2020-OJS004-005095-pl_ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf
ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_wyslane_do_publikacji.pdf
informacja_z_otwarcia_ofert.pdf
Poniżej poprawiony SIWZ uwzględniający poprawione ilości odpadów w 2019 r.
Poniżej sprostowanie rachunkowe do treści SIWZ, dotyczące ilości odpadów w 2019 roku.
Sprostowanie rachunkowe do tresci SIWZ.docx
Zostało załączone zestawienie ilości zebranych odpadów od I do IX 2019 r.
Dz.U./S S188 |
||
30/09/2019 457704-2019-PL |
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta |
1 / 7 |
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:457704-2019:TEXT:PL:HTML
Polska-Lubasz: Usługi związane z odpadami
2019/S 188-457704
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Legal Basis:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Nazwa i adresy
Gmina Lubasz ul. Bolesława Chrobrego 37Lubasz64-720PolskaOsoba do kontaktów: Andrzej Żaczek, Andrzej Łusiewicz Tel.: +48 672556012E-mail: lubasz@wokiss.pl Faks: +48 672556462Kod NUTS: PL411
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.lubasz.pl
Informacja o zamówieniu wspólnym
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.lubasz.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Główny przedmiot działalności
Inna działalność: administracja samorządowa
Sekcja II: Przedmiot
Wielkość lub zakres zamówienia
Nazwa:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Lubasz
Główny kod CPV
90500000
Rodzaj zamówienia
Usługi
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, tzw. nieruchomości zamieszkałe stale i czasowo – łącznie z nieruchomościami zabudowanymi budynkami letniskowymi, z ogólnodostępnych punktów zlokalizowanych na terenie gminy Lubasz, a także z nieruchomości niezamieszkałych, cmentarzy(odpady selektywne), w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13.9.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.) oraz innymi przepisami prawa – w tym: Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29.12.2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji (Dz.U. z 2017 r. poz. 19).
Szacunkowa całkowita wartość
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
Opis
Nazwa:
Dodatkowy kod lub kody CPV
90511000
90512000
90513100
90533000
90511200
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL411
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gmina Lubasz
Opis zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje:
Odbieranie odpadów komunalnych od 1.1.2020 r. do 31.12.2020 r. z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (tzw. nieruchomości zamieszkałe stale i czasowo – łącznie z nieruchomościami zabudowanymi budynkami letniskowymi) oraz nieruchomości niezamieszkałych, w tym:
a) odbieranie odpadów niesegregowanych (zmieszanych);
b) odbieranie odpadów segregowanych:
— ulegających biodegradacji (bioodpady),
— papier,
— metal,
— szkło,
— tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, z zastrzeżeniem, że Wykonawca odbierze każdą ilość wyżej wymienionych odpadów komunalnych.
Na terenie nieruchomości zamieszkałych stale i czasowo obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo -workowy zbiórki odpadów komunalnych:
1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odbierane będą z pojemników w kolorze czarnym o pojemności 120 l, 240 l, 1 100 l od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (tzw. nieruchomości zamieszkałe stale i czasowo);
b) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odbierane będą z pojemników w kolorze czarnym o pojemności 120 l, 240 l, 1 100 l i z pojemników KP w zabudowie wielorodzinnej oraz z nieruchomości niezamieszkałych;
c) w zabudowie mieszkaniowej wielorodzinnej niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników - właściciele (zarządcy) nieruchomości zapewniają ww. pojemniki na danych nieruchomościach oraz utrzymują je w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym;
d) obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych)odpadów komunalnych oraz odpadów selektywnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa - odpady niesegregowane (zmieszane) powinny trafić do instalacji komunalnej, a odpady ulegające biodegradacji (bioodpady) do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów;
e) obowiązkiem Wykonawcy będzie również posprzątanie wokół ww. pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba;
f) Wykonawca odpady niesegregowane (zmieszane) musi przekazywać do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w taki sposób aby przewożone odpady nie wydostały się z pojazdów je przewożących począwszy od miejsca ich zebrania, aż do przywiezienia ich na miejsce docelowe do instalacji komunalnej, a odpady ulegające biodegradacji (bioodpady) do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów.
2) Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane):
a) odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych w zabudowie mieszkaniowej jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym lub przy zastosowaniu pojemników.
Dla potrzeb selektywnej zbiórki odpadów w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej stosuje się pojemniki lub worki w kolorystyce zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29.12.2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji (Dz.U. z 2017 r. poz. 19), w zabudowie mieszkaniowej wielorodzinnej oraz z nieruchomości niezamieszkałych odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie pojemnikowym, tj. w pojemnikach zawierających wyraźne oznaczenie zbieranych w nich odpadów.
Wymagane wadium 40 000,00 PLN. Szczegółowe informacje nt. wnoszenia wadium znajdują się w SIWZ.
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Odległość bazy magazynowo-transportowej Wykonawcy od granicy gminy Lubasz /Waga: 40
Cena - Waga: 60
Szacunkowa wartość
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
Informacje o opcjach
Opcje: nie
Informacje na temat katalogów elektronicznych
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Warunki udziału
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
1. nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz ust. 5 pkt 1, 2,4 i 8 i ust. 6;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj.:
a) zezwolenie na transport i zbieranie odpadów;
b) decyzję na magazynowanie odpadów, jeżeli odpady będą magazynowane na terenie bazy magazynowo-transportowej;
c) wpis do rejestru działalności regulowanej, tj. o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Lubasz, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13.9.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Posiadają zdolność zawodową, tj.: prowadzą działalność w zakresie odbierania odpadów i dysponują odpowiednim potencjałem technicznym wyszczególnionym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia11.1.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r., poz. 122) oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Minimalny wykaz sprzętu, jaki musi posiadać Wykonawca: 2 pojazdy przystosowane do odbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz co najmniej 2 pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
Minimalne wymagania dotyczące bazy magazynowo-transportowej:
1) Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany posiadać bazę magazynowo-transportową usytuowaną:
a) w gminie, z której terenu odbiera te odpady lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy;
b) na terenie, do którego posiada tytuł prawny.
2) W zakresie minimalnego wyposażenia bazy magazynowo-transportowej należy zapewnić, aby:
a) teren bazy magazynowo-transportowej był zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym;
b) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu;
c) miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych;
d) teren bazy magazynowo-transportowej był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 20.7.2017 r. - Prawo wodne (Dz.U. z 2018 poz. 2268 ze zm.).
3) Baza magazynowo-transportowa była wyposażona w:
a) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów;
b) pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób;
c) miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych;
d) samochodową wagę najazdową posiadająca aktualną legalizację - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów.
4) Na terenie bazy magazynowo-transportowej powinny znajdować się także:
a) punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów;
b) miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów
— o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo-transportowej.
5) Część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu warunków określonych w rozdziale VIII.A.2.3.1)-VIII.A.2.3.4) SIWZ.
Za spełniający warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:
— wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, o wartości co najmniej 1 000 000,00 PLN brutto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z referencjami/poświadczeniami,
— posiadają sprzęt w ilości co najmniej wymaganej powyżej w pkt A, tj. 2 pojazdy przystosowane do odbierania nie segregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz co najmniej 2 pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej i dysponują bazą magazynowo-transportową spełniającą wymogi określone w pktA.2.3. 1)-5) SIWZ.
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
Warunki dotyczące zamówienia
Informacje dotyczące określonego zawodu
Warunki realizacji umowy:
Zgodne ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
Opis
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
Informacje administracyjne
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 31/10/2019
Czas lokalny: 10:00
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
Warunki otwarcia ofert
Data: 31/10/2019
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:
Urząd Gminy Lubasz, ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, POLSKA
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
Informacje na temat procesów elektronicznych
Informacje dodatkowe:
Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w postaci JEDZ-a. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
b) potwierdzenie dysponowania:
— bazą magazynowo-transportową zlokalizowaną na terenie gminy Lubasz lub w odległości nie większej niż 60km od granicy, do którego posiadają tytuł prawny. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć także tytuł prawny potwierdzający dysponowaniem niniejszą bazą,
— co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej;
c) kopię umowy z instalacją komunalną, świadczącą o tym, że będzie ona odbierać odpady komunalne zmieszane (niesegregowane) z terenu gminy Lubasz, kopię umowy z instalacją odzysku lub unieszkodliwiania odpadów świadczącą o tym, że będzie ona odbierać bioodpady z terenu gminy Lubasz;
d) inne dokumenty (decyzje i zezwolenia):
— aktualne zezwolenie starosty na zbieranie i transport odpadów komunalnych, w tym niebezpiecznych odpadów komunalnych,
— aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych lub gotowość przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (dotyczy odpadów selektywnych),
— decyzja Prezesa Głównego Urzędu Miar w zakresie aktualnej legalizacji samochodowej wagi najazdowej – w przypadku gdy na terenie bazy magazynowo-transportowej następuje magazynowanie odpadów,
— decyzje i zezwolenia w zakresie magazynowanie odpadów, jeżeli odpady będą magazynowane na terenie bazy magazynowo-transportowej,
— zaświadczenie świadczące o wpisie do rejestru działalności regulowanej wydane przez Wójta Gminy Lubasz;
e) zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty (jeżeli dotyczy),
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca przedkłada:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków;
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
d) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy;
e) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych - zał. nr 11 do SIWZ.
Pełna informacja nt. wymaganych oświadczeń i dokumentów jest w SIWZ.
Procedury odwoławcze
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17aWarszawa02-676Polska
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Składanie odwołań
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych ul. Postępu 17aWarszawa02-676Polska
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
25/09/2019
Dokumenty do pobrania: | |
03_wykaz_narzedzi_sprzetu.docx (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-09-30 11:23:21) rozmiar pliku: 17Kb | |
02_jedz_wersja_edytowalna_wypełniona-I-strona.doc (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-09-30 11:23:09) rozmiar pliku: 183.5Kb | |
01_wzor_oferta.docx (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-09-30 11:22:55) rozmiar pliku: 22.7Kb | |
SIWZ_odpady.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-09-30 11:22:44) rozmiar pliku: 336.1Kb | |
SIWZ_odpady.docx (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-09-30 11:22:27) rozmiar pliku: 84.1Kb |
«« pierwsza « poprzednia 1 2 następna » |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |