Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Przetarg - Zaopatrzenie wsi w wodę w Gminie Lubasz w miejscowościach: Lubasz, Stajkowo, Nowina i w kanalizację w miejscowości Lubasz - rozstrzygnięty

07.ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia

06.Ogłoszenie_o_wyborze


 

Lubasz: Zaopatrzenie wsi w wodę w Gminie Lubasz w miejscowościach: Lubasz, Stajkowo, Nowina i w kanalizację w miejscowości Lubasz.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 67 255 60 12, faks 67 255 64 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubasz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaopatrzenie wsi w wodę w Gminie Lubasz w miejscowościach: Lubasz, Stajkowo, Nowina i w kanalizację w miejscowości Lubasz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : a. Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Polnej i Łąkowej w Lubaszu. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia jest następujący: -Rurociągi z rur ciśnieniowych PCW łączonych na uszczelki gumowe, przy średnicy zewnętrznej rur 200 mm - długość 151 mb. -Rurociągi z rur ciśnieniowych PCW łączonych na uszczelki gumowe, przy średnicy zewnętrznej rur 160 mm zakończone zaślepką - długość 24 mb. -Studzienki kanalizacyjne systemowe o średnicy 315 - 425 mm, zamknięte rurą teleskopową z pokrywą żeliwną kinieta z PE. b.Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami na terenie gminy Lubasz w miejscowościach: Lubasz, Stajkowo, Nowina Zakres rzeczowy przedsięwzięcia jest następujący: -Sieć wodociągowa z przyłączami do granicy działki - wieś Nowina dz. 107/1,63 od pos. 33 do działki 53. -Sieć wodociągowa z przyłączami do granicy działki - wieś Nowina dz. 189, 150 od działki 117/2 do działki 204/1. -Sieć wodociągowa z przyłączami do granicy działki - wieś Stajkowo dz. 291 od działki 315 do działki 144/5. -Sieć wodociągowa z przyłączami do granicy działki - wieś Lubasz dz. 970 ul. Polna od Łąkowej działka 1003 do działki 971/2. -Sieć wodociągowa z przyłączami do granicy działki - wieś Lubasz dz. 68 ul. Stajkowska od działki 35/3 do działki 92/2. Rurociągi z rur PN 10 PVC Ø 110x4,2 mm długość 3.419,5 mb.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 43.600,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 roku , Nr 42 , poz 275 ze zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Lubasz, Bank Spółdzielczy w Czarnkowie o/Lubasz Nr 89 8951 0009 1300 2176 2000 0040 Na dowodzie wpłaty wadium należy podać nazwę zadania, którego przetarg dotyczy - Zaopatrzenie wsi w wodę w Gminie Lubasz w miejscowościach: Lubasz, Stajkowo, Nowina i w kanalizację w miejscowości Lubasz. Wadium wnoszone w innych formach przewidzianych w ustawie wnosi się w kasie Urzędu Gminy, pokój nr 106, w godzinach od 7.45 do 15.25. Zamawiający sprawdza wpłynięcie wadium na konto bankowe lub do kasy przed upływem terminu składania ofert tj. w dniu 2 września 2015 r. o godz. 10.00. Do tego czasu wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego, a w innej formie - w kasie Urzędu Gminy..

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt. IX dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy zobowiązani są przedstawić wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót związanych z budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości brutto nie niższej niż 1.800.000,00 zł, z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca musi się wykazać wykonaniem przynajmniej jednej roboty z podanych zakresów (budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej) a łączna wartość tych robót nie może być niższa niż 1.800.000,- zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te (wyszczególnione w wykazie) zostały wykonane należycie (protokoły odbioru robót.) i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. Dowodami są poświadczenia. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza skorzystać z wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt. IX dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują narzędziami i urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy robót budowlanych i instalacyjnych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Minimalny wykaz sprzętu jakim musi dysponować Wykonawca: koparka, spycharka, samochód samowyładowczy, zagęszczarka do gruntu, sprzęt do odwodnienia wykopów. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie Załącznika Nr 4 Wykaz narzędzi i sprzętu planowanego do wykorzystania przy realizacji zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt. IX dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane przy zastosowaniu określeń użytych w art. 13 oraz 14 ustawy Prawo budowlane (Dz.U z 2013 r., poz 1409 ze zm.),lub równoważnych wydanych na podstawie ówczesnych przepisów oraz spełniających zapisy art.1 ustawy z dnia 18 marca o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2008 nr 63 poz 394 ) o specjalności a) instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci wodno-kanalizacyjnych, w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia b) instalacji elektrycznych , w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty tj. wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt. IX dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia. Przedstawią stosowną informację, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.800.000,00 zł. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt. IX dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  •  
  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zestawienie kosztów wg wzoru załączonego do SIWZ. Podpisany projekt umowy. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubasz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubasz, ul. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, pokój nr 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie , pokój nr 101 Urzędu Gminy w Lubaszu, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz do dnia 03 września 2014 r do godziny 10:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Dokumenty do pobrania:
07.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_oglosz_o_udzieleniu_zamowienia
(wprowadził: Tomasz Lipski 2014-09-23 10:45:51)
rozmiar pliku: 336.7Kb
06.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_oglosz_o_wyborze
(wprowadził: Tomasz Lipski 2014-09-16 08:22:56)
rozmiar pliku: 308.6Kb
05.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_STWIORB
(wprowadził: Tomasz Lipski 2014-09-01 14:09:26)
rozmiar pliku: 1.7Mb
04b.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_projekt_wodociag_2_z_2
(wprowadził: Tomasz Lipski 2014-08-19 14:37:40)
rozmiar pliku: 18.2Mb
04a.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_projekt_wodociag_1_z_2
(wprowadził: Tomasz Lipski 2014-08-19 14:32:36)
rozmiar pliku: 16.4Mb
03c.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_projekt_kanaliz_3_z_3
(wprowadził: Tomasz Lipski 2014-08-19 14:30:27)
rozmiar pliku: 16.3Mb
03b.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_projekt_kanaliz_2_z_3
(wprowadził: Tomasz Lipski 2014-08-19 14:27:58)
rozmiar pliku: 15.2Mb
03a.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_projekt_kanaliz_1_z_3
(wprowadził: Tomasz Lipski 2014-08-19 14:25:36)
rozmiar pliku: 12.7Mb
02.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_przedmiar
(wprowadził: Tomasz Lipski 2014-08-19 14:23:51)
rozmiar pliku: 825.7Kb
01a.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_siwz_zal
(wprowadził: Tomasz Lipski 2014-08-19 14:23:15)
rozmiar pliku: 408.8Kb
01.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_siwz
(wprowadził: Tomasz Lipski 2014-08-19 14:21:05)
rozmiar pliku: 206Kb
00.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_ogloszenie
(wprowadził: Tomasz Lipski 2014-08-19 14:20:19)
rozmiar pliku: 164.4Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021