Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Ponowny przetarg nieograniczony na sprzedaż maszyny rolniczej - prasy rolnej wysokiego zgniatania Z-224/1

Lubasz, dnia 19 września 2014 r.

 

 GMINA LUBASZ

OGŁASZA PONOWNY PRZETARG

OFERTOWY NIEOGRANICZONY

 na sprzedaż maszyny rolniczej – prasy rolnej wysokiego zgniatania Z-224/1 wyprodukowanej w roku 1988.

 1. Cena wywoławcza prasy rolnej Z-224/1  wynosi 1.500,00 zł brutto.

 2. Przedmiot sprzedaży znajduje się na terenie Gminnego Zakładu Komunalnego w Lubaszu przy ulicy Stajkowskiej 23. Jest on udostępniony do obejrzenia.

 3. Oferty zawierające :

a) imie i nazwisko lub nazwę firmy,

b) cenę brutto za prasę rolną Z-224/1

należy składać w Urzędzie Gminy w Lubaszu w sekretariacie, pokój nr 101 w terminie do 26 września 2014 r. do godziny 10.30.

4. Oferty należy składac w formie pisemnej, w zaklejonej kopercie z dopiskiem "Przetarg nieograniczony ofertowy na zakup prasy rolniczej Z-224/1".

5. Oferta cenowa nie może być niższa od ceny wywoławczej podanej w ogłoszeniu.

6. Oferty z ceną niższą zostana odrzucone.

7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 września 2014 r. o godzinie 11.00 w pokoju nr 4 Urzędu Gminy w Lubaszu (Sala sesyjna).

8. Wszelkich informacji udziela Alicja Kaźmierczak (pok. nr 202, tel. 790 202 483) oraz Mariusz Kolasiński (pok. nr 201, tel. 790 203 956).

 

 Pełniący funkcję Wójta Gminy

          Adam Górzyński       

Lubasz, dnia 19 września 2014 r.

 

Regulamin przetargu nieograniczonego ofertowego na sprzedaż prasy  rolniczej Z-224/1 stanowiącej mienie komunalne Gminy Lubasz.

 

1. Przetarg nieograniczony ofertowy dotyczy sprzedaży prasy rolniczej wysokiego zgniatania Z-224/1  wyprodukowanej w roku 1988 r. Prasę obejrzeć można na terenie Gminnego Zakładu Komunalnego w Lubaszu przy ulicy Stajkowskiej 23. 

2. Do przeprowadzenia przetargu zobowiązana jest Komisja Przetargowa powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Lubasz w składzie:

    Przewodnicząca komisji     - Alicja Kaźmierczak

    Sekretarz                            -  Mariusz Kolasiński

    Członek komisji                 -  Adam Ratajczak

3. Przetarg polegać będzie na wyborze najkorzystniejszej oferty przetargowej.

4. W przetargu mogą uczestniczyć zarówno osoby fizyczne jak i prawne.

5. W przetargu jako oferenci nie mogą uczestniczyć członkowie Komisji, ich małżonkowie oraz  ich dzieci.

6. Przetarg uważa się za ważny, choćby brał w nim udział jeden oferent.

7. Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie oferty w sekretariacie Urzędu Gminy w Lubaszu w terminie do 26 września 2014 r. do godziny 10.30 w formie pisemnej w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Przetarg nieograniczony ofertowy na zakup prasy rolniczej Z-224/1”.

8. Oferta nie może być niższa od ceny wywoławczej podanej w ogłoszeniu. Oferty z ceną niższą zostaną odrzucone.

 9. Przetarg ma charakter ofertowy a jego jedynym kryterium wyboru jest cena, wobec czego wygra go oferent, który zaoferuje najwyższą cenę. Komisja wybierze najkorzystniejszą ofertę  i z tym oferentem zostanie podpisana umowa sprzedaży. 

10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 września 2014 r. o godzinie 11.00 w sali nr 4 Urzędu Gminy w Lubaszu

10. Oferent, który wygra przetarg zobowiązany jest do podpisania umowy w terminie  7 dni od daty wyboru najkorzystniejszej oferty.

11. Podstawę do zawarcia umowy stanowi protokół Komisji z przeprowadzonego przetargu.

12. O wyniku przetargu zawiadamia się wszystkich oferentów w dniu przetargu.

13. W przypadku uchylenia się przez oferenta od podpisania umowy w określonym w pkt 10 terminie, Gmina może wystawić przedmiot niniejszego przetargu do kolejnego przetargu.

 

Pełniący funkcję Wójta Gminy

Adam Górzyński

Dokumenty do pobrania:
regulamin
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2014-09-19 10:39:16)
rozmiar pliku: 45.1Kb
ogloszenie
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2014-09-19 10:38:52)
rozmiar pliku: 28.2Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021