Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu i dostawy sprzętu dla jednostek OSP w Gminie Lubasz

Poniżej zestawienie złożonych ofert.

zestawienie_ofert_zakup_sprzetu_OSP.pdf

 

Wyjaśnienia do treści zapytania ofertowego:

1. Defibrylator ma być w torbie/walizce bez uchwytu ściennego (Kapsuya ROTAID), w zapytaniu ofertowym błędnie zapisano ilość toreb do defibrylatora.

  Do defibrylatora ma być dołączona walizka/ torba x 1 oraz klucz pediatryczny x 1.

2. Osłona zabezpieczająca poszkodowanego nie ma składać się z dwóch części.

 

Lubasz, dnia 04.10.2018 r.

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), a więc o szacowanej wartości poniżej 30 tys. EURO, Gmina Lubasz zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w zakresie zadania dotyczącego zakupu i dostawy sprzętu dla jednostek OSP w Gminie Lubasz.

Zadanie „Współfinansowano ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości”

 

1)      Przedmiotem zmówienia jest: zakup i dostawa poniższego sprzętu dla jednostek OSP w Gminie Lubasz: 

a)      defibrylator (2 szt. – 2 kpl. łącznie) zasilany baterią dysponujący funkcją interaktywnej pomocy w RKO,  bezpieczny i skuteczny poziom dwufazowego impulsu defibrylacyjnego 140-160J, wysoka odporność na wodę, kurz i uderzenia, elektrody SMART – można je stosować zarówno u dorosłych jak i u dzieci za pomocą klucza pediatrycznego, technologia QuickShock - impuls defibrylacyjny dostarczany w czasie poniżej 8 sekund od przerwania RKO, komunikaty w języku polskim i pełna asysta przy RKO z metronomem i komunikatami głosowymi informującymi ile czasu pozostało do ukończenia RKO (defibrylator AED Philips HeartStart FRx).

Zestaw (komplet) obejmuje: torbę transportową do aparatu; wodoodporną walizkę/torbę transportową; klucz pediatryczny; kabel podczerwieni do przenoszenia danych; uchwyt ścienny;  kapsułę ROTAID ,

b)      pilarka do drewna (spalinowa) – 4 szt. łącznie, w tym:

-  pilarka do drewna (spalinowa – ręczna) – (STIHL MS 362) o mocy 3,5 Kw / 4,8 KM wraz z prowadnicą o dł. ok. 37 i łańcuchem – 1 szt.,

-  pilarka do drewna (spalinowa – ręczna) – (STIHL MS 251) o mocy 2,2 Kw / 3 KM wraz z prowadnicą o dł. ok. 35 i łańcuchem – 2 szt.,

- pilarka do drewna (spalinowa – ręczna) - ratownicza - (STIHL MS 461-R) o mocy 4,4 Kw / 6 KM wraz z prowadnicą i ze specjalnym łańcuchem. Zęby tnące wykonane z trwałych materiałów wydłużają czas pracy urządzenia i okresy pomiędzy ostrzeniami -1 szt.

c)      osłona zabezpieczająca poszkodowanego służąca do osłony osoby pokrzywdzonej podczas wypadku/kolizji drogowej, wykonana z tworzywa sztucznego – 1 szt.,

d)     latarka akumulatorowa – przenośna (Surivor 90562)  (łącznie - 2 szt.) w technologii LED ze skróconą głowicą, o następujących parametrach: statyw ładujący, wodoodporność i wstrząsoodporność, waga z akumulatorem ok. 500 g,

e)      agregat prądotwórczy (FOGO FH 3001) – 1 szt. o następujących parametrach: napięcie 230 V, Moc maksymalna [kW] 2,8; moc znamionowa [kW] 2,5; silnik spalinowy (benzynowy); zbiornik paliwa ok. 3,00 1;  rozruch na linkę; czujnik braku oleju w standardzie; ochrona termiczna gniazd w standardzie; gniazdo 230V 16A – 2 szt.,

f)       sprzęt do oznakowania terenu akcji (Pulsar 6 szt. + zasilacz) – 1 szt. (komplet), w skład zestawu wchodzi:

- znak "Uwaga wypadek" A30 na stojaku - 1 szt.,

- pachołek drogowy 50 cm - 2 szt.,

- zestaw latarek kątowych dla obsady pojazdu pożarniczego – 6 szt. o sile światła: min. 202 lm, wodoszczelności, czasie ciągłego świecenia min. 6 godzin i wykonaniu Ex-ATEX,

- diodowe flary do zabezpieczania miejsc wypadków komunikacyjnych - zestaw 6 sztuk w etui spełniającym zadanie ładowarki. Flary wodoodporne, odporne na wstrząsy, 9 trybów pracy w tym: High, Low, obracanie, migające i SOS, czas pracy (w zależności od trybu) od 5 do 60 godzin, ładowarka w zestawie.

g)      przenośny zestaw oświetleniowy (PELI 9460 RALS) – 1 szt. (komplet) to urządzenie akumulatorowe o dużej mocy służące do oświetlania rozległych terenów i do zastosowań ogólnych. Ma posiadać dwa rozkładalne maszty z głowicami o kącie obrotu 360 stopni,  trzystopniową regulację promienia światła, akumulator żelowy - czas świecenia do 24h, bezobsługowe diody LED o żywotności ponad 50000 godzin, czas pełnego ładowania do 8h, napięcie 12V, blokada rozkładania masztu, wodoodporny włącznik, zewnętrzne gniazdo 12V.

2)      Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w/w sprzęt do wskazanych przez Zamawiającego – Gminę Lubasz jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych, z czego jednostki OSP otrzymają sprzęt wg wyszczególnienia:

a)      OSP Krucz: pilarka do drewna (spalinowa – ręczna) o mocy 3,5 Kw – 1 szt., osłona zabezpieczająca poszkodowanego – 1 szt., latarka akumulatorowa (przenośna) – 1 szt.

b)      OSP Jędrzejewo: agregat prądotwórczy – 1 szt., pilarka do drewna (spalinowa – ręczna) o mocy 2,2 Kw – 1 szt.,

c)      OSP Sokołowo: pilarka do drewna (spalinowa – ręczna) - ratownicza o mocy 4,4 Kw – 1 szt., sprzęt do oznakowania terenu akcji – 1 szt.,

d)     OSP Stajkowo: pilarka do drewna (spalinowa – ręczna) o mocy 2,2 Kw – 1 szt., defibrylator – 1 szt., latarka akumulatorowa (przenośna) – 1 szt.

 

3)      W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak: pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.

 

4)      Dostawa sprzętu dla jednostek OSP zostanie potwierdzona pisemnie protokołem zdawczo-odbiorczym.

 

5)      Zamawiający wymaga, aby sprzęt dla jednostek OSP dostarczony w ramach realizacji umowy posiadały odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa, atesty lub/i deklarację zgodności – o ile jest to wymagane.

 

6)      Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje
i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia.

 

7)      Okres gwarancji sprzętu – taki jak udziela producent sprzętu.Zamawiający wymaga aby serwis dostarczonego sprzętu znajdował się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej a wymiana części w razie awarii została wykonana w wariancie serwisowym na oryginalne elementy. Odbiór wadliwego towaru musi nastąpić w ciągu 2 dni roboczych. Rozpatrzenie naprawy gwarancyjnej musi nastąpić do 14 dni kalendarzowych.

 

8)      Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi i dane techniczne w języku polskim lub angielskim.

 

Oferent do dnia 12.10.2018 r. winien przedstawić Zamawiającemu ofertę cenową na realizację w/w zadania.

Oferta cenowa może być złożona pocztą na adres: ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz lub mailem na adres: lubasz@wokiss.pl.

Oferta winna zawierać cenę netto, stawkę podatku (jeżeli dotyczy) oraz cenę brutto. Gmina Lubasz nie zwraca żadnych kosztów jakie oferent ponosi w związku ze złożeniem niniejszej oferty, w tym zwłaszcza kosztów związanych z wizją lokalną.

Maksymalny czas na wykonanie przedmiotu zamówienia do 12.11.2018 r. (termin maksymalny).

W ofercie cenowej prosimy podać cenę netto i brutto każdego z w/w przedmiotów zamówienia i cenę łączną (netto i brutto). Zamawiający do wyboru oferty weźmie pod uwagę cenę łączną (netto i brutto) – za całość przedmiotu zamówienia.

Gmina Lubasz zastrzega możliwość nie wybrania oferty w sytuacji kiedy zaproponowana cena ofertowa będzie wyższa niż wysokość środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Gminy Lubasz.

Osobami do kontaktu w ramach tego zapytania ofertowego jest: Iwona Ratajczak – insp. ds. kadrowych i zaopatrzenia, tel. 67 2556012, wew. 19. Urząd Gminy Lubasz jest czynny w poniedziałki od godz. 7.30 do godz. 18.00, od wtorku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30.

Adres mailowy do kontaktu z pracownikami: iwona.ratajczak@lubasz.pl

 

Adres mailowy do złożenia oferty: lubasz@wokiss.pl.

Dokumenty do pobrania:
zapytanie.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-10-05 12:49:12)
rozmiar pliku: 1.4Mb
wzor_formularza_ofertowego.doc
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-10-05 12:51:19)
rozmiar pliku: 54Kb
zestawienie_ofert_zakup_sprzetu_OSP.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2018-10-17 09:42:33)
rozmiar pliku: 77.6Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021