Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Przetarg - Nadzór inwestorski nad wykonaniem budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami we wsi Goraj na bazie istniejącego uzbrojenia w Lubaszu

 

Lubasz, dnia 04.12.2012 r.

Oznaczenie  sprawy Os.272.6.13.2012

 

OGŁOSZENIE

O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia w trybie  przetargu nieograniczonego 

               na realizację zadania pn:

 „ Nadzór inwestorski nad wykonaniem budowy kanalizacji  

                sanitarnej wraz z przykanalikami we wsi Goraj na bazie istniejącego

                uzbrojenia w Lubaszu”

Działając na podstawie art.92 ustawy Prawo zamówień publicznych  z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z dnia 8 czerwca 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zm.)  Zamawiający :  Gmina Lubasz , ul. B. Chrobrego 37 , 64-720 Lubasz  informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano  do realizacji zamówienia  Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę tj:

 

F.U.H. „KONTRAKT” Andrzej Iwiński,

64-920 Piła ul. Żeleńskiego 20/4 

Uzasadnienie wyboru :

W trakcie postępowania złożono siedem  ofert, z których to sześć ofert  spełniało wszystkie wymogi określone  w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . Oferta nr 3 złożona  przez  Budconsult Doradztwo Budowlane,  64-720 Lubasz, ul. B. Chrobrego 29 została  na podstawie  art. 24 ust. 2 pkt 4  wykluczona z dalszego postępowania.                                       Oferta  nr 7 złożona przez  F.U.H. „KONTRAKT” Andrzej Iwiński, 64-920 Piła ul. Żeleńskiego 20/4   uzyskała  w prowadzonym postępowaniu największą ilość  punktów tj. 300.00.  

 

Podstawą prawną dokonania wyboru jest art. 91 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – gdzie jedynym kryterium oceny oferty była cena.

Nazwy firm i adresy Wykonawców,  którzy złożyli oferty a także punktacja przyznana oferentom:

 

Lp

Nazwa Oferenta

Liczba przyznanych punktów

1

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe „VITARO” Jędrzejczyk Wojciech, Dziepółć 3, 97-500 Radomsko

117,19  pkt

2

BBF Sp z o.o., ul. Dąbrowskiego 461, 60-451 Poznań

44,64   pkt

3

Budconsult Doradztwo Budowlane,  64-720 Lubasz, ul. B. Chrobrego 29

Oferent wykluczony                      z dalszego postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP

4

„MP PROJEKT Maciej Pospieszny, Stróżki 45c, 64-510 Wronki

258,62   pkt

5

Inwestpojekt Sp  z o.o. ul. Glinki 92, 85-861 Bydgoszcz 

 138,89   pkt

6

APIS Autorska Pracownia Inżynierii Sanitarnej, 64-920 Piła ul. Kondratowicza 6

 156,25   pkt

7

F.U.H. „KONTRAKT” Andrzej Iwiński, 64-920 Piła ul. Żeleńskiego 20/4 

 300,00   pkt

 

       Zamawiający  zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.94 ust.1 pkt  2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami).

        

Przewodniczący Komisji Przetargowej

                Ryszard Bilski

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 – 2013
FUNDUSZE EUROPEJSKIE – DLA ROZWOJU INNOWACYJNEJ WIELKOPOLSKI
Projekt : Ochrona wód zlewni rzeki Noteć – aglomeracja Lubasz

Lubasz: "Nadzór inwestorski nad wykonaniem budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami we wsi Goraj na bazie istniejącego uzbrojenia w Lubaszu"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Data zamieszczenia 13.11.2012 r
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 67 255 60 12, faks 67 255 64 62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Nadzór inwestorski nad wykonaniem budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami we wsi Goraj na bazie istniejącego uzbrojenia w Lubaszu „
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje nadzór inwestorski nad wykonaniem budowy w zakresie: odprowadzenia ścieków sanitarnych z części wsi Goraj z posesji zlokalizowanych przy drodze wojewódzkiej nr 153, drodze powiatowej nr 1344P, drodze gminnej odbywa się grawitacyjnie kanałem sanitarnym 0,20m do przepompowni ścieków P, zlokalizowanej na działce o nr geodezyjnym 283/10. Z przepompowni P ścieki sanitarne rurociągiem tłocznym 110mm i długości 794,50m (ułożonym równolegle do kanału sanitarnego grawitacyjnego 0,20m) kierowane są do kanału grawitacyjnego 0,20m ( z rur GRP 272mm) zlokalizowanego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 153 ( na wysokości posesji nr 325/3 do działki nr 1139). Kanałem grawitacyjnym wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 153 ścieki sanitarne odprowadzane są do kanalizacji sanitarnej na osiedlu Gorajskim w Lubaszu.
1.1. Kanalizacja grawitacyjna
1.2. Rurociąg tłoczny
Z przepompowni P ścieki sanitarne tłoczone są rurociągiem tłocznym wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 153 do studzienki nr S55, na kanale sanitarnym grawitacyjnym o średnicy 200 mm, skąd ścieki trafiają do układu sieci kanalizacyjnej na os. Gorajskim w Lubaszu. Zaprojektowano rurociąg o łącznej długości 794,50 mb z rur PE100, SDR 17. Rurociąg wykonany będzie za pomocą wykopu otwartego. W miejscu przejścia pod istniejącym przepustem w drodze wojewódzkiej nr 153 rurociąg tłoczny należy wykonać metodą bezwykopową ( przecisk na długości 10m), w rurze ochronnej 0,272m z żywicy poliestrowej GRP SN 200 000, na głębokości nie mniejszej niż 1,5m licząc od najniższej rzędnej elementu konstrukcyjnego przepustu do górnej krawędzi rury ochronnej. Na rurociągu tłocznym przewiduje się studnie rewizyjne 1,2m, umożliwiające czyszczenie rurociągu w ilości 6 szt oraz jedną studzienkę wyposażoną w zawór odpowietrzająco-napowietrzający. Studnie rewizyjne wyposażone są w 2 zasuwy nożowe oraz czyszczak z zaworem hydrantowym umożliwiającym przepłukanie rurociągu tłocznego.
1.3. Przykanaliki
W celu odprowadzenia ścieków z przyległych do kanalizacji posesji zaprojektowano przyłącza kanalizacyjne.
Przykanaliki zaprojektowano na odcinku od kanału w ulicy do granicy nieruchomości.
Zaprojektowano łącznie 95 szt. przykanalików . o łącznej długości 470,00m.
Przykanaliki zaprojektowano z rur PVC 0,16m klasy S, SN8 o jednolitej strukturze ścianki.
Przykanaliki wykonane będą metodą wykopu otwartego - 87 szt.
Przy przejściu pod drogą wojewódzką nr 153 przykanaliki na odcinku pod jezdnią asfaltową wykonane będą metodą bezwykopową za pomocą przewiertu sterowanego,w rurze ochronnej z rur GRP o średnicy zewnętrznej 272mm SN 320000 - 8 szt.
1.4. Przepompownia ścieków P
Projektowaną przepompownię P zlokalizowano w Goraju na działce nr 283/10, której właścicielem jest Gmina Lubasz. Zaprojektowano przepompownię ścieków o średnicy wewnętrznej 1500 mm z pompami zatapialnymi np typu: NP3102.181 SH/255
Zakres rzeczowy zamówienia publicznego obejmuje:
Reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz projektem , czas pracy inspektora powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót.
1) Wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót.
2) Wydawanie Wykonawcy poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne , aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadomienia o tym Zamawiającego.
3) Organizowanie przynajmniej dwa razy w miesiącu i prowadzenie Rady Budowy , sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich zainteresowanym stronom w terminie 3 dni po naradzie. Organizowanie roboczych narad w zależności potrzeb , jednak nie rzadziej niż co 2 tygodnie, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami.
4) Kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań
jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,
5) Sprawdzanie jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót.
6) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i badaniach oraz odbiorach końcowych i przekazywania ich do użytkowania.
7) Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz,
8) Wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę
9) Wnioskowanie o wstrzymanie robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu.
10) Żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad,
11)  Opiniowanie wnioskowanych zmian w projekcie i współpraca w tym zakresie w ramach nadzoru autorskiego.
12) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli,
13) Udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego
(w ramach tych czynności inspektor zobowiązany jest do stwierdzenia gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru),
14) Potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad,
15) Kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, przeprowadzenie ewentualnej inwentaryzacji wykonania i weryfikacja kosztów i sprawdzanie oraz opisywanie faktur .
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 01 lipiec 2013 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły -spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem związanym z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej oraz przepompowni ścieków. Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawić stosowny dokument na potwierdzenie spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły -spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku nr 4 do SIWZ i treści załączonego dokumentu określonego w pkt. VIII. SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NIE DOTYCZY
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca zobowiązany jest do posiadania odpowiednich kwalifikacji w postaci uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych , instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, drogowych. Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły -spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
 Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Inspektor nadzoru jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 980,- PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWYIII.4.1)
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez inspektora nadzoru warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( protokoły odbioru robót, referencje ). Warunek uzna się za spełniony jeżeli usługi były świadczone w ramach jednego lub kilku odrębnych zadań.
 Wykaz musi zawierać usługi w zakresie nadzoru inwestorskiego na zadaniach , z zakresu budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej (ciśnieniowej) i przepompowniami ścieków.
• Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami . Wykaz musi zawierać:
a) co najmniej jedną osobę ( inspektor nadzoru) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych;
b) co najmniej jedną osobę ( inspektor nadzoru ) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych
c) co najmniej jedną osobę ( inspektor nadzoru ) posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej.
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
•  Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Inspektor nadzoru jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 980,- PLN.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
 potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
 zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
 rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
 właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
 składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
 zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 10-11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołując się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów , które będą brały udział w realizacji części zamówienia , przedkłada także dokumenty tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy , określonym w pkt. III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 10-11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty
2. Projekt umowy.
3. Wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - jeśli dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru inspektora nadzoru: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Zastrzega się możliwość wprowadzenia zmian ceny w sytuacji zmiany w przepisach prawa stawki podatku VAT. Wymaga to sporządzenia zmiany umowy,
- Termin realizacji umowy może ulec zmianie jedynie w sytuacji zmiany terminu realizacji przedsięwzięcia z Wykonawcą zadania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.Bip. lubasz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lubaszu ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz pok. nr 210 w godz.od 8:oo do 15:oo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Lubaszu ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz pok. nr 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007 - 2013 Priorytet III, Środowisko przyrodnicze, Działanie 3.4 Gospodarka wodno-ściekowa, Schemat I Budowa systemów kanalizacji zbiorczej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Ponadto, objętościowo większe załączniki do dokumentacji należy pobrać z poniższej lokalizacji:

http://www.pliki.bip.lubasz.pl/05.kanalizacja_goraj_10_2012_zjazd.zip
http://www.pliki.bip.lubasz.pl/06.kanalizacja_goraj_10_2012_proj_budowlany_starosta.zip
http://www.pliki.bip.lubasz.pl/07.kanalizacja_goraj_10_2012_proj_budowlany_wojewoda.zip
http://www.pliki.bip.lubasz.pl/08.kanalizacja_goraj_10_2012_branza_elektryczna.zip



 

Dokumenty do pobrania:
02.kanalizacja_goraj_11_2012_nadzor_specyfikacja_tech.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2012-11-13 10:13:57)
rozmiar pliku: 778.5Kb
01.kanalizacja_goraj_11_2012_nadzor_siwz.zip
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2012-11-13 10:13:24)
rozmiar pliku: 778.5Kb
00.kanalizacja_goraj_11_2012_nadzor_ogloszenie.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2012-11-13 10:12:44)
rozmiar pliku: 161.4Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021