanie ofertowe na świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn)

                          ZAPYTANIE OFERTOWE

Kierownik Gminnego  Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaszu  zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn), których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Lubasz .

I. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

 Gminny Ośrodek Pomocy społecznej w Lubaszu

 ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz

 e-mail: iwona.magdziarz@lubasz.pl

 

II. Tryb udzielania zamówienia.

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty (załącznik nr1) na podstawie zapisu art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. „Prawo zamówień publicznych” (tekst jednolity Dz.U. 2017 poz. 1579 z późn. zm.) oraz zamówienia dokonano na podstawie Ustawy o Pomocy Społecznej w zakresie określonym w art 17 pkt 3 ustawy o pomocy społecznej z dnia 12.03.2004r (tekst jednolity Dz.U.
z 2017r poz. 1769 z późn.zm.) udzielenia schronienia, zapewnienie posiłku oraz niezbędnego ubrania osobom tego pozbawionym oraz w oparciu o  art 48a ust 1 i ust 4 ustawy udzielenie schronienia następuje przez przyznanie tymczasowego miejsca w schronisku noclegowni dla osób bezdomnych oraz w ogrzewalni.

III. Opis przedmiotu zamówienia.

  1. Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych( kobiet i mężczyzn) w postaci :
    • schroniska dla bezdomnych,
    • noclegowni,
    • ogrzewalni,
  2. osobom bezdomnym, których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Lubasz
    (w oparciu o art. 101 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U.
    z 2017 r. poz. 1769 z późn. zm.),
  3. potrzebującym pomocy – schronienia (z wyjątkiem nieletnich), których miejscem zameldowania jest Gmina Lubasz.
  4. Każdorazowe umieszczenie osoby o której mowa w pkt. 1. odbywa się na podstawie skierowania do noclegowni i ogrzewalni oraz indywidualnej decyzji administracyjnej przyznania pomocy w formie udzielenia schronienia, wydanej przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaszu.
  5. Decyzje zawierać będą:

- Imię i Nazwisko świadczeniobiorcy,

- rodzaj usług z ich szczegółowym zakresem i okres usługi.

W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zastaje potwierdzone kopią decyzji administracyjnej w ciągu 7dni.

  1. Podmiot składający ofertę na schroniska dla bezdomnych, zobowiązany jest do zapewnienia osobom o których mowa: w pkt.1, następującego zakresu usług:
    1. całodobowego schronienia z zapewnieniem własnego łóżka i pościeli (materac, poduszka, kołdra lub koc i poszwy oraz prześcieradło) oraz stałego dostępu do WC i łazienki z ciepłą i zimną wodą,
    2. jednego gorącego posiłku dziennie,
    3. środków czystości i higieny osobistej, a w razie potrzeby środków do odwszawiania,
    4. niezbędnego ubrania odpowiedniego do pory roku,
    5. pomocy w sprawach formalno – prawnych w tym: wyrobienie dowodu osobistego, rejestracja w urzędzie pracy, zgłoszenie do ubezpieczenia zdrowotnego, ustalenie stopnia niepełnosprawności itp.-zgodnie z kompetencjami i zasobami ludzkimi,
    6. zapewnienia podstawowych lekarstw dostępnych bez recepty i środków opatrunkowych oraz dostępu do lekarza pierwszego kontaktu,
    7. prowadzenia pracy socjalnej szczególnie dla osób które podpisały kontrakt socjalny- opracowanie indywidualnych planów wychodzenia z bezdomności.
  2. Podmiot składający ofertę na świadczenie usługi noclegowni, zobowiązany jest do zapewnienia osobom o których mowa: w pkt.1, następującego zakresu usług:
    1. czasowej pomocy w postaci miejsca noclegowego, umożliwiającego spędzenie nocy w warunkach gwarantujących ochronę życia i zdrowia.
  3. Podmiot składający ofertę na świadczenie usługi ogrzewalni, zobowiązany jest do zapewnienia osobom o których mowa: w pkt.1, następującego zakresu usług:
    1. tymczasowego schronienia umożliwiającego interwencyjny, bezpieczny pobyt w ogrzewanym pomieszczeniu wyposażonym co najmniej w miejsca siedzące.
  4. Liczba osób wymagających schronienia - ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy  Lubasz dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.
  5. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 10 dnia następnego miesiąca.
  6. Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi
    w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do GOPS Lubasz.
  7. Podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia.
  8. Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu

IV. Termin realizacji zamówienia:

od 01.03.2018r. do 31.12.2018r.

V. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

  1. Wymagania niezbędne:
    1. w zapytaniu ofertowym mogą brać udział podmioty, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym
      i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez wojewodę. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
    2. wymagania dotyczące lokalu schroniska: Wykonawca winien posiadać warunki lokalowe do schronienia osobom tego pozbawionym , które spełniają wymagania sanitarno-epidemiologiczne i przeciwpożarowe. W lokalu musi znajdować się WC oraz łazienka wyposażona zarówno w umywalki jak i natryski.

VI. Warunki i zakres realizacji:

  1. Miejscem realizacji zamówienia jest miejsce udzielenia schronienia.
  2. Stawkę godzinową należy podać w „Formularzu ofertowym” (Załącznik nr1).
  3. Wykonawca określi stawkę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.
  4. Dopuszcza się składania ofert częściowych.

    

 

VII. Kryterium oceny ofert.

  1. Najniższa cena za dzień usługi zaoferowana przez oferenta,
  2. Dogodne umiejscowienie schroniska (odległość od siedziby zamawiającego),
  3. Podmiot który złoży najkorzystniejsza ofertę zostanie podpisane porozumienie.

VIII. Sposób przygotowania oferty:

  1. Wypełniony formularz ofertowy wg Załącznika nr 1 – wzór oferty.

IX. Wymagane dokumenty:

  1. W przypadku fundacji i stowarzyszeń – aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Krajowego Rejestru Sądowego,
  2. W przypadku pozostałych podmiotów ‐ inny dokument właściwy dla podmiotu,
  3. Dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych, obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej,
  4. Inne, jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające daną osobę lub osoby do reprezentowania podmiotu – dot. podmiotów, które w dokumencie stanowiącym
    o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do reprezentowania podmiotów, oświadczenia właściwego organu, zarządu głównego lub innego organu wykonawczego, wyrażające:
    • upoważnienie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego,
    • zgodę na zawarcie w imieniu podmiotu składającego ofertę porozumienia
      z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Lubaszu.
    • upoważnienie do dysponowania uzyskanymi funduszami i dokonywania rozliczeń w tym zakresie.
  5. Odpis statutu.

X. Miejsce i termin oraz sposób złożenia oferty

  1. Ofertę należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Lubaszu
    ul. B. Chrobrego 37 64-720 Lubasz.
  2. Ofertę można składać drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście, drogą elektroniczną na adres email: iwona.magdziarz@lubasz.pl wyłącznie na formularzu pn. „TREŚĆ OFERTY” będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania w terminie do dnia 28 luty 2018r. do godziny 15:00.
  3. Oferty, złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający, może żądać od oferentów wyjaśnienia dotyczących treści złożonych ofert.
  4. Zamawiający poprawia w ofercie:

- oczywiste omyłki pisarskie,

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

 

XI. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

Jadwiga Kazińska – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaszu.

Załączniki do zapytania ofertowego:
1.Formularz ofertowy

2.Oświadczenie o spełnieniu warunków

 

 

 

Dokumenty do pobrania:
oferta.doc
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-02-21 06:45:44)
rozmiar pliku: 34Kb
oswiadczenie.doc
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-02-21 06:45:57)
rozmiar pliku: 33.5Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021