Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Zapytanie ofertowe - „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Goraj na działce o numerze ewidencyjnym 382/9, wraz z przyłączami do działek 382/8, 382/7, 382/6, 382/5, 382/4, 382/3

 Lubasz, dn. 10.08.2020 r.

GZK. 3211.22.2020

                                                                             

ZAPROSZENIE

DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

 

                         Zamawiający – Gminny Zakład Komunalny Spółka z o.o. w Lubaszu z siedzibą ul. Stajkowska 23, 64-720 Lubasz, zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Goraj na działce o numerze ewidencyjnym 382/9, wraz z przyłączami do działek 382/8, 382/7, 382/6, 382/5, 382/4, 382/3.

W prowadzonym postępowaniu nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych - na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2017  r. poz. 1579 z późn. zm.).

1.   Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

1)  wykonanie robót przygotowawczych i pomiarowych,

2)  wykonanie robót ziemnych,

3) wykonanie sieci wodociągowej PE 110 PN 10 na długości 164,00 wraz z przyłączami z rur ciśnieniowych PE,

4)  wykonanie sieci sanitarnej PCV fi 200 SN 8 na długości 188,00 m z rur łączonych na wcisk wraz z przyłączami PCV fi 160 z rur łączonych na wcisk,

5) odtworzenie drogi gruntowej i miejsc prowadzonych robót do stanu pierwotnego.

Szczegółowo  przedmiot zamówienia został opisany  w projekcie technicznym i specyfikacjach technicznych, które stanowią załączniki do niniejszego zaproszenia.

Wykonawca odpowiedzialny będzie za opracowanie projektu zmiany organizacji ruchu na czas trwania robót w pasie drogowym drogi wojewódzkiej oraz za złożenie wniosku do zarządcy drogi o wydanie decyzji na zajęcie pasa drogowego. Koszty zajęcia pasa drogowego poniesie Wykonawca. Wykonawca zobowiązany będzie również do powołania kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane oraz do ustanowienia nadzoru geodezyjnego łącznie z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

2.     Termin wykonania zamówienia: do dnia 05 listopada 2020 r.

3.      Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego (ul. Stajkowska 23, 64-720 Lubasz). W prowadzonym postępowaniu dopuszcza się przekazywanie oświadczeń,  wniosków, zawiadomień oraz informacji pisemnie lub drogą elektroniczną  e-mail: biuro@gzk-lubasz.pl

Zamawiający informuje, że Zaproszenie do złożenia oferty wraz z załącznikami zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego www.gzk-lubasz.pl  w zakładce: Przetargi.

Osoba uprawniona do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Lidia Lehwark-Sówka, tel. 672556070, w godzinach 08:00-15:00.                                                                                     

4.      Opis wymagań stawianych wykonawcy:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)     są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,

2)    posiadają niezbędną wiedzę  i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej   i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca powinien współpracować z osobą posiadającą

      odpowiednie uprawnienia budowlane, która pełniła będzie funkcję kierownika budowy. Na okoliczność wyznaczenia osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie którego wzór stanowi załącznik Nr. 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z uprawnionym geodetą, który wyznaczy charakterystyczne punkty projektowanych urządzeń jak również odpowiedzialny będzie za wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Koszty obsługi geodezyjnej obciążają Wykonawcę.

3)    udzielą na wykonany przedmiot zamówienia  gwarancji na okres 36 miesięcy od  dnia bezusterkowego odbioru wykonanych  robót.

4)    będą posiadali na zastosowane materiały odpowiednie atesty lub certyfikaty potwierdzające zgodność z odpowiednią polską normą i załączą te dokumenty do dokumentacji powykonawczej.

 

UWAGA: Roboty realizowane będą na podstawie udzielonego inwestorowi pozwolenia na budowę.

 

5.      Zawartość oferty:

Oferta musi zawierać następujące dokumenty:

1)     wypełniony formularz Oferta (wzór – załącznik nr 1 do Zaproszenia),

2)     kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie załączonego projektu technicznego i specyfikacji technicznych,

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.

 

6.      Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:

1)     w formularzu OFERTA należy podać cenę brutto, w złotych polskich za realizację zadania ogółem oraz wartość i stawkę podatku VAT, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.

2)     Cena brutto uznana zostanie za cenę ryczałtową tj. ostateczną nie podlegającą żadnym   negocjacjom.

3)     Cenę ryczałtową za realizację zadania należy ustalić na podstawie:

         a) projektu technicznego i specyfikacji technicznych,

         b) dokonanej wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót.

4)     Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia musi uwzględniać koszty wykonania robót oraz wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia, m.in.:

         a)  likwidacji skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy,

         b) zużycia wody i energii elektrycznej,

         c) zabezpieczenia placu budowy,

         d) obsługi geodezyjnej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

 

7.      Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:

         Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę,  która spełnia wszystkie postawione przez Zamawiającego wymagania udziału w postępowaniu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny (cena oferty brutto - 100%).

 

8.      Forma, miejsce i termin złożenia oferty:

1)     Ofertę należy sporządzić w języku polskim, pisemnie lub w formie elektronicznej,  na załączonym formularzu Oferta.

2)           Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24 sierpnia 2020 roku  do godz. 09:00 w sekretariacie Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Lubaszu, ul. Stajkowska 23, 64-720 Lubasz lub przesłać na adres: biuro@gzk-lubasz.pl. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 sierpnia 2020 r. o godz. 9:30, w siedzibie Spółki.

         Na kopercie lub w tytule wiadomości należy umieścić napis:  Oferta na: „Rozbudowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Goraj”.

 

9.      Unieważnienie postępowania

Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przypadkach, gdy:

1)     nie zostanie złożona żadna oferta spełniająca wymagania udziału w postępowaniu,

2)     cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

3)     wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

 

10.   Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zamawiający prześle informację o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkim wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieści na tablicy ogłoszeń w Gminnym Zakładzie Komunalnym Sp. z o.o. w Lubaszu oraz na stronie internetowej www.gzk-lubasz.pl w zakładce: Przetargi.

 

11.   Informacja o terminie podpisania umowy

W terminie 7 dni od daty powiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty wybrany wykonawca zobowiązany  jest do zawarcia umowy na warunkach określonych w złożonej ofercie.

                                              

  Prezes Zarządu

                                                                                                                                      (-) Krzysztof Tomczyk

               

 

Załączniki:

1)      Formularz Oferta – zał. nr 1

2)      Oświadczenie – zał. nr 2

3)      Wzór umowy – zał. Nr 3

4)  Przedmiary robót

5)  Projekt techniczny

Dokumenty do pobrania:
kosztorysy-ofertowe.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-08-11 09:20:30)
rozmiar pliku: 2.2Mb
RYS. 3 PROFIL KS 382.9.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-08-11 07:30:16)
rozmiar pliku: 359.2Kb
RYS. 2 PROFIL W 382.9.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-08-11 07:30:05)
rozmiar pliku: 311.6Kb
RYS. 1 PZT 382.9.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-08-11 07:29:52)
rozmiar pliku: 523.3Kb
projekt budowlany do dec wojewody.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-08-11 07:29:40)
rozmiar pliku: 17.4Mb
projekt budowlany do dec starosty.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-08-11 07:29:26)
rozmiar pliku: 17.3Mb
pozwolenie na budowe wojewoda.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-08-11 07:29:09)
rozmiar pliku: 2.4Mb
pozwolenie na budowe starosta.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-08-11 07:28:49)
rozmiar pliku: 1.4Mb
Zaproszenie do zlozenia oferty.doc
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-08-11 07:28:27)
rozmiar pliku: 54Kb
Załacznik do zapytania ofertowego.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-08-11 07:28:16)
rozmiar pliku: 13.6Kb
Zał. nr 1 - Formularz oferty.doc
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-08-11 07:28:04)
rozmiar pliku: 40Kb
UMOWA NR zal nr 3.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-08-11 07:27:50)
rozmiar pliku: 36.7Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021