Wójt Gminy Lubasz ogłasza otwarty
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 LUBASZ
1. Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. administracyjnych
Wymiar czasu pracy: pełny etat
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
4. Główne zadania wykonywane na stanowisku:
- obsługa programu komputerowego STM,
- sporządzanie wykazów mandatów udzielonych przez straż gminną i przekazywanie ich do kancelarii Urzędu,
- obsługa kancelaryjna straży ,
- prowadzenie sekretariatu Straży Gminnej.
5. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca na pełny etat,
2) praca w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze),
3) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2013, poz. 1050 ze zmianami) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Lubasz,
4) wynagrodzenie wypłacane do 28 dnia każdego miesiąca,
5) praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
6) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Straży Gminnej ,
6. Wymagane dokumenty:
7. Dodatkowe informacje:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w styczniu 2014 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Lubasz w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 LUBASZ , pokój Nr 101 (Sekretariat) z dopiskiem „Nabór na Stanowisko ds. administracyjnych ” w terminie do 07 marca 2014r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela: Grażyna Graj – Sekretarz Gminy Lubasz tel. 67 2556012 wew. 13 (informacje formalne związane z dokumentacją konkursową), Magdalena Kicza- Stróżyńska – Komendant Straży Gminnej, tel. 67 2556012 , wew. 27 (informacje merytoryczne).
Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)”.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Lubasz – www.bip.lubasz.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Lubasz.
WÓJT GMINY LUBASZ
( mgr Zbigniew Jahns)
Dokumenty do pobrania: | |
nabor_stanowisko_ds_administracyjnych_wynik.pdf (wprowadził: Tomasz Lipski 2014-04-02 13:44:31) rozmiar pliku: 16.1Kb | |
nabor_stanowisko_ds_administracyjnych_wynik.pdf (wprowadził: Tomasz Lipski 2014-04-02 13:39:59) rozmiar pliku: 16.1Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |