Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Zapytanie ofertowe pn. Modernizacja i adaptacja oraz wyposażenie budynków szkolnych w Gminie Lubasz – Zakup wyposażenia sali rehabilitacyjnej, sali polisensorycznej, sali indywidualnych zajęć; Zakup wyposażenia do pracowni matematyczno –

Zestawienie złożonych ofert:

 

Lp.

Wykonawca

(nazwa, adres)

Nr telefonu

Nazwisko osoby udzielającej informacji cenowej

Kwota oferty brutto

1.

EM-GROUP Mariusz Brodziak, ul. Chopina 23/1, 62-800 Kalisz

oferta cenowa z 23.02.2018 r.

9.950,00 zł

2.

Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź

Oferta cenowa z 27.02.2018 r.

9.490,00 zł

3.

PPPHU VIKA Renata Musielska, Lubanów 28B, 98-235 Błaszki

Oferta cenowa z 28.02.2018 r.

8.700,00 zł

4.

Aktin Sp. z o.o., ul. Grota -Roweckiego 38, 41-214 Sosnowiec

Oferta cenowa z 01.03.2018 r.

9.740,00 zł

5.

SevenComp Marcin Indrzejczak ul. Grudzińskiego 50,

62-020 Swarzędz

Oferta cenowa z 01.03.2018 r.

8.431,65 zł

 

Gmina Lubasz zawarła umowę z  PPPHU „VIKA” Renata Musielska, z siedzibą Lubanów 28 B,  98-235 Błaszki.

 

Projekt pn. Modernizacja i adaptacja oraz wyposażenie budynków szkolnych w Gminie Lubasz

Projekt pn. Modernizacja i adaptacja oraz wyposażenie budynków szkolnych w Gminie Lubasz jest współfinansowany ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020

 

Lubasz, dnia 19.02.2018 r.

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), a więc o szacowanej wartości poniżej 30 tys. EURO, Gmina Lubasz zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w zakresie zadania pn. Modernizacja i adaptacja oraz wyposażenie budynków szkolnych w Gminie Lubasz – Zakup wyposażenia sali rehabilitacyjnej, sali polisensorycznej, sali indywidualnych zajęć; Zakup wyposażenia do pracowni matematyczno – przyrodniczych; Zakup wyposażenia do pracowni językowych - Dostawa urządzenia typu interaktywna podłoga.

 

1)      Przedmiotem zmówienia jest: dostawa urządzenia typu interaktywna podłoga – 1 szt. do Szkoły Podstawowej w Lubaszu służącego do prowadzenia zajęć edukacyjnych, terapeutycznych, rewalidacyjnych.

2)      W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.

3)      Dostawa urządzenia typu interaktywna podłoga do siedziby szkoły zostanie potwierdzona pisemnie protokołem zdawczo-odbiorczym.

4)      Zamawiający wymaga, aby urządzenie typu interaktywna podłoga dostarczone w ramach realizacji umowy posiadało odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa, atesty i/lub deklarację zgodności.

5)      Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje 

i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia.

Minimalny okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego na na urządzenie typu interaktywna podłogato 36 miesięcy.

6)      Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi i dane techniczne w języku polskim lub angielskim. 

Oferent do dnia 01.03.2018 r. winien przedstawić Zamawiającemu ofertę cenową na realizację w/w zadania.

Oferta cenowa może być złożona pocztą na adres: ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz lub mailem na adres: lubasz@wokiss.pl.

Oferta winna zawierać cenę netto, stawkę podatku (jeżeli dotyczy) oraz cenę brutto. Gmina Lubasz nie zwraca żadnych kosztów jakie oferent ponosi w związku ze złożeniem niniejszej oferty, w tym zwłaszcza kosztów związanych z wizją lokalną.

Maksymalny czas na wykonanie przedmiotu zamówienia 10 tygodni (70 dni) od dnia podpisania umowy z Wykonawcą (termin maksymalny).

Gmina Lubasz zastrzega możliwość nie wybrania oferty w sytuacji kiedy zaproponowana cena ofertowa będzie wyższa niż wysokość środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Gminy Lubasz.

Osobami do kontaktu w ramach tego zapytania ofertowego jest: Andrzej Łusiewicz – insp. ds. zamówień publicznych, tel. 67 2556012, wew. 26, kom. 790 203 814 oraz Liliana Helwich – insp. ds. promocji i pozyskiwania środków, tel. 67 2556012 wew. 21, kom. 502 784 236. Urząd Gminy Lubasz jest czynny w poniedziałki od godz. 7.30 do godz. 18.00, od wtorku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30.

Adres mailowy do kontaktu z pracownikami: andrzej.lusiewicz@lubasz.pl; liliana.helwich@lubasz.pl lub promocja@lubasz.pl

 

Adres mailowy do złożenia oferty: lubasz@wokiss.pl.

Dokumenty do pobrania:
zapytanie_ofertowe.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-02-23 08:07:42)
rozmiar pliku: 760.6Kb
wzor_formularza_ofertowego.doc
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-02-23 08:07:59)
rozmiar pliku: 477Kb
specyfikacja_techniczna_interaktywna_podloga.doc
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-02-23 08:08:16)
rozmiar pliku: 70.5Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021