Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Konkursy na stanowisko: Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko ds. administracyjno-finansowych w Gminnym Zespole Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko ds. administracyjno-finansowych

w Gminnym Zespole Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu

 

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Maria Przewdzięk zamieszkała w xxxxxxxxxxxxxx

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pani Maria Przewdzięk otrzymała z testu praktycznego najwyższą ilość punktów.       W rozmowie kwalifikacyjnej wykazała się kompetencjami i znajomością zagadnienia, które jednocześnie spełniają oczekiwania pracodawcy w najwyższym stopniu. Kandydatka posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne. Ponadto posiada doświadczenie w pracy w księgowości. W trakcie postępowania konkursowego uzyskała najwyższą liczbę punktów.

 

 Lubasz, dnia 15 maja 2017 r.

 

                                                                                                                                                                  Beata Izydor-Kułaga

                                                                                                                              (Przewodniczący Komisji) 

 

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne

na stanowisko ds. administracyjno-finansowych

w Gminnym Zespole Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

 

Lp

 

Imię i nazwisko

 

Miejsce zamieszkania

 

1.

Monika Kawlewska

xxxxx

2.

Iga Ratajczak-Spicker

 

xxxxx

3.

Beata Śmigiel

 

xxxxx

4.

Dominika Grębka

 

xxxxx

5.

Magdalena Jahns

 

xxxxx

6.

    Maria Przewdzięk

xxxxx

7.

Ewelina Klewenhagen

xxxxx

8.

Aneta Cichorek

xxxxx

9.

Anna Szukała

xxxxx

10.

Karina Rączkowiak

xxxxx

11.

Paula Stachowiak

xxxxx

12.

 Klaudyna Krzyżanowska

xxxxx

 

 Lubasz, dnia 05.05.2017 r.  

                                                                                                                                                              Beata Izydor-Kułaga

                                                                                                                              (Przewodniczący Komisji)

 

 

  

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko ds. administracyjno-finansowych w Gminnym Zespole Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu

 

1. Stanowisko pracy:

Stanowisko ds. administracyjno-finansowych

Wymiar czasu pracy:pełny etat

 

2. Niezbędne wymagania od kandydatów:

  1. wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne)

  2. posiadanie obywatelstwa polskiego,

  3. korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych,

  4. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

  5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie pełni praw publicznych,

  6. nieposzlakowana opinia,

  7. biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna),

     

3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność,

  2. wysoka kultura osobista,

  3. znajomość przepisów prawa, tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawa o systemie oświaty, ustawy o pracownikach samorządowych, Karta Nauczyciela, Kodeks Postępowania Administracyjnego oraz Instrukcja Kancelaryjna, Prawo Zamówień Publicznych,

  4. dyspozycyjność.

 

4. Główne zadania wykonywane na stanowisku:

  • prowadzenie spraw związanych z realizacją pomocy materialnej dla uczniów- stypendia, zasiłki szkolne, przygotowywanie decyzji administracyjnych,

  • rozliczanie dofinansowania do zakupów podręczników w szkołach (m.in. dotacja podręcznikowa, wyprawka szkolna)

  • rozliczanie dotacji dla szkół i przedszkola

  • prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem kosztów kształcenia młodocianych pracowników,

  • prowadzenie rejestru umów i zleceń,

  • prowadzenie rejestru faktur,

  • rozliczanie odpłatności w szkołach i przedszkolach (bieżąca kontrola odpłatności),

  • prowadzenie egzekucji należności z tytułu odpłatności za dożywianie uczniów w szkołach, odpłatności wychowanków za pobyt w przedszkolach,

  • prowadzenie spraw administracyjnych GZOSiP,

  • prowadzenie spraw związanych z kontrolą obowiązku nauki,

  • prowadzenie obsługi finansowo-księgowej (przy pomocy programów komputerowych Optivum Vulcan)

  • zadania Administratora Bezpieczeństwa Informacji

  • prowadzenie rejestracji zamówień publicznych placówek oświatowych na terenie gminy Lubasz,

  • wykonywanie działań związanych ze sporządzeniem, sprawozdań i analiz zgodnie z ustawą o systemie informacji oświatowej w placówkach oświatowych,

  • uczestnictwo w kontrolach prowadzonych przez GZOSiP w placówkach oświatowych,

  • wysyłanie korespondencji wychodzącej, zakup i obrót znaczkami pocztowymi,

  • prowadzenie spraw zaopatrzenia GZOSiP,

  • udział w pracach komisji przetargowej,

  • udział w komisji inwentaryzacyjnej,

  • pomoc w archiwizacji dokumentów,

 

5. Warunki pracy na stanowisku:

1) praca na pełny etat,

2) praca w poniedziałek w godzinach od 7:30 do 15.30 oraz w godz. 10.00-18.00 (co drugi poniedziałek), od wtorku do piątku w godzinach od 7.30 – 15.30

3) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2016, poz. 902 ze zm.) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników w Gminnym Zespole Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu.

4) wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca,

5) praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

6) kontakty bezpośrednie i telefonicznie

 

6. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),

  2. list motywacyjny,

  3. kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,

  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  5. kwestionariusz osobowy,

  6. pisemne oświadczenie o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

  7. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.),

  8. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

7. Dodatkowe informacje:

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w marcu 2017 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Zespole Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach do Gminnego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, pokój Nr 203 (Kadry) z dopiskiem „Nabór na wolne Stanowisko ds. administracyjno-finansowychw terminie do dnia25.04.2017 r.

Dokumenty, które wpłyną do Gminnego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

Bliższych informacji udziela: Ryszard Bilski – dyrektor GZOSiP Lubaszu tel. 67 2556039.

Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)”.

 


   

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021