Szanowni mieszkańcy gminy Lubasz
Wzorem lat ubiegłych Starostwo Powiatowe w Czarnkowie realizuje przedsięwzięcie pod nazwą: "Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego w roku 2014 r."
Przedsięwzięcie to realizowane jest przy finansowym wsparciu Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu oraz powiatu czarnkowsko-trzcineckiego i wchodzących w jego skład gmin.
Likwidacja wyrobów zawierających azbest dotyczyć będzie zarówno wyrobów nadal użytkowanych (np. pokryć dachowych) jak i wyrobów już nieużytkowanych, a np. zdeponowanych na własnej posesji.
Poniżej znajdziecie Państwo wzory wniosków o likwidację wyrobów zawierających azbest oraz wzory pozostałych dokumentów jakie należy do takiego wniosku dołączyć jak również zasady udzielania dotacji.
Wyżej wymienione wnioski wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w Urzędzie Gminy Lubasz w terminie od 14 kwietnia do 14 sierpnia 2014 r.
Dokumenty do pobrania: | |
azbest_2014_wniosek_i_zalaczniki (wprowadził: Tomasz Lipski 2014-04-09 10:22:41) rozmiar pliku: 460.3Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |