Lubasz: Budowa ścieżki pieszej od Szkoły Podstawowej do osiedla wzdłuż drogi powiatowej w m. Jędrzejewo
Numer ogłoszenia: 181927 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubasz , ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 67 255 60 12, faks 67 255 64 62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżki pieszej od Szkoły Podstawowej do osiedla wzdłuż drogi powiatowej w m. Jędrzejewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie - budowy ścieżki pieszej od Szkoły Podstawowej do osiedla wzdłuż drogi powiatowej w m. Jędrzejewo.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1 Prace przygotowawcze
2. Roboty ziemne
3. Przepusty nad zjazdami
4. Kładka
5. Wykonanie ścieżki
6. Roboty wykończeniowe
7. Wykonanie wszelkich robót budowlanych, usług, prac pomocniczych i towarzyszących, badań itp. niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w okresie jego realizacji oraz w okresie gwarancji i rękojmi.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.11.12.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 2.500,00 zł.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu
2.2. poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ,
2.3. gwarancjach bankowych,
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych ,
2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości / Dz. U z 2007 roku, Nr 42, poz 275 ze zmianami/.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Lubasz, Bank Spółdzielczy w Czarnkowie o/Lubasz Nr 89 8951 0009 1300 2176 2000 0040 Na dowodzie wpłaty wadium należy podać nazwę zadania, którego przetarg dotyczy - Budowa ścieżki pieszej od Szkoły Podstawowej do osiedla wzdłuż drogi powiatowej w m. Jędrzejewo.
4. Wadium wnoszone w innych formach przewidzianych w ustawie wnosi się w kasie Urzędu Gminy, pokój nr 106 , w godzinach od 7.45 do 15.25. Zamawiający sprawdza wpłynięcie wadium na konto bankowe lub do kasy przed upływem terminu składania ofert tj. w dniu 09 września 2014r, o godzinie 10:00. Do tego czasu wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego, a w innej formie - w kasie Urzędu Gminy.
5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa stanowiąca formę wniesienia wadium winna być dostarczona w postaci oryginału. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy):
a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Lubasz
b) określać kwotę gwarantowaną w zł. ( ustaloną w SIWZ ),
c) określać termin ważności ( wynikający z SIWZ),
d) określać przedmiot gwarancji ( wynikający z SIWZ ),
e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie.
6. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, a jego oferta odrzucona.
7. Zamawiający zwróci wadium wykonawcom: - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy , jeżeli jego wniesienia żądano. - niezwłocznie na wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. - jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu , zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego , na którym było ono przechowywane , pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli : - wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. - wykonawca , którego oferta została wybrana :
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie ;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę , któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 Pzp. , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wraz ofertą złożą oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w art.22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt. IX dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wraz z ofertą przedstawią wykaz robót (co najmniej jedna) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót związanych z budową drogi, ścieżki odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie niższej niż 100.000,00 zł, z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami są: poświadczenia. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza skorzystać z wiedzy i doświadczenia , potencjału technicznego podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt. IX dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wraz z ofertą złożą informację jakimi dysponują narzędziami i urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca musi dysponować samochodem samowyładowczym - 2 szt., walcem do wałowania i zagęszczania materiału - 1 szt., koparko - ładowarką - 1 szt., zagęszczarką dwukierunkową - 1 szt. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty tj. wykazu sprzętu. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt. IX dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy dysponują przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej przy zastosowaniu określeń użytych w art. 13 oraz 14 ustawy Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r. , poz 1409 t.j. ze zm.). Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty tj. wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie , że osoby ,które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt. IX dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia. Przedstawią stosowną informację , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt. IX dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, Zestawienie kosztów - Załącznik nr 11, Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - Załącznik nr 12, Pełnomocnictwo - Załącznik nr 13, Podpisany projekt umowy -Załącznik nr 14, druk wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - załącznik nr 15.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W szczególnie uzasadnionych przepadkach, np. bardzo złe warunki atmosferyczne, termin wykonania zamówienia może zostać przedłużony w drodze aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubasz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, biuro nr 206..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, biuro nr 101..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dokumenty do pobrania: | |
02.budowa_sciezki_pieszej_jedrzejewo_dokumentacja (wprowadził: Tomasz Lipski 2014-08-25 15:00:55) rozmiar pliku: 2.5Mb | |
01.budowa_sciezki_pieszej_jedrzejewo_siwz (wprowadził: Tomasz Lipski 2014-08-25 15:00:19) rozmiar pliku: 108.3Kb | |
00.budowa_sciezki_pieszej_jedrzejewo_ogloszenie (wprowadził: Tomasz Lipski 2014-08-25 14:59:54) rozmiar pliku: 71.6Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |