Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Zapytanie ofertowe pn. „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”.

Ofertę złożył Gminny Zakład Komunalny Sp. z o. o. w Lubaszu, ul. Stajkowska 23, 64-720 Lubasz – cena oferty za 1 tonę odpadów - 1.350,00 zł, cena łączna za realizację zadania wyniosłaby 131.631,75 zł brutto.

Mając na uwadze fakt, iż kwota złożonej oferty przewyższa znacznie kwotę środków zabezpieczonych w budżecie gminy na realizację przedmiotowego przedsięwzięcia Gmina Lubasz unieważnia prowadzoną procedurę dotyczącą udzielenia zamówienia, które finansowane jest ze środków publicznych.

 

Gmina Lubasz

…............................................                                     Lubasz, dnia 03.07.2020 r.

        (pieczęć Zamawiającego)

 

RG.IV.602.3.2020

Zapytanie ofertowe

 

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), a więc o szacowanej wartości poniżej 30 tys. EURO.

 Gmina Lubasz zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w zakresie wykonania zadania pn.: „Usuwaniefolii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”.

 

 I.                   Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Lubasz

ul. Bolesława Chrobrego 37

64-720 Lubasz

REGON: 570791106

NIP: 763-209-30-34

tel.: 67 255 60 12

www.bip.lubasz.pl

 

  1. II.                 Opis przedmiotu zamówienia:

CPV:  90533000-2  Usługi gospodarki odpadami

90512000-9  Usługi transportu odpadów

90500000-2 Usługi związane z odpadami

90514000-3 Usługi recyklingu odpadów

 Przedmiotem zamówienia jest transport oraz odzysk lub unieszkodliwienie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bagz terenu Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na Sławienku, gm. Lubasz.

Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

 Masa odpadów przeznaczonych do odzysku lub unieszkodliwienia wynosi szacunkowo:

  • transport oraz odzysk lub unieszkodliwienie odpadów z folii rolniczych - 53,795 Mg,
  • transport oraz odzysk lub unieszkodliwienie odpadów z siatki i sznurka do owijania balotów – 16,000 Mg,
  • transport oraz odzysk lub unieszkodliwienie odpadów opakowań po nawozach i typu Big-Bag – 27,710 Mg.

Miejsce odbioru w/w odpadów zostało wyznaczone w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Sławienko, do którego rolnicy zobowiązani są dostarczyć odpady we własnym zakresie.

Usługę należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, dotyczącymi przedmiotu zamówienia.

Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:

a)      ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń (wagi),

a)      odpowiednie zapakowanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag,

b)      załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag,

c)      transport zebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów,

d)     rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag do odzysku lub unieszkodliwienia,

e)      wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia,

   

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:

a)      spisać z każdym rolnikiem, z którym Gmina Lubasz uprzednio zawarła stosowną umowę i dostarczającą odpady protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:

  • imię i nazwisko właściciela posesji/ użytkownika, który dostarcza odpady,
  • adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag,
  • datę odbioru,
  • wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na:- folie rolnicze; - siatki do owijania balotów; - sznurki do owijania balotów; - opakowania po nawozach i opakowania typu Big Bag,
  • podpis właściciela/ użytkownika
  • podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji,
  • pieczęć firmową wykonawcy,

Wzór protokołu stanowić będzie załącznik do umowy z Wykonawcą.

b)      do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art. 66 i 67 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz.U. z 2020r., poz. 797 ze zm.);

c)      przekazania Zamawiającemu kart przekazania odpadów wygenerowanych z systemu BDO i potwierdzonych za zgodność z oryginałem, potwierdzających przyjęcie odpadu przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia wraz z ich zbiorczym zestawieniem

d)     Wykonawca wykona co najmniej 10 zdjęć podczas wykonywania prac na różnym etapie, czytelnych dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania.

e)      Po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu sprawozdanie zawierające:

  •  adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady,
  • ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki, sznurki do owijania balotów i opakowania po nawozach i typu Big- Bag w odniesieniu do całości.

f)       Po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik do umowy z Wykonawcą o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.

g)      Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, którzy dostarczą odpady.

h)      Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.

 

Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi rodzaju odpadów zgodnie z ofertą cenową – wg tabeli dla poszczególnych frakcji odpadów po cenach jednostkowych brutto.

Rozliczenia będą fakturowane dwutorowo częściowo na Gminę Lubasz do kwoty przyznanej dotacji z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, a ponad tę kwotę odrębną fakturą wystawianą przez Wykonawcę  na rolnika.

 III. Termin realizacji zamówienia:

a)      data rozpoczęcia: od momentu podpisania umowy

b)      data zakończenia: do 30 sierpnia 2020 r.

 

IV. Miejsce realizacji zamówienia:

Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Sławienko.

 

V. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:

a)      Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej zamówieniem.

b)      Dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

c)      Posiadający niezbędną do wykonania wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.

d)     Zamawiający uzna warunki wymienione w pkt 1 – 4 za spełnione jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o ich spełnianiu.

 

VI. Sposób i termin składania ofert:

  • ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17.07.2020 do godz. 12:00 pisemnie w sekretariacie Urzędu Gminy Lubasz, ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” lub drogą mailową na adres: lubasz@wokiss.pl.
  • osobą do kontaktu w ramach tego zapytania ofertowego jest: Andrzej Żaczek – insp. ds. ochrony środowiska, tel. 67/ 2556012 wew. 25, kom. 535 419 377 adres mailowy do kontaktu z pracownikiem Zamawiającego: andrzej.zaczek@lubasz.pl, lubasz@wokiss.pl .
  • Urząd Gminy Lubasz jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30.
  • ofertę należy złożyć na druku dołączonym do niniejszego zapytania ofertowego,

 

VII. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcą:

Wykonawca może uzyskać od Zamawiającego wszelkie interesujące go informacje w sprawie przedmiotu oferty i warunków zawartych w zapytaniu ofertowym.

Zapytania należy składać pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres lubasz@wokiss.pl .

 UWAGA:

  • Zamawiający nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych.
  • Nadesłane oferty nie podlegają zwrotowi.
  • Gmina Lubasz zastrzega możliwość nie wybrania oferty w sytuacji kiedy zaproponowana cena ofertowa będzie wyższa niż wysokość środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Gminy Lubasz.

W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.

  

Wójt Gminy Lubasz – Marcin Filoda

 

 

Załączniki:

  1. Formularz oferty.
  2. Wzór umowy.
  3. Oświadczenie o spełnieniu warunków.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dokumenty do pobrania:
Zalacznik nr 2 do umowy - Oswiadczenie o prawidlowym wykonaniu prac.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-07-03 09:19:53)
rozmiar pliku: 5.3Kb
Zalacznik Nr 3 do umowy - protokoł wykonania uslugi.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-07-03 09:19:16)
rozmiar pliku: 21.4Kb
Zalacznik Nr 1 do umowy - protokol odbioru odpadow.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-07-03 09:18:59)
rozmiar pliku: 18.8Kb
Wzor umowy.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-07-03 09:18:47)
rozmiar pliku: 31.1Kb
Oswiadczenie o spelnieniu warunkow.doc
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-07-03 09:18:36)
rozmiar pliku: 32Kb
Formularz oferty.doc
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-07-03 09:18:27)
rozmiar pliku: 55.5Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021