Badania satysfakcji klienta zewnętrznego
w Urzędzie Gminy w Lubaszu
Badania zrealizowane zostały w ramach projektu
„Dobry i przyjazny Urząd”
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej
Raport z badań satysfakcji klienta zewnętrznego z października 2013r:
dipu_lubasz_raport_z_badan_pazdziernik_2013.pdf
Raport z badań satysfakcji klienta zewnętrznego z listopada 2013r:
dipu_lubasz_raport_z_badan_listopad_2013.pdf
Kolejne badanie zadowolenia klientów przeprowadzone zostanie w 3 kwartale 2014r.
Prowadzone one będzie w formie papierowej - ankiety dostępne w siedzibie urzędu oraz elektronicznie - ankieta dostępna będzie poprzez link bezpośredni.
Dokumenty do pobrania: | |
dipu_lubasz_raport_z_badan_listopad_2013.pdf (wprowadził: Tomasz Lipski 2014-01-23 11:12:18) rozmiar pliku: 679Kb | |
dipu_lubasz_raport_z_badan_pazdziernik_2013.pdf (wprowadził: Tomasz Lipski 2014-01-20 12:25:02) rozmiar pliku: 1.1Mb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |