Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Przetarg - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Lubasz

2020-OJS004-005095-pl_ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf

ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_wyslane_do_publikacji.pdf

zawiadomienie_o_wyborze.pdf

informacja_z_otwarcia_ofert.pdf

Poniżej poprawiony SIWZ uwzględniający poprawione ilości odpadów w 2019 r.

SIWZ_odpady_poprawiony.pdf

SIWZ_odpady_poprawiony.docx

Poniżej sprostowanie rachunkowe do treści SIWZ, dotyczące ilości odpadów w 2019 roku.

Sprostowanie rachunkowe do tresci SIWZ.docx

Zostało załączone zestawienie ilości zebranych odpadów od I do IX 2019 r.

zestawienie odpady 2019.xls

 

 Dz.U./S S188

30/09/2019

457704-2019-PL

- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

1 / 7

 

 Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:457704-2019:TEXT:PL:HTML

 

Polska-Lubasz: Usługi związane z odpadami

2019/S 188-457704

 

Ogłoszenie o zamówieniu

 

Usługi

Legal Basis:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

                 

Nazwa i adresy

Gmina Lubasz ul. Bolesława Chrobrego 37Lubasz64-720PolskaOsoba do kontaktów: Andrzej Żaczek, Andrzej Łusiewicz Tel.: +48 672556012E-mail: lubasz@wokiss.pl Faks: +48 672556462Kod NUTS: PL411

 

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.lubasz.pl

                 

Informacja o zamówieniu wspólnym

                 

Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.lubasz.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

                 

Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

 

Główny przedmiot działalności

Inna działalność: administracja samorządowa

 

Sekcja II: Przedmiot

 

Wielkość lub zakres zamówienia

 

Nazwa:

Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Lubasz

Główny kod CPV

90500000

                 

Rodzaj zamówienia

Usługi

                 

Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, tzw. nieruchomości zamieszkałe stale i czasowo – łącznie z nieruchomościami zabudowanymi budynkami letniskowymi, z ogólnodostępnych punktów zlokalizowanych na terenie gminy Lubasz, a także z nieruchomości niezamieszkałych, cmentarzy(odpady selektywne), w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13.9.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.) oraz innymi przepisami prawa – w tym: Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29.12.2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji (Dz.U. z 2017 r. poz. 19).

                 

Szacunkowa całkowita wartość

                 

Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: nie

                 

Opis

                

Nazwa:

                 

Dodatkowy kod lub kody CPV

90511000

90512000

90513100

90533000

90511200

                 

Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL411

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Gmina Lubasz

                 

Opis zamówienia:

Zakres zamówienia obejmuje:

Odbieranie odpadów komunalnych od 1.1.2020 r. do 31.12.2020 r. z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (tzw. nieruchomości zamieszkałe stale i czasowo – łącznie z nieruchomościami zabudowanymi budynkami letniskowymi) oraz nieruchomości niezamieszkałych, w tym:

a) odbieranie odpadów niesegregowanych (zmieszanych);

b) odbieranie odpadów segregowanych:

— ulegających biodegradacji (bioodpady),

— papier,

— metal,

— szkło,

— tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, z zastrzeżeniem, że Wykonawca odbierze każdą ilość wyżej wymienionych odpadów komunalnych.

Na terenie nieruchomości zamieszkałych stale i czasowo obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo -workowy zbiórki odpadów komunalnych:

1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne:

a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odbierane będą z pojemników w kolorze czarnym o pojemności 120 l, 240 l, 1 100 l od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (tzw. nieruchomości zamieszkałe stale i czasowo);

b) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odbierane będą z pojemników w kolorze czarnym o pojemności 120 l, 240 l, 1 100 l i z pojemników KP w zabudowie wielorodzinnej oraz z nieruchomości niezamieszkałych;

c) w zabudowie mieszkaniowej wielorodzinnej niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników - właściciele (zarządcy) nieruchomości zapewniają ww. pojemniki na danych nieruchomościach oraz utrzymują je w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym;

d) obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych)odpadów komunalnych oraz odpadów selektywnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa - odpady niesegregowane (zmieszane) powinny trafić do instalacji komunalnej, a odpady ulegające biodegradacji (bioodpady) do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów;

e) obowiązkiem Wykonawcy będzie również posprzątanie wokół ww. pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba;

f) Wykonawca odpady niesegregowane (zmieszane) musi przekazywać do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w taki sposób aby przewożone odpady nie wydostały się z pojazdów je przewożących począwszy od miejsca ich zebrania, aż do przywiezienia ich na miejsce docelowe do instalacji komunalnej, a odpady ulegające biodegradacji (bioodpady) do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów.

2) Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane):

a) odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych w zabudowie mieszkaniowej jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym lub przy zastosowaniu pojemników.

Dla potrzeb selektywnej zbiórki odpadów w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej stosuje się pojemniki lub worki w kolorystyce zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29.12.2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji (Dz.U. z 2017 r. poz. 19), w zabudowie mieszkaniowej wielorodzinnej oraz z nieruchomości niezamieszkałych odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie pojemnikowym, tj. w pojemnikach zawierających wyraźne oznaczenie zbieranych w nich odpadów.

Wymagane wadium 40 000,00 PLN. Szczegółowe informacje nt. wnoszenia wadium znajdują się w SIWZ.

                 

Kryteria udzielenia zamówienia

Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości - Nazwa: Odległość bazy magazynowo-transportowej Wykonawcy od granicy gminy Lubasz /Waga: 40

Cena - Waga: 60

                 

Szacunkowa wartość

                 

Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Koniec: 31/12/2020

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

                 

Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

 

Informacje o opcjach

Opcje: nie

                 

Informacje na temat katalogów elektronicznych

                 

Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

                 

Informacje dodatkowe

 

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

                  

Warunki udziału

                 

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:

1. nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz ust. 5 pkt 1, 2,4 i 8 i ust. 6;

2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj.:

a) zezwolenie na transport i zbieranie odpadów;

b) decyzję na magazynowanie odpadów, jeżeli odpady będą magazynowane na terenie bazy magazynowo-transportowej;

c) wpis do rejestru działalności regulowanej, tj. o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Lubasz, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13.9.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie.

 

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

                 

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Posiadają zdolność zawodową, tj.: prowadzą działalność w zakresie odbierania odpadów i dysponują odpowiednim potencjałem technicznym wyszczególnionym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia11.1.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r., poz. 122) oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Minimalny wykaz sprzętu, jaki musi posiadać Wykonawca: 2 pojazdy przystosowane do odbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz co najmniej 2 pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.

Minimalne wymagania dotyczące bazy magazynowo-transportowej:

1) Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany posiadać bazę magazynowo-transportową usytuowaną:

a) w gminie, z której terenu odbiera te odpady lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy;

b) na terenie, do którego posiada tytuł prawny.

2) W zakresie minimalnego wyposażenia bazy magazynowo-transportowej należy zapewnić, aby:

a) teren bazy magazynowo-transportowej był zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym;

b) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu;

c) miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych;

d) teren bazy magazynowo-transportowej był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 20.7.2017 r. - Prawo wodne (Dz.U. z 2018 poz. 2268 ze zm.).

3) Baza magazynowo-transportowa była wyposażona w:

a) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów;

b) pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób;

c) miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych;

d) samochodową wagę najazdową posiadająca aktualną legalizację - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów.

4) Na terenie bazy magazynowo-transportowej powinny znajdować się także:

a) punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów;

b) miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów

— o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo-transportowej.

5) Część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu warunków określonych w rozdziale VIII.A.2.3.1)-VIII.A.2.3.4) SIWZ.

Za spełniający warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:

— wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, o wartości co najmniej 1 000 000,00 PLN brutto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z referencjami/poświadczeniami,

— posiadają sprzęt w ilości co najmniej wymaganej powyżej w pkt A, tj. 2 pojazdy przystosowane do odbierania nie segregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz co najmniej 2 pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej i dysponują bazą magazynowo-transportową spełniającą wymogi określone w pktA.2.3. 1)-5) SIWZ.

 

Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

                 

Warunki dotyczące zamówienia

 

Informacje dotyczące określonego zawodu

 

Warunki realizacji umowy:

 

Zgodne ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

                 

Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

 

Sekcja IV: Procedura

                 

Opis

                 

Rodzaj procedury

Procedura otwarta

                 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

                 

Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu

                 

Informacje na temat aukcji elektronicznej

                 

Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

                 

Informacje administracyjne

 

Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

                 

Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 31/10/2019

Czas lokalny: 10:00

                 

Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

                 

Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

                 

Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)

                 

Warunki otwarcia ofert

Data: 31/10/2019

Czas lokalny: 10:30

Miejsce:

Urząd Gminy Lubasz, ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, POLSKA

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

                 

Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

 

Informacje na temat procesów elektronicznych

                 

Informacje dodatkowe:

Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w postaci JEDZ-a. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu.

1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada:

a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

b) potwierdzenie dysponowania:

— bazą magazynowo-transportową zlokalizowaną na terenie gminy Lubasz lub w odległości nie większej niż 60km od granicy, do którego posiadają tytuł prawny. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć także tytuł prawny potwierdzający dysponowaniem niniejszą bazą,

— co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej;

c) kopię umowy z instalacją komunalną, świadczącą o tym, że będzie ona odbierać odpady komunalne zmieszane (niesegregowane) z terenu gminy Lubasz, kopię umowy z instalacją odzysku lub unieszkodliwiania odpadów świadczącą o tym, że będzie ona odbierać bioodpady z terenu gminy Lubasz;

d) inne dokumenty (decyzje i zezwolenia):

— aktualne zezwolenie starosty na zbieranie i transport odpadów komunalnych, w tym niebezpiecznych odpadów komunalnych,

— aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych lub gotowość przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (dotyczy odpadów selektywnych),

— decyzja Prezesa Głównego Urzędu Miar w zakresie aktualnej legalizacji samochodowej wagi najazdowej – w przypadku gdy na terenie bazy magazynowo-transportowej następuje magazynowanie odpadów,

— decyzje i zezwolenia w zakresie magazynowanie odpadów, jeżeli odpady będą magazynowane na terenie bazy magazynowo-transportowej,

— zaświadczenie świadczące o wpisie do rejestru działalności regulowanej wydane przez Wójta Gminy Lubasz;

e) zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty (jeżeli dotyczy),

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca przedkłada:

a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;

b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków;

c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;

d) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy;

e) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych - zał. nr 11 do SIWZ.

Pełna informacja nt. wymaganych oświadczeń i dokumentów jest w SIWZ.

 

Procedury odwoławcze

                 

Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17aWarszawa02-676Polska

Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio

 

Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

                  

Składanie odwołań

         

Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Urząd Zamówień Publicznych ul. Postępu 17aWarszawa02-676Polska

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

 

Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

25/09/2019

Dokumenty do pobrania:
03_wykaz_narzedzi_sprzetu.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-09-30 11:23:21)
rozmiar pliku: 17Kb
02_jedz_wersja_edytowalna_wypełniona-I-strona.doc
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-09-30 11:23:09)
rozmiar pliku: 183.5Kb
01_wzor_oferta.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-09-30 11:22:55)
rozmiar pliku: 22.7Kb
SIWZ_odpady.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-09-30 11:22:44)
rozmiar pliku: 336.1Kb
SIWZ_odpady.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-09-30 11:22:27)
rozmiar pliku: 84.1Kb

«« pierwsza « poprzednia 1 2  następna »

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021