Zapytanie ofertowe
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843), a więc o szacowanej wartości poniżej 30 tys. EURO, Gmina Lubasz zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w zakresie zadania pn. Naprawa drogi gminnej gruntowej Nowina - Kruteczek.
I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Lubasz, ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Lp. |
Wyszczególnienie / opis / |
1. |
Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni, głębokość 20 cm w gruncie kat. I – IV bez odwozu – materiał z koryta wbudowany w pobocza gruntowe. |
2. |
Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża kat. I – IV, droga szerokości 5 m. |
3. |
Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego grubości 20 cm – droga szerokości 5 m wraz z zagęszczeniem. |
4. |
Planowane pobocze gruntowe obustronnie 2 x 0,75 m. |
III. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków wykonania i rozliczenia zamówienia, terminu i formy złożenia oferty (pismo):
1. Termin rozpoczęcia wykonania zamówienia - po podpisaniu umowy do dnia 29.11.2019 r.
2. Termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć w terminie do dnia 12.11.2019 do godz. 15:00 pisemnie w sekretariacie Urzędu Gminy Lubasz, ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Naprawa drogi gminnej gruntowej Nowina - Kruteczek”.
IV. Informacje Zamawiającego o kryteriach oceny ofert i ich znaczeniu dla oceny końcowej:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: cena.
1. Cenę ofertową należy podawać w "FORMULARZU OFERTY" - w złotych za wykonanie usług.
2. Cena ofertowa musi być jednoznaczna i ostateczna; zostanie ona wprowadzona do umowy.
3. Oferta winna zawierać cenę netto, stawkę podatku (jeżeli dotyczy) oraz cenę brutto.
4. Gmina Lubasz nie zwraca żadnych kosztów jakie oferent ponosi w związku ze złożeniem niniejszej oferty, w tym zwłaszcza kosztów związanych z wizją lokalną.
5. Oferent winien na ofercie złożyć oświadczenie, iż cena oferty zawiera wszystkie elementy i została skalkulowana w sposób rzetelny.
V. Informacje Zamawiającego o formie i terminach płatności za wykonanie zamówienia:
przelewem w ciągu 14 dni od daty dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru robót.
VI. Informacja o sposobie kontaktu z pracownikami merytorycznymi
Osobą do kontaktu w ramach tego zapytania ofertowego jest: Piotr Błoch – insp. ds. infrastruktury drogowej, tel. 67/ 2556012 wew. 26, kom. 600248919.
Adres mailowy do kontaktu z pracownikiem Zamawiającego: piotr.bloch@lubasz.pl.
Urząd Gminy Lubasz jest czynny w poniedziałki od godz. 7.30 do godz. 18.00, od wtorku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30.
VII. Informacja dodatkowa
Gmina Lubasz zastrzega możliwość nie wybrania oferty w sytuacji kiedy zaproponowana cena ofertowa będzie wyższa niż wysokość środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Gminy Lubasz.
Wójt Gminy Lubasz
Marcin Filoda
Dokumenty do pobrania: | |
naprawa_drogi_Nowina-Kruteczek_formularz_oferty_i_wzor_umowy (wprowadził: Tomasz Lipski 2019-11-06 11:32:46) rozmiar pliku: 69Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |