Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Przetarg - budowa sali widowiskowo - sportowej w Lubaszu

Zawiadomienie o wyborze oferty

UWAGA: w dniu 21.04.09 zmieniono par. 10 w zał. nr 5 do SIWZ - kliknij tutaj

Odpowiedzi na pytania z 16.04.2009

Odpowiedzi na pytania z 23.04.2009

Odpowiedzi i uzupełnienia z dnia 05.05.2009

Odpowiedzi i uzupełnienia z dnia 05.05.2009 drugie

Uzupełnienie z dnia 06.05.2009 - skorygowane

Odpowiedzi i uzupełnienia z dnia 07.05.2009

Lubasz: Budowa sali widowiskowo-sportowej w miejscowości Lubasz
Numer ogłoszenia: 99360 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lubaszu , ul. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 067 2556012 w. 38, faks 067 2556462.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubasz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali widowiskowo-sportowej w miejscowości Lubasz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Wykonanie konstrukcji budynku z instalacjami i oświetleniem terenu 2.Wykonanie odwodnienia 3.Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej 4.Rozbudowa technologii kotłowni 5.Nasadzenia zieleni i zasiew trawy 6.Wyposażenie obiektu 7.Rozbiórka partii wejściowej oraz nawierzchni z kostki betonowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.25-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium wynosi 50000,00zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 1.2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł brutto z VAT każda, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowa sali sportowej wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b) zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,sanitarnej i elektrycznej - wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa /Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/; 1.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: a)posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 2.100.000,00 zł lub posiadają środki finansowe na rachunku w kwocie nie mniejszej niż w/w, 1.5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych . 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.Załącznik nr 1 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych 2. Załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Załącznik nr 3 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 4. Załącznik nr 4 - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 5. Załącznik nr 5 - Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wykonawca posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 2.100.000,00 złotych lub potwierdzająca, że wykonawca posiada zdolność kredytową na kwotę min.2.100.000,00 złotych, lub potwierdzająca, że łącznie z obydwu w/w źródeł wykonawca wykaże kwotę nie mniejszą niż 2.100.000,00zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Z treści w/w informacji musi bezwzględnie wynikać spełnienie warunku osiągnięcia w/w kwot. 6.Załącznik nr 6 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł każda, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowa sali sportowej o wartości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł brutto , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 7.Załącznik nr 7 - poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień budowlanych kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,sanitarnej i elektrycznej oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego ich członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego inżynierów budownictwa (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) 8 . Załącznik nr 8 - dokumenty referencje (dla minimum 1 roboty budowlanej) potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 6 zostały wykonane z należytą starannością 9. Załącznik nr 9 - wadium w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu, tj.: np.poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,lub gotówka Zaleca się nie spinać w sposób trwały dokumentu wadium z ofertą. 10.Załącznik nr 10 (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo, o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ. 11.Załącznik nr 11 - zestawienie kosztów ,kosztorysy ofertowe , sporządzone wg przedmiarów robót 12. Załącznik nr 12 -pisemna autoryzacja producenta dla oferowanej nawierzchni posadzki sportowej wystawiona na Wykonawcę lub podwykonawcę na zadanie objęte przetargiem 13.Załącznik nr 13 - Atest higieniczny oferowanej posadzki sportowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubasz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lubaszu ,ul.Bolesława Chrobrego 37,64-720 Lubasz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Lubaszu-sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Dokumenty do pobrania:
intalacja_sanitarna
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-04-10 07:19:12)
rozmiar pliku: 381.7Kb
instalacje_elektr_wewnetrzne_cz3
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-04-10 07:18:19)
rozmiar pliku: 211.8Kb
instalacje_elektr_wewnetrzne_cz2
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-04-10 07:17:47)
rozmiar pliku: 961.6Kb
instalacje_elektr_wewnetrzne_cz1
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-04-10 07:16:58)
rozmiar pliku: 1.1Mb
instalacja_wod_kan_i_cieplej_wody_cz2
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-04-10 07:15:58)
rozmiar pliku: 616.5Kb
instalacja_wod_kan_i_cieplej_wody_cz1
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-04-10 07:14:49)
rozmiar pliku: 1.1Mb
informacja_bioz
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-04-10 07:13:50)
rozmiar pliku: 85.4Kb
drogi_cz2
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-04-10 07:12:45)
rozmiar pliku: 1Mb
drogi_cz1
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-04-10 07:11:49)
rozmiar pliku: 460.9Kb
architektura_zielen_cz2
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-04-10 07:11:13)
rozmiar pliku: 863.6Kb
architektura_zielen_cz1
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-04-10 07:10:02)
rozmiar pliku: 867.2Kb
architektura_cz12
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-04-10 07:09:12)
rozmiar pliku: 599.3Kb
architektura_cz11
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-04-10 07:08:25)
rozmiar pliku: 1.1Mb
architektura_cz10
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-04-10 07:07:04)
rozmiar pliku: 916.6Kb
architektura_cz09
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-04-10 07:06:16)
rozmiar pliku: 936.1Kb
architektura_cz08
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-04-10 07:04:57)
rozmiar pliku: 687.2Kb
architektura_cz07
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-04-10 07:04:13)
rozmiar pliku: 1.3Mb
architektura_cz06
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-04-10 07:01:27)
rozmiar pliku: 1.1Mb
architektura_cz05
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-04-10 07:00:06)
rozmiar pliku: 590.3Kb
architektura_cz04
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-04-10 06:59:18)
rozmiar pliku: 826.9Kb

«« pierwsza « poprzednia 1 2 3 4  następna »

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021