Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Konkursy na stanowisko: Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Stanowisko ds. egzekucyjnych w Urzędzie Gminy Lubasz - rozstrzygnięty

 

nabor_stanowisko_ds_egzekucyjnych_wynik.pdf


 

Wójt Gminy Lubasz ogłasza otwarty 

nabór na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Gminy Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 LUBASZ

 

1. Stanowisko pracy:

          Stanowisko ds. egzekucyjnych

            Wymiar czasu pracy: pełny etat

2. Niezbędne wymagania od kandydatów:

  1. wykształcenie wyższe
  2. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  3. korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie  pełni praw publicznych,
  6.  nieposzlakowana opinia,
  7. biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna),

3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność,
  2. wysoka kultura osobista.
  3. znajomość przepisów prawa, tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, ustawy o utrzymaniu czystości i porządków w gminach, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisy wykonawcze do tych ustaw,  Kodeksu postępowania administracyjnego, Ordynacji podatkowej,
  4. dobra znajomość terenu Gminy Lubasz,
  5. dyspozycyjność,
  6. gotowość do pracy w terenie,
  7. prawo jazdy kat. B.

 

  1. 2.                 Główne zadania wykonywane na stanowisku:
  1. Prowadzenie zagadnień z zakresu księgowości budżetowej :

- prowadzenie rejestru zleceń wykonania usług lub dostaw przygotowywanych przez pracowników Urzędu Gminy ,

     - ręczne nadawanie numerów pozycji dziennika dowodom księgowym , ich segregacja oraz  przygotowywanie do przekazania do archiwum ,

2.   W zakresie prowadzenia egzekucji należności niepodatkowych budżetu gminy stanowisko  obejmuje realizację :

1/ prowadzenie ewidencji w formie obsługi programu komputerowego WIP należności z tytułu :

-         najmu , dzierżawy gruntów i mieszkań oraz pozostałych lokali ,

-         oddania nieruchomości w wieczyste użytkowanie oraz przekształcenia tego prawa w prawo własności  ,

-         opłat eksploatacyjnych nieruchomości wynajętych lub wydzierżawionych ,

-         wykupu  ratalnego  nieruchomości ,

-         należności z tytułu opłaty za składowanie i unieszkodliwianie odpadów komunalnych,

-         innych należności budżetu gminy .

  1.  podejmowanie działań zmierzających do wyegzekwowania zaległości                                    z  powyższych tytułów .

5. Warunki pracy na stanowisku:

1) praca na pełny etat,

2) praca w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku (wg stanu na dzień ogłoszenia  naboru na wolne stanowisko urzędnicze),

3) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2013, poz. 1050 ze zmianami) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Lubasz,

4) wynagrodzenie wypłacane do 28 dnia każdego miesiąca,

5) praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

6) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu,

6. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  5. kwestionariusz osobowy,
  6. pisemne oświadczenie o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  7. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze  zm.),
  8. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

7.  Dodatkowe informacje:

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w styczniu 2014 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Lubasz w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 LUBASZ , pokój Nr 101 (Sekretariat) z dopiskiem „Nabór na Stanowisko  ds. .egzekucyjnych ”  w terminie do 03 marca 2014r.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

Bliższych informacji udziela: Grażyna Graj – Sekretarz Gminy Lubasz  tel. 67 2556012 wew. 13 (informacje formalne związane z dokumentacją konkursową), Elżbieta Ratajczak  – Skarbnik Gminy,  tel. 67 2556012 , wew. 31  (informacje merytoryczne).  

Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze  zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze  zm.)”.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Lubasz – www.bip.lubasz.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Lubasz. 

 

WÓJT GMINY LUBASZ

( mgr Zbigniew Jahns)

Dokumenty do pobrania:
nabor_stanowisko_ds_egzekucyjnych_wynik.pdf
(wprowadził: Tomasz Lipski 2014-03-31 15:56:45)
rozmiar pliku: 22.1Kb
ogloszenie_o_naborze
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2014-02-20 09:12:26)
rozmiar pliku: 79.9Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021