Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Zapytanie ofertowe w zakresie wykonania dokumentacji kosztorysowo – projektowej w zakresie budowy dróg – dot. ulic Polnej i Łąkowej w Lubaszu

Lubasz, dnia 26.07.2017 r.

Poniżej zestawienie złożonych ofert.

Lp.

Wykonawca

(nazwa, adres)

Nr telefonu

Nazwisko osoby udzielającej informacji cenowej

Oferowana cena brutto

przedmiot zamówienia

1.

Biuro Inżynierii Lądowej EUROSTRADA Rufin Jarka,                   ul. Przemysłowa 5/19, 64-700 Czarnków

Oferta                           z dnia  14.07.2017 r.

33.456,00 zł

2.

ADBOR Adrian Borowski PROJEKTOWANIE WYKONAWSTWO NADZÓR,                        ul. Marchlewskiego 39, 64-761 Krzyż Wielkopolski

Oferta                           z dnia  14.07.2017 r.

72.570,00 zł

3.

RWITAL PROJEKT, ul. Wileńska 29/8, 56-400 Oleśnica

Oferta                           z dnia  14.07.2017 r.

79.950,00 zł

4.

„FORMA” Pracownia  Projektowa s.c. W. Formanowska, R. Formanowski, Wilkowice, ul. Dębowa 6, 64-115 Święcichowa

Oferta                           z dnia  14.07.2017 r.

29.397,00 zł

5.

PPH AWIS Sp. z o.o., ul. Wierzbowa 24, 65-376 Zielona Góra

Oferta                           z dnia  14.07.2017 r.

44.280,00 zł

Lubasz, dnia 03.07.2017 r.

 

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 za zm.), a więc o szacowanej wartości poniżej 30 tys. EURO, Gmina Lubasz zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w zakresie wykonania dokumentacji kosztorysowo – projektowej w zakresie budowy dróg – dot. ulic Polnej i Łąkowej w Lubaszu.

W zakres planowanego przedsięwzięcia wchodzi zaprojektowanie:

  1. Dróg o nawierzchni bitumicznej lub z kostki brukowej o szerokości 6 m, w przypadku ul. Łąkowej zakres obejmuje obszar od ul. Szamotulskiej do ostatniego zabudowania na ul. Łąkowej.
  2. Chodników – w zależności od możliwości jedno lub obustronnych.
  3. Odwodnienia dróg – zaprojektowanie kanalizacji burzowej o ile jest to możliwe wraz z separatorami lub też innego sposobu odwodnienia dróg.

Wybrany oferent będzie zobowiązany do uzyskania stosownych zgód od właścicieli nieruchomości na wejście na ich grunt i dokonać stosownych uzgodnień w Zespole Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej przy Staroście Czarnkowsko – Trzcianeckim oraz uzgodnienie dokumentacji odprowadzenia wód oczyszczonych z Wielkopolskim Zarządzie Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile. W zakres opracowania wchodzi wykonanie operatu wodno-prawnego i uzyskaniu w imieniu Zamawiającego – Gminy Lubasz pozwolenia wodno-prawnego.

Projekt zawierał będzie organizację ruchu wraz z oznakowaniem i niezbędnymi uzgodnieniami pozwalającymi na realizację zadania.

Oferent do dnia 14.07.2017 r. winien przedstawić Zamawiającemu ofertę cenową na wykonanie dokumentacji kosztorysowo – projektowej.

Oferta cenowa może być złożona pocztą na adres: ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz lub mailem na adres: lubasz@wokiss.pl.

Oferta winna zawierać cenę netto, stawkę podatku (jeżeli dotyczy) oraz cenę brutto. Gmina Lubasz nie zwraca żadnych kosztów jakie oferent ponosi w związku ze złożeniem niniejszej oferty, w tym zwłaszcza kosztów związanych z wizją lokalną.

Oferent winien na ofercie złożyć oświadczenie, iż cena oferty zawiera wszystkie elementy i została skalkulowana w sposób rzetelny.

Maksymalny czas opracowania dokumentacji – do 15.12.2017 r., a koncepcji w ciągu miesiąca od dnia podpisania umowy z Zamawiającym.

Uwaga:

Wszelkie uzgodnienia oraz decyzje wymagane prawem – ich uzyskanie na rzecz Gminy Lubasz spoczywają na wybranym oferencie (za wyjątkiem pozwolenia na budowę).

W dokumentacji nie należy posługiwać się nazwami własnymi konkretnego producenta.

Oferent, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do wykonania 4 egz. dokumentacji kosztorysowo – projektowej oraz 4 egz. wersji elektronicznej. Płatność za zrealizowane zadanie nastąpi w ciągu 14 dni od momentu protokolarnego odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia.

Gmina Lubasz zastrzega możliwość nie wybrania oferty w sytuacji kiedy zaproponowana cena ofertowa będzie wyższa niż wysokość środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Gminy Lubasz.

Osobami do kontaktu w ramach tego zapytania ofertowego jest: Andrzej Łusiewicz – insp. ds. zamówień publicznych, tel. 67 2556012, wew. 26, kom. 790203814 oraz Adam Ratajczak – Kierownik referatu ds. rozwoju gminy, tel. 67 2556012 wew. 28, kom. 790203054. Urząd Gminy Lubasz jest czynny w poniedziałki od godz. 7.30 do godz. 18.00, od wtorku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30.

Adres mailowy do kontaktu z pracownikami: andrzej.lusiewicz@lubasz.pl; adam.ratajczak@lubasz.pl

 

Adres mailowy do złożenia oferty: lubasz@wokiss.pl.

Dokumenty do pobrania:
mapa_Gorczyn
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2017-07-05 14:33:38)
rozmiar pliku: 974.1Kb
projekt_umowy_Gorczyn
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2017-07-05 14:33:52)
rozmiar pliku: 63Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021