Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html
Strona główna » Przetargi i komunikaty » Dostawa oleju opałowego
Szukaj

Przetargi i komunikaty: Dostawa oleju opałowego

OGŁOSZENIE

O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia w trybie  przetargu nieograniczonego na

 „DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO W 2015.”

 Działając  zgodnie z zapisami art.92 Ustawy z  2004 r. Prawo zamówień publicznych

(Dz.U.2013.907 j.t.) Zamawiający - Gmina Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz  informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego wybrano dostawcę, którym  jest:

 

Przedsiębiorstwo Prywatne Handlowo Usługowe PETROL HAWEN Jerzy Zmyślony, Aleksandra Zmyślona spółka jawna 64-920 Piła ul. Dąbrowskiego 8

Uzasadnienie wyboru : w wyniku prowadzonego postępowania złożono trzy oferty, które spełniały wszystkie wymogi  określone  w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Żadna z ofert nie podlegała wykluczeniu, czy tez odrzuceniu. Oferta nr 3  złożona przez Przedsiębiorstwo Prywatne Handlowo Usługowe PETROL HAWEN Jerzy Zmyślony, Aleksandra Zmyślona spółka jawna 64-920 Piła ul. Dąbrowskiego 8 zaoferowała najwyższy stały rabat oraz termin dostawy – dostawa  w ciągu 24 godzin uzyskując w prowadzonym postępowaniu  max liczbę punktów 300. Podstawą prawną dokonania wyboru jest art. 91  ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – gdzie  kryterium oceny oferty stanowi  najwyższy stały rabat oraz  najkrótszy termin dostawy.

Lp

Nazwa oferenta

Oferowany stały rabat

Oferowany termin dostawy

Łączna wartość uzyskanych punktów

1

Spółka Jawna T&J Tyrakowski, Jachnik 63-220 Kotlin ul. Sławoszewska 2b

3,541

24 godziny

254,71

2

BGW Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Handlowe         Sp z o.o., 60-960 Poznań 10             ul. Syrenia 9

4,100

24 godziny

292,55

3

Przedsiębiorstwo Prywatne Handlowo Usługowe PETROL HAWEN,  Jerzy Zmyślony, Aleksandra Zmyślona spółka jawna, 64-920 Piła ul. Dąbrowskiego 8

4,210

24 godziny

300,00

Zamawiający  zawrze umowę z Wykonawcą w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 94   ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013.907 j.t.).

     Przewodniczący Komisji Przetargowej

       Ryszard Bilski

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

WWW.LUBASZ.PL


Lubasz: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO
Numer ogłoszenia: 408092 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubasz , ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 67 255 60 12, faks 67 255 64 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.lubasz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO Zapotrzebowanie roczne ok - 72 000 litrów Olej opałowy o o następujących parametrach: wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg, zawartość siarki - max. 0,2 (%m/m), zawartość zanieczyszczeń stałych - max. 24 (mg/kg), zawartość wody - max. 200(mg/kg)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, którzy spełniają warunki (określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy) dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli, wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi i dystrybucję oleju opałowego.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule spełnia - nie spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 3 Pzp).
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże się wykonywaniem dostaw oleju opałowego w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawę oleju o łącznej wartości netto co najmniej 200 tys zł z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania dostawy oleju - informację zamieścić w załączniku nr 6 do SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że Wykonawca spełnia wymienione warunki. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule spełnia- nie spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 3 Pzp).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - TERMIN DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.LUBASZ.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Lubasz, 64-720 Lubasz ul. B. Chrobrego 37 - POKÓJ NR 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Lubasz,64-720 Lubasz ul. B. Chrobrego 37 - sekretariat pokój nr 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Dokumenty do pobrania:
ogloszenie_o_wyborze_oferty
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2014-12-29 09:50:55)
rozmiar pliku: 32.5Kb
Zalacznik nr 4
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2014-12-12 13:06:18)
rozmiar pliku: 33Kb
Zalacznik nr 2
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2014-12-12 13:05:48)
rozmiar pliku: 15Kb
Zalacznik nr 1
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2014-12-12 13:05:27)
rozmiar pliku: 18Kb
Zalacznik nr 6
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2014-12-12 13:03:07)
rozmiar pliku: 17Kb
Zalacznik nr 5
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2014-12-12 13:02:41)
rozmiar pliku: 23Kb
Zalacznik do SIWZ nr 3
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2014-12-12 13:02:13)
rozmiar pliku: 14Kb
Specyfikacja
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2014-12-12 13:01:14)
rozmiar pliku: 89Kb
ogloszenie
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2014-12-12 12:57:48)
rozmiar pliku: 17.5Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021