Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Przetarg - budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w Lubaszu – ul. Wiejska i os.Gorajskie

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 FUNDUSZE EUROPEJSKIE – DLA ROZWOJU INNOWACYJNEJ WIELKOPOLSKI

Lubasz, dnia 20.04.2012 r.

0s.7021.1.26.2012 p.K

OGŁOSZENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w Lubaszu ul. Wiejska i os. Gorajskie.”

Działając na podstawie art.92 ustawy Prawo zamówień publicznych

Zamawiający :

Gmina Lubasz, ul. B. Chrobrego 37 , 64-720 Lubasz

Informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Przedsiębiorstwo Instalacji Przemysłowych i Sanitarnych „Ce-STA”
ul. Portowa 21, 76-200 Słupsk

Uzasadnienie wyboru :

Wybrany Wykonawca zaoferował najkorzystniejszą cenę oraz spełnił pozostałe warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Podstawą prawną dokonania wyboru jest art. 91 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

W prowadzonym postępowaniu ocenie poddano następujące oferty:

Oferta nr 4 Przedsiębiorstwo Instalacji Przemysłowych i Sanitarnych „ Ce-STA”
ul. Portowa 21, 76-200 Słupsk
Cena netto – 1 622 500,00 PLN cena brutto – 1 995 675,00 PLN
Kryterium cena - 300,00 pkt.

Oferta nr 6 WUPRINŻ ul. Straży Ludowej 35 60-465 Poznań
Cena netto – 2 067 357,00 PLN cena brutto – 2 542 849,11 PLN
Kryterium cena - 235,5 pkt.

Oferta nr 10 Instalatorstwo Sanitarne Ogrzewanie i Ślusarstwo Daniel
Turostowski ul.Polna 12 , 64-710 Połajewo
Cena netto – 1 642 459,84 PLN cena brutto – 2 020 225,60 PLN
Kryterium cena -  296,4 pkt.

Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.94 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U.z 2010 r. nr 113, poz. 759 ).

Przewodniczący
Komisji Przetargowej
Krzysztof Lipiński


Odpowiedź nr 3 z dnia 01.03.2012 na zapytania oferentów 

Odpowiedź nr 2 z dnia 01.03.2012 na zapytania oferentów 

Odpowiedź nr 1 z dnia 01.03.2012 na zapytania oferentów 

Odpowiedź z dnia 28.02.2012 r. zapytania oferentów

Odpowiedź nr 3 z dnia 24.02.2012 r. na zapytania oferentów

Odpowiedź nr 2 z dnia 24.02.2012 r. na zapytania oferentów

Odpowiedź nr 1 z dnia 24.02.2012 r. na zapytania oferentów

Odpowiedź z dnia 21.02.2012 r. na zapytania oferentów


Lubasz, dnia 21.02.2012 r.

Os.7021.1.1.2012.p.K

Wszyscy Wykonawcy którzy pobrali Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia
Zgodnie z art.38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2010 r.  nr 113 , poz.759 ) do Zamawiającego zostało wniesione w postępowaniu na
"Budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w Lubaszu – ul. Wiejska i os. Gorajskie" niżej przytoczone pytanie:

W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku określonego w SIWZ pkt. 1.7 Załącznik nr 7 proszę o :
1. Podanie daty podpisania umowy,
2. Podanie daty odbioru końcowego robót
3. Wyjaśnienie, czy żądanie dokumentów wymienionych w Załączniku nr 7 jest zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r ( Dz.U.226 poz.1817 ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( par.1.ust.1 pkt.10 )

Zamawiający może żądać dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na dzień otwarcia ofert, a nie że będzie ubezpieczony po zakończeniu postępowania przetargowego, które kończy się wyborem Wykonawcy a nie podpisaniem umowy.

Zgodnie z art. 38 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odpowiada:
- Zamawiający zawrze  umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.94 ust.1 pkt. 2 ustawy prawo zamówień publicznych ( DZ. U. z 2010 r nr 113 , poz.759 ze zmianami)
- Procedura dokonania odbioru końcowego robót została określona w treści § 7 projektu Umowy ( załącznik nr 14 do SIWZ ).
- W celu doprecyzowania treści załącznika nr 7 do SIWZ, Zamawiający informuje, że w dniu otwarcia ofert oceniał będzie spełnienie warunku zgodnie z treścią Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r ( Dz.U.226 poz. 1817 ) tj. że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na dzień otwarcia ofert i przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wójt Gminy Lubasz


Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 – 2013

FUNDUSZE EUROPEJSKIE – DLA ROZWOJU INNOWACYJNEJ WIELKOPOLSKI

Projekt : "Ochrona wód zlewni rzeki Noteć – aglomeracja Lubasz"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Lubasz: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w Lubaszu – ul. Wiejska i os.Gorajskie”

Data zamieszczenia: 15 luty 2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubasz , ul. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 67 2556012 w. 30, faks 67 2556462.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubasz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w Lubaszu –ul.Wiejska i os.Gorajskie”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PCV klasy SN 8 o jednolitej strukturze ścianki , O 0,20 m i długości L= 3945, 5 mb,
 * ul. Wiejska – 752,0 mb
 * os. Gorajskie – 3193,5 mb
- przykanalików kanalizacji sanitarnej z rur PCV klasy SN 8 o jednolitej strukturze  ścianki , O 0,16 m – szt. 154 , o łącznej długości L=1258,0 mb,
 * ul. Wiejska – 13 szt. L=77,5 mb,
 * os. Gorajskie – 141 szt. L=1180,5 mb
- rurociągów tłocznych :
 * O 90 mm o długości L= 352,0 mb,
 * O 110 mm o długości L= 379,0 mb,
 * O 125 mm o długości L = 496,0 mb
- przepompowni ścieków – 2 szt.,
 * P-1 dz. nr 202/27
 * P-2 dz. nr 179/12
- tłoczni ścieków – 1 szt.
 * T1 dz. nr 1214

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
 - 45 231 300 – 8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
 - 45 232 423 – 3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31 sierpień 2012r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
1.Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium
1.1. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 80 000,oo zł.
1.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1.2.1. pieniądzu
1.2.2. poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
1.2.3. gwarancjach bankowych,
1.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
1.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U Nr 109 , poz 1158 ze zmianami).

3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Lubasz, Bank Spółdzielczy w Czarnkowie o.Lubasz Nr 89 8951 0009 1300 2176 2000 0040
Na dowodzie wpłaty wadium należy podać nazwę zadania, którego przetarg dotyczy – Projekt ”Ochrona wód zlewni rzeki Noteć-aglomeracja Lubasz „Zadanie B - Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w Lubaszu –
ul. Wiejska i os. Gorajskie”

4. Wadium wnoszone w innych formach przewidzianych w ustawie wnosi się w kasie Urzędu Gminy, pokój nr 106 , w godzinach od 7.45 do 15.30.
Zamawiający sprawdza wpłynięcie wadium na konto bankowe lub do kasy przed upływem terminu składania ofert tj. w dniu 06 marca 2012 r., o godzinie 10:00. Do tego czasu wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego, a w innej formie - w kasie Urzędu Gminy.
5.Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa stanowiąca formę wniesienia wadium winna być dostarczona w postaci oryginału. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy):
a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Lubasz
b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ),
c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ),
d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ),
e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie.
6. Oferent, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, a jego oferta odrzucona.
7.Zamawiający zwróci wadium wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty na warunkach określonych w art.46 pzp.
8.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 , nie złożył dokumentów , oświadczeń lub pełnomocnictw , chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana :
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie ;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy ;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI
•Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku . Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w.w dokumentu metodą spełnia - nie spełnia . Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w/w dokumentu lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty tj. wykazu robót budowlanych w zakresie robót związanych z budową sieci kanalizacyjnych i przepompowni ścieków odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie niższej niż 2 000 000,00 zł każda , z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania, załączając referencje, protokoły odbioru itp. potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone . Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w.w dokumentu lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

• W sytuacji gdy Wykonawca zamierza skorzystać z wiedzy i doświadczenia , potencjału technicznego podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty tj. wykazu narzędzi i sprzętu oraz wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami. W tym celu winien wykazać dysponowanie następującym sprzętem i narzędziami ; zestaw igłofiltrów , koparka podsiębierna samobieżna , spycharka , samochód skrzyniowy i samowyładowczy, sprzęt do zagęszczenia gruntu, szalunki , żuraw samojezdny , urządzenie przewiertowe.
Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w.w dokumentu metodą spełnia - nie spełnia . Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w.w dokumentu lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty tj. wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i urządzeń elektrycznych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia , posiadające uprawnienia równoważne na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz spełniających zapisy art.1 ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2008 nr 63 poz 394 ).
Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że dysponują przynajmniej jedną osobą posiadającą w/w kwalifikacje.
Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w.w dokumentu metodą spełnia - nie spełnia . Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w.w dokumentu lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty tj.:
- informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 1 500 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty.
 - Polisy ubezpieczeniowej , ważnej nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego obejmującą:

- ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacja zamówienia , ubezpieczenia od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem , zaniechaniem lub niedopatrzeniem pracowników Wykonawcy w wysokości co najmniej 1 000 000,- zł.
- ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej z tytułu prowadzonej działalności wobec powierzonego mienia i osób trzecich od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem ,zaniechaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy z polisą OC na sumę ubezpieczenia co najmniej 1 000 000,- zł. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopie w.w polis ubezpieczeniowych.
 Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w.w dokumentu metodą spełnia - nie spełnia . Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w.w dokumentu lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

III. 4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w związku z przedmiotem zamówienia.
• Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis właściwego rejestru lub w przypadku osób fizycznych oświadczenie , że nie jest wykluczony na podstawie art.24 ust 1 pkt.2
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zestawienie kosztów wg. wzoru załączonego do SIWZ
2. Podpisany projekt umowy.
3. Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie , której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:
1. Zmiana terminu wykonania zamówienia
a) Zmiany spowodowane siła wyższą , w tym klęski żywiołowe , warunki atmosferyczne uniemożliwiające zrealizowanie zamówienia w terminie
b) Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt.”a” , termin realizacji zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania , nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy:
a) spowodowana zmianą stawki podatku VAT
3. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy ( np. zmiana siedziby , adresu , nazwy )

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubasz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lubaszu ul. B. Chrobrego 37 , 64-720 Lubasz pok.210.

IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06 marca 2012 r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Lubaszu ul. B. Chrobrego 37 , 64-720 Lubasz pok.101.

IV.4.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007 – 2013 Priorytet III „ Środowisko przyrodnicze „ Działanie 3.4 „Gospodarka wodno-ściekowa „ Schemat I „ Budowa systemów kanalizacji zbiorczej”
IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

=================================================

Objętościowo większe załączniki dokumentacji można pobrać klikając poniższe linki:

http://www.pliki.bip.lubasz.pl/10.kanaliz_gorajskie_projekt_budowlany.zip

http://www.pliki.bip.lubasz.pl/11.kanaliz_gorajskie_projekt_wykonawczy.zip

=================================================

Dokumenty do pobrania:
18.kanaliz_gorajskie_ogloszenie_wybor_oferty.pdf
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-04-20 12:55:51)
rozmiar pliku: 83.1Kb
17.kanaliz_gorajskie_odpowiedz_z_20120301_3
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-03-02 02:07:57)
rozmiar pliku: 10.6Kb
16.kanaliz_gorajskie_odpowiedz_z_20120301_2
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-03-02 02:07:38)
rozmiar pliku: 12.3Kb
15.kanaliz_gorajskie_odpowiedz_z_20120301_1
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-03-02 02:07:21)
rozmiar pliku: 13.6Kb
14.kanaliz_gorajskie_odpowiedz_z_20120228
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-03-01 09:47:07)
rozmiar pliku: 8.2Kb
13.kanaliz_gorajskie_odpowiedz_z_20120224_3
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-02-24 01:36:47)
rozmiar pliku: 7.8Kb
12.kanaliz_gorajskie_odpowiedz_z_20120224_2
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-02-24 01:36:32)
rozmiar pliku: 8.3Kb
11.kanaliz_gorajskie_odpowiedz_z_20120224_1
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-02-24 01:36:13)
rozmiar pliku: 7.9Kb
10.kanaliz_gorajskie_odpowiedz_z_20120221
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-02-24 01:35:56)
rozmiar pliku: 10.2Kb
09.kanaliz_gorajskie_druk_oferty
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-02-15 01:24:07)
rozmiar pliku: 375Kb
08.kanaliz_gorajskie_przedmiar_robot
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-02-15 01:23:44)
rozmiar pliku: 466.7Kb
07.kanaliz_gorajskie_lpt
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-02-15 01:23:16)
rozmiar pliku: 971Kb
06.kanaliz_gorajskie_przepompownia_p-2
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-02-15 01:22:38)
rozmiar pliku: 817.3Kb
05.kanaliz_gorajskie_przepompownia_p-1
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-02-15 01:22:04)
rozmiar pliku: 1Mb
04.kanaliz_gorajskie_stwio
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-02-15 01:21:25)
rozmiar pliku: 261.7Kb
03.kanaliz_gorajskie_geologia
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-02-15 01:17:59)
rozmiar pliku: 1.7Mb
02.kanaliz_gorajskie_siwz_cz2z2
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-02-15 01:17:00)
rozmiar pliku: 1.5Mb
01.kanaliz_gorajskie_siwz_cz1z2
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-02-15 01:16:17)
rozmiar pliku: 1.5Mb
00.kanaliz_gorajskie_ogloszenie_przetarg
(wprowadził: Tomasz Lipski 2012-02-15 01:14:41)
rozmiar pliku: 224.2Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021