Zestawienie ofert - wykonanie remontu Urzędu Gminy w Lubaszu
Tomasz Budner
ul. Pogodna 6
64-700 Czarnków
Cena oferty: 64 271,23 zł brutto
Gwarancja na okres 3 lat
2.Zakład Ogólnobudowlany
Marek Bednarek
Sławno 15/18
64-720 Lubasz
Cena oferty:49 870,00zł brutto
Gwarancja na okres 5 lat
ZAPYTANIE OFERTOWE
Remont budynku U.G.- korytarze i klatka schodowa, pokój nr 102
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
Opis robót:
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie remontu korytarzy :parteru oraz I i II piętra, klatki schodowej oraz biura nr 102 (biura obsługi Rady Gminy).
Korytarze:
-wykonanie sufitów podwieszanych typu OWA Armstrong 60x60 wraz z oświetleniem wg istniejących lokalizacji opraw ,,do zabudowy 60x60- 4x18W” .
-zeskrobanie ,gipsowanie ścian
-wykonanie tynku żywicznego na ścianach – strukturalnego do wysokości 1,3m
-malowanie emulsyjne ścian powyżej 1,3 m
-demontaż oraz montaż tabliczek ,gaśnic i oznaczeń istniejących na korytarzu
Klatka schodowa i holl parter:
-gipsowanie oraz malowanie emulsyjne sufitów oraz biegów schodowych (od spodu)
-gipsowanie oraz malowanie emulsyjne ścian powyżej . wys. ca. 1,30m
-wykonanie tynku żywicznego ścian do wysokości ca. 1,3m
Biuro nr 102:
-wymiana opraw oświetleniowych ( oprawy dostarczy ,lub dokona wyboru inwestor. Koszt zakupu opraw zostanie doliczony do ceny oferty)
-malowanie emulsyjne sufitu
-malowanie emulsyjne ścian powyżej wysokości 1,3m
-wykonanie tynku żywicznego do wysokości 1,3m
-wykonanie posadzki ceramicznej ( wyboru płytek dokona inwestor .Koszt zakupu zostanie doliczony do ceny oferty).
W ramach robót wykonawca uwzględni wymianę osprzętu elektrycznego : gniazda i włączniki, kratki wentylacyjne ,drzwiczki ,szafki itp.
Wykonanie balustrad i pochwytów wraz z montażem jest przedmiotem odrębnego zamówienia.
Wymagany termin wykonania robót: październik 2016 r.
Kryteriami oceny ofert będą: cena 90%, gwarancja na okres 5 lat - 10%; 4 lata 5% ; 3 lata-O%
Ofertę należy złożyć w terminie : do dnia 26.09.2016r.
Załącznikami do zapytania są:
1.Inwentaryzacja budynku U.G. : rzuty kondygnacji ,przekrój przez klatkę schodową .
2.Projekt umowy
3.Druk ,,OFERTA”
Dokumenty do pobrania: | |
oferta (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2016-09-16 13:22:59) rozmiar pliku: 11.1Kb | |
projekt_umowy_remont_U_G (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2016-09-16 13:23:27) rozmiar pliku: 14.5Kb | |
Rys 002 (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2016-09-16 13:24:01) rozmiar pliku: 282.2Kb | |
Rys 003 (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2016-09-16 13:25:19) rozmiar pliku: 339.3Kb | |
Rys 004 (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2016-09-16 13:25:33) rozmiar pliku: 303.5Kb | |
Rys 005 (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2016-09-16 13:26:11) rozmiar pliku: 315.9Kb | |
Rys 006 (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2016-09-16 13:26:22) rozmiar pliku: 175Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |