Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane - „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami we wsi Goraj na bazie istniejącego uzbrojenia w Lubaszu

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013
FUNDUSZE EUROPEJSKIE – DLA ROZWOJU INNOWACYJNEJ WIELKOPOLSKI
Projekt : Ochrona wód zlewni rzeki Noteć – aglomeracja Lubasz

Lubasz, dnia 15.11.2012 r.

Oznaczenie sprawy Os. 272.5.2012

OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn” Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami we wsi Goraj na bazie istniejącego uzbrojenia w Lubaszu.”

Działając na podstawie art.92 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz.U. z dnia 8 czerwca 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zm.)
Zamawiający:
Gmina Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz

Informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Zakład Robót Instalacyjno - Inżynieryjnych Hieronim Gładysz, ul. Sosnowa 4, 77-400 Złotów

Uzasadnienie wyboru :


W trakcie postępowania złożono pięć ofert, które spełniały wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
Oferta Zakładu Robót Instalacyjno - Inżynieryjnych Hieronim Gładysz ul. Sosnowa 4, 77-400 Złotów posiadała najniższa cenę uzyskując największą ilość punktów przyznanych oferentom tj. 300.00.
Podstawą prawną dokonania wyboru jest art. 91 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – gdzie jedynym kryterium oceny oferty była cena.
Nazwy firm i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty a także punktacja przyznana oferentom:

                                    

Nr oferty Oferent/Wykonawca Liczba punktów
1. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „LITZ” Sp. z o.o. – Lider pełnomocnik ) Konsorcjum ul Nowina 38, 60-589 Poznań
 Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Robót Instalacyjno-Inżynieryjnych „ LITZ” Feliks Fietz – Członek ( partner) Konsorcjum ul. Nowina 38,
 60-589 Poznań
170,53
2. BUDIMEX Spółka Akcyjna ul. Stawki 40 , 01-040 Warszawa 246,87
3. WUPRINŻ S.A. ul. Straży Ludowej 35 , 60-465 Poznań 261,23
4. SKANSKA S.A. ul. Gen. J. Zajączka 9 , 01-518 Warszawa 209,18
5. Zakład Robót Instalacyjno - Inżynieryjnych Hieronim Gładysz ul. Sosnowa 4, 77-400 Złotów 300,00


Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.94 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2010 r. nr 113, poz. 759).
Zgodnie z art. 27 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych proszę o niezwłoczne potwierdzenie otrzymania niniejszego ogłoszenia.

Przewodniczący
Komisji Przetargowej
Krzysztof Lipiński

 


Odpowiedź nr 2 z dnia 22.10.2012 na zapytania oferentów

Informacja dotycząca możliwości pozyskania projektu wykonawczego

Odpowiedź z dnia 22.10.2012 na zapytanie oferentów

Odpowiedź z dnia 19.10.2012 na zapytanie oferentów

Odpowiedź z dnia 18.10.2012 na zapytania oferentów

Odpowiedź z dnia 15.10.2012 na zapytania oferentów

Odpowiedź z dnia 10.10.2012 na zapytania oferentów


Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 – 2013
FUNDUSZE EUROPEJSKIE – DLA ROZWOJU INNOWACYJNEJ WIELKOPOLSKI

Projekt : Ochrona wód zlewni rzeki Noteć – aglomeracja Lubasz

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

„Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami we wsi Goraj na bazie istniejącego uzbrojenia w Lubaszu"

Data zamieszczenia: 08.10.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubasz , ul. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 67 2556012 w. 30, faks 67 2556462.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubasz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami we wsi Goraj na bazie istniejącego uzbrojenia w Lubaszu „
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odprowadzenie ścieków sanitarnych z części wsi Goraj z posesji zlokalizowanych przy drodze wojewódzkiej nr 153, drodze powiatowej nr 1344P, drodze gminnej odbywa się grawitacyjnie kanałem sanitarnym 0,20m do przepompowni ścieków P, zlokalizowanej na działce o nr geodezyjnym 283/10. Z przepompowni P ścieki sanitarne rurociągiem tłocznym 110mm i długości 794,50m (ułożonym równolegle do kanału sanitarnego grawitacyjnego 0,20m) kierowane są do kanału grawitacyjnego 0,20m ( z rur GRP 272mm) zlokalizowanego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 153 ( na wysokości posesji nr 325/3 do działki nr 1139). Kanałem grawitacyjnym wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 153 ścieki sanitarne odprowadzane są do kanalizacji sanitarnej na osiedlu Gorajskim w Lubaszu.
1.1. Kanalizacja grawitacyjna
1.2. Rurociąg tłoczny
Z przepompowni P ścieki sanitarne tłoczone są rurociągiem tłocznym wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 153 do studzienki nr S55, na kanale sanitarnym grawitacyjnym o średnicy 200 mm, skąd ścieki trafiają do układu sieci kanalizacyjnej na os. Gorajskim w Lubaszu. Zaprojektowano rurociąg o łącznej długości 794,50 mb z rur PE100, SDR 17. Rurociąg wykonany będzie za pomocą wykopu otwartego. W miejscu przejścia pod istniejącym przepustem w drodze wojewódzkiej nr 153 rurociąg tłoczny należy wykonać metodą bezwykopową (przecisk na długości 10m), w rurze ochronnej 0,272m z żywicy poliestrowej GRP SN 200 000, na głębokości nie mniejszej niż 1,5m licząc od najniższej rzędnej elementu konstrukcyjnego przepustu do górnej krawędzi rury ochronnej. Na rurociągu tłocznym przewiduje się studnie rewizyjne 1,2m, umożliwiające czyszczenie rurociągu w ilości 6 szt oraz jedną studzienkę wyposażoną w zawór odpowietrzająco-napowietrzający. Studnie rewizyjne wyposażone są w 2 zasuwy nożowe oraz czyszczak z zaworem hydrantowym umożliwiającym przepłukanie rurociągu tłocznego.
1.3. Przykanaliki
W celu odprowadzenia ścieków z przyległych do kanalizacji posesji zaprojektowano przyłącza kanalizacyjne.
Przykanaliki zaprojektowano na odcinku od kanału w ulicy do granicy nieruchomości.
Zaprojektowano łącznie 95 szt. przykanalików . o łącznej długości 470,00m.
Przykanaliki zaprojektowano z rur PVC 0,16m klasy S, SN8 o jednolitej strukturze ścianki.
Przykanaliki wykonane będą metodą wykopu otwartego - 87 szt.
Przy przejściu pod drogą wojewódzką nr 153 przykanaliki na odcinku pod jezdnią asfaltową wykonane będą metodą bezwykopową za pomocą przewiertu sterowanego,w rurze ochronnej z rur GRP o średnicy zewnętrznej 272mm SN 320000 - 8 szt.
1.4. Przepompownia ścieków P
Projektowaną przepompownię P zlokalizowano w Goraju na działce nr 283/10, której właścicielem jest Gmina Lubasz. Zaprojektowano przepompownię ścieków o średnicy wewnętrznej 1500 mm z pompami zatapialnymi np typu: NP3102.181 SH/255
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
 - 45 231 300 – 8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do
 odprowadzania ścieków
 - 45 232 423 – 3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
 - 45 221 250 -9 Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli , szybów i kolei podziemnej
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31 maj 2013 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
1. Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium
1.1. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 132 000,00 zł
1.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1.2.1. pieniądzu
1.2.2. poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ,
1.2.3. gwarancjach bankowych,
1.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych ,
1.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U Nr 109 , poz 1158 ze zmianami).

3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu  Gminy Lubasz, Bank Spółdzielczy w Czarnkowie o.Lubasz Nr 89 8951 0009 1300 2176 2000 0040 Na dowodzie wpłaty wadium należy podać nazwę zadania, którego przetarg dotyczy – „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami we wsi Goraj na bazie istniejącego uzbrojenia w Lubaszu"
4. Wadium wnoszone w innych formach przewidzianych w ustawie wnosi się w kasie Urzędu  Gminy, pokój nr 106 , w godzinach od 7.45 do 15.30.
 Zamawiający sprawdza wpłynięcie wadium na konto bankowe lub do kasy przed upływem terminu składania ofert tj. w dniu 25 października 2012 r., o godzinie 10:00. Do tego czasu wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego, a w innej formie - w kasie Urzędu Gminy.
5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa stanowiąca formę wniesienia wadium winna być dostarczona w postaci oryginału. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi ( pod rygorem wykluczenia wykonawcy):
a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Lubasz
b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ),
c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ),
d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ),
e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie.
6. Wykonawca , który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, a jego oferta odrzucona.
7. Zamawiający zwróci wadium wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty na warunkach określonych w art.46 pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 , nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca ,którego oferta została wybrana :
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy zobowiązani są przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metoda spełnia/niespełna. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy zobowiązani są przedstawić wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej , tłocznej metodą bezwykopową w technologii mikrotunelingu i budową przepompowni ścieków odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości brutto nie niższej niż 2 000 000,00 zł, z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca musi się wykazać wykonaniem przynajmniej jednej roboty z podanych zakresów (budową sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej , tłocznej metodą bezwykopową w technologii mikrotunelingu i budową przepompowni ścieków ) a łączna wartość tych robót nie może być niższa niż 2 000 000,- zł.
 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te (wyszczególnione w wykazie) zostały wykonane należycie (protokoły odbioru robót.) i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
W sytuacji gdy Wykonawca zamierza skorzystać z wiedzy i doświadczenia , potencjału technicznego podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metoda spełnia/niespełna. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty tj. wykazu narzędzi i sprzętu planowanego do wykorzystania przy realizacji zamówienia. Minimalny wykaz sprzętu jakim musi dysponować Wykonawca : koparka, spycharka, samochód samowyładowczy, zagęszczarka do gruntu, urządzenie przewiertowe, sprzęt do odwodnienia wykopów.
W ostatniej kolumnie należy podać sposób dysponowania np. sprzęt własny, wynajem .
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metoda spełnia/niespełna. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty tj. wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że dysponują przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane przy zastosowaniu określeń użytych w art. 13 oraz 14 ustawy Prawo budowlane (Dz.U z 2010 r. Nr 243 ,poz 1623 t.j. ze zm.),lub równoważnych wydanych na podstawie ówczesnych przepisów o specjalności
a) instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci wodno kanalizacyjnych, w zakresie
niezbędnym do realizacji zamówienia
b) instalacji elektrycznych , w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metoda spełnia/niespełna. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty tj; informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 1 500 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na
 podstawie analizy w/w dokumentów metoda spełnia/niespełna. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
III. 4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót (co najmniej jedna) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia , wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami.
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- Oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień .
- Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•  aktualnego odpisu z właściwego rejestru ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ,w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy ,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy.
•  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert .
•  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 10-11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
•  Wykonawca powołując się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów , które będą brały udział w realizacji części zamówienia , przedkłada tekże dokumenty dotyczące podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawców , określonym w pkt III.4.2
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument lub dokumenty wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 10-11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Zestawienie kosztów wg. tabeli elementów scalonych- załącznika nr 13 do SIWZ
2.Projekt umowy załącznik nr 14
3.Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium
4.Wypełniony przedmiar robót

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie , której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:
1) Zmiana terminu wykonania zamówienia
 a) Zmiany spowodowane siła wyższą , w tym klęski żywiołowe , warunki atmosferyczne uniemożliwiające zrealizowanie zamówienia w terminie
 2) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy:
 a) spowodowana zmianą stawki podatku VAT
 3) Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy ( np. zmiana siedziby , adresu , nazwy )
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubasz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lubaszu ul. B. Chrobrego 37 , 64-720 Lubasz pok.210.
IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25 październik 2012 r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Lubaszu ul. B. Chrobrego 37 , 64-720 Lubasz pok.101.
IV.4.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007 - 2013 Priorytet III , Środowisko przyrodnicze , Działanie 3.4 Gospodarka wodno-ściekowa , Schemat I Budowa systemów kanalizacji zbiorczej.
IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Ponadto, objętościowo większe załączniki do dokumentacji należy pobrać z poniższej lokalizacji:

http://www.pliki.bip.lubasz.pl/05.kanalizacja_goraj_10_2012_zjazd.zip
http://www.pliki.bip.lubasz.pl/06.kanalizacja_goraj_10_2012_proj_budowlany_starosta.zip
http://www.pliki.bip.lubasz.pl/07.kanalizacja_goraj_10_2012_proj_budowlany_wojewoda.zip
http://www.pliki.bip.lubasz.pl/08.kanalizacja_goraj_10_2012_branza_elektryczna.zip
http://www.pliki.bip.lubasz.pl/10.kanalizacja_goraj_10_2012_opinia_geotechniczna.pdf
http://www.pliki.bip.lubasz.pl/11.kanalizacja_goraj_10_2012_uzgodnienia.pdf


Dokumenty do pobrania:
21.kanalizacja_goraj_10_2012_ogloszenie_o_wyborze
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-11-15 11:50:27)
rozmiar pliku: 111.1Kb
20.kanalizacja_goraj_10_2012_odpowiedz_z_20121022_2
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-22 02:58:56)
rozmiar pliku: 78.8Kb
19.kanalizacja_goraj_10_2012_inf_dot_pozyskania_proj_wykonawczego
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-22 08:58:44)
rozmiar pliku: 22.7Kb
18.kanalizacja_goraj_10_2012_odpowiedz_z_20121022
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-22 08:58:23)
rozmiar pliku: 103.2Kb
17.kanalizacja_goraj_10_2012_zestawienie_przykanalikow
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-22 08:39:23)
rozmiar pliku: 163.2Kb
16.kanalizacja_goraj_10_2012_rys_23_studnia_napow_odpow
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-22 08:39:04)
rozmiar pliku: 395.8Kb
15.kanalizacja_goraj_10_2012_rys_22_studz_rewiz_na_rur_tl
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-22 08:38:38)
rozmiar pliku: 599.9Kb
14.kanalizacja_goraj_10_2012_odpowiedz_z_20121019
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-19 02:10:59)
rozmiar pliku: 109.3Kb
13.kanalizacja_goraj_10_2012_odpowiedz_z_20121018
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-18 03:18:33)
rozmiar pliku: 102.2Kb
12.kanalizacja_goraj_10_2012_odpowiedz_z_20121015
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-16 10:16:01)
rozmiar pliku: 106.4Kb
09.kanalizacja_goraj_10_2012_odpowiedz_z_20121010
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-10 02:27:20)
rozmiar pliku: 83Kb
04.kanalizacja_goraj_10_2012_specyfikacja_tech
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-08 03:18:29)
rozmiar pliku: 778.5Kb
03.kanalizacja_goraj_10_2012_przedmiar_2012
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-08 03:17:54)
rozmiar pliku: 252.8Kb
02.kanalizacja_goraj_10_2012_siwz_zalaczniki
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-08 03:17:26)
rozmiar pliku: 816.6Kb
01.kanalizacja_goraj_10_2012_siwz
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-08 02:49:38)
rozmiar pliku: 237.2Kb
00.kanalizacja_goraj_10_2012_ogloszenie
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-08 02:49:05)
rozmiar pliku: 165.6Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021