Poniżej zestawienie złożonych ofert.
zestawienie_ofert_zakup_sprzetu_OSP.pdf
Wyjaśnienia do treści zapytania ofertowego:
1. Defibrylator ma być w torbie/walizce bez uchwytu ściennego (Kapsuya ROTAID), w zapytaniu ofertowym błędnie zapisano ilość toreb do defibrylatora.
Do defibrylatora ma być dołączona walizka/ torba x 1 oraz klucz pediatryczny x 1.
2. Osłona zabezpieczająca poszkodowanego nie ma składać się z dwóch części.
Lubasz, dnia 04.10.2018 r.
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), a więc o szacowanej wartości poniżej 30 tys. EURO, Gmina Lubasz zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w zakresie zadania dotyczącego zakupu i dostawy sprzętu dla jednostek OSP w Gminie Lubasz.
Zadanie „Współfinansowano ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości”
1) Przedmiotem zmówienia jest: zakup i dostawa poniższego sprzętu dla jednostek OSP w Gminie Lubasz:
a) defibrylator (2 szt. – 2 kpl. łącznie) zasilany baterią dysponujący funkcją interaktywnej pomocy w RKO, bezpieczny i skuteczny poziom dwufazowego impulsu defibrylacyjnego 140-160J, wysoka odporność na wodę, kurz i uderzenia, elektrody SMART – można je stosować zarówno u dorosłych jak i u dzieci za pomocą klucza pediatrycznego, technologia QuickShock - impuls defibrylacyjny dostarczany w czasie poniżej 8 sekund od przerwania RKO, komunikaty w języku polskim i pełna asysta przy RKO z metronomem i komunikatami głosowymi informującymi ile czasu pozostało do ukończenia RKO (defibrylator AED Philips HeartStart FRx).
Zestaw (komplet) obejmuje: torbę transportową do aparatu; wodoodporną walizkę/torbę transportową; klucz pediatryczny; kabel podczerwieni do przenoszenia danych; uchwyt ścienny; kapsułę ROTAID ,
b) pilarka do drewna (spalinowa) – 4 szt. łącznie, w tym:
- pilarka do drewna (spalinowa – ręczna) – (STIHL MS 362) o mocy 3,5 Kw / 4,8 KM wraz z prowadnicą o dł. ok. 37 i łańcuchem – 1 szt.,
- pilarka do drewna (spalinowa – ręczna) – (STIHL MS 251) o mocy 2,2 Kw / 3 KM wraz z prowadnicą o dł. ok. 35 i łańcuchem – 2 szt.,
- pilarka do drewna (spalinowa – ręczna) - ratownicza - (STIHL MS 461-R) o mocy 4,4 Kw / 6 KM wraz z prowadnicą i ze specjalnym łańcuchem. Zęby tnące wykonane z trwałych materiałów wydłużają czas pracy urządzenia i okresy pomiędzy ostrzeniami -1 szt.
c) osłona zabezpieczająca poszkodowanego służąca do osłony osoby pokrzywdzonej podczas wypadku/kolizji drogowej, wykonana z tworzywa sztucznego – 1 szt.,
d) latarka akumulatorowa – przenośna (Surivor 90562) (łącznie - 2 szt.) w technologii LED ze skróconą głowicą, o następujących parametrach: statyw ładujący, wodoodporność i wstrząsoodporność, waga z akumulatorem ok. 500 g,
e) agregat prądotwórczy (FOGO FH 3001) – 1 szt. o następujących parametrach: napięcie 230 V, Moc maksymalna [kW] 2,8; moc znamionowa [kW] 2,5; silnik spalinowy (benzynowy); zbiornik paliwa ok. 3,00 1; rozruch na linkę; czujnik braku oleju w standardzie; ochrona termiczna gniazd w standardzie; gniazdo 230V 16A – 2 szt.,
f) sprzęt do oznakowania terenu akcji (Pulsar 6 szt. + zasilacz) – 1 szt. (komplet), w skład zestawu wchodzi:
- znak "Uwaga wypadek" A30 na stojaku - 1 szt.,
- pachołek drogowy 50 cm - 2 szt.,
- zestaw latarek kątowych dla obsady pojazdu pożarniczego – 6 szt. o sile światła: min. 202 lm, wodoszczelności, czasie ciągłego świecenia min. 6 godzin i wykonaniu Ex-ATEX,
- diodowe flary do zabezpieczania miejsc wypadków komunikacyjnych - zestaw 6 sztuk w etui spełniającym zadanie ładowarki. Flary wodoodporne, odporne na wstrząsy, 9 trybów pracy w tym: High, Low, obracanie, migające i SOS, czas pracy (w zależności od trybu) od 5 do 60 godzin, ładowarka w zestawie.
g) przenośny zestaw oświetleniowy (PELI 9460 RALS) – 1 szt. (komplet) to urządzenie akumulatorowe o dużej mocy służące do oświetlania rozległych terenów i do zastosowań ogólnych. Ma posiadać dwa rozkładalne maszty z głowicami o kącie obrotu 360 stopni, trzystopniową regulację promienia światła, akumulator żelowy - czas świecenia do 24h, bezobsługowe diody LED o żywotności ponad 50000 godzin, czas pełnego ładowania do 8h, napięcie 12V, blokada rozkładania masztu, wodoodporny włącznik, zewnętrzne gniazdo 12V.
2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w/w sprzęt do wskazanych przez Zamawiającego – Gminę Lubasz jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych, z czego jednostki OSP otrzymają sprzęt wg wyszczególnienia:
a) OSP Krucz: pilarka do drewna (spalinowa – ręczna) o mocy 3,5 Kw – 1 szt., osłona zabezpieczająca poszkodowanego – 1 szt., latarka akumulatorowa (przenośna) – 1 szt.
b) OSP Jędrzejewo: agregat prądotwórczy – 1 szt., pilarka do drewna (spalinowa – ręczna) o mocy 2,2 Kw – 1 szt.,
c) OSP Sokołowo: pilarka do drewna (spalinowa – ręczna) - ratownicza o mocy 4,4 Kw – 1 szt., sprzęt do oznakowania terenu akcji – 1 szt.,
d) OSP Stajkowo: pilarka do drewna (spalinowa – ręczna) o mocy 2,2 Kw – 1 szt., defibrylator – 1 szt., latarka akumulatorowa (przenośna) – 1 szt.
3) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak: pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.
4) Dostawa sprzętu dla jednostek OSP zostanie potwierdzona pisemnie protokołem zdawczo-odbiorczym.
5) Zamawiający wymaga, aby sprzęt dla jednostek OSP dostarczony w ramach realizacji umowy posiadały odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa, atesty lub/i deklarację zgodności – o ile jest to wymagane.
6) Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje
i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia.
7) Okres gwarancji sprzętu – taki jak udziela producent sprzętu.Zamawiający wymaga aby serwis dostarczonego sprzętu znajdował się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej a wymiana części w razie awarii została wykonana w wariancie serwisowym na oryginalne elementy. Odbiór wadliwego towaru musi nastąpić w ciągu 2 dni roboczych. Rozpatrzenie naprawy gwarancyjnej musi nastąpić do 14 dni kalendarzowych.
8) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi i dane techniczne w języku polskim lub angielskim.
Oferent do dnia 12.10.2018 r. winien przedstawić Zamawiającemu ofertę cenową na realizację w/w zadania.
Oferta cenowa może być złożona pocztą na adres: ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz lub mailem na adres: lubasz@wokiss.pl.
Oferta winna zawierać cenę netto, stawkę podatku (jeżeli dotyczy) oraz cenę brutto. Gmina Lubasz nie zwraca żadnych kosztów jakie oferent ponosi w związku ze złożeniem niniejszej oferty, w tym zwłaszcza kosztów związanych z wizją lokalną.
Maksymalny czas na wykonanie przedmiotu zamówienia do 12.11.2018 r. (termin maksymalny).
W ofercie cenowej prosimy podać cenę netto i brutto każdego z w/w przedmiotów zamówienia i cenę łączną (netto i brutto). Zamawiający do wyboru oferty weźmie pod uwagę cenę łączną (netto i brutto) – za całość przedmiotu zamówienia.
Gmina Lubasz zastrzega możliwość nie wybrania oferty w sytuacji kiedy zaproponowana cena ofertowa będzie wyższa niż wysokość środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Gminy Lubasz.
Osobami do kontaktu w ramach tego zapytania ofertowego jest: Iwona Ratajczak – insp. ds. kadrowych i zaopatrzenia, tel. 67 2556012, wew. 19. Urząd Gminy Lubasz jest czynny w poniedziałki od godz. 7.30 do godz. 18.00, od wtorku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30.
Adres mailowy do kontaktu z pracownikami: iwona.ratajczak@lubasz.pl
Adres mailowy do złożenia oferty: lubasz@wokiss.pl.
Dokumenty do pobrania: | |
zapytanie.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-10-05 12:49:12) rozmiar pliku: 1.4Mb | |
wzor_formularza_ofertowego.doc (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-10-05 12:51:19) rozmiar pliku: 54Kb | |
zestawienie_ofert_zakup_sprzetu_OSP.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-10-17 09:42:33) rozmiar pliku: 77.6Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |