Lubasz, dnia 14.06.2017 r.
Zestawienie złożonych ofert:
Lp. |
Wykonawca (nazwa, adres) |
Nr telefonu Nazwisko osoby udzielającej informacji cenowej |
Oferowana cena brutto przedmiot zamówienia |
1. |
APIS Autorska Pracownia Inżynierii Sanitarnej mgr. inż. Grzegorz Rodziewicz, ul. Kandratowicza 6, 64-920 Piła |
Oferta z 08.06.2017 r. |
6.150,00 zł |
2. |
PPH AWIS sp. z o.o., ul. Wierzbowa 24, 65-376 Zielona Góra |
Oferta z 08.06.2017 r. |
22.140,00 zł |
3. |
Usługi Projektowo-Budowlane Zofia Rybeńska, ul. Przemysłowa 5/10, 64-700 Czarnków |
Oferta z 08.06.2017 r. |
11.070,00 zł |
4. |
Studio Projektu Budowlanego „FILAR”, ul. Okrzei 18, 64-920 Piła |
Oferta z dnia 09.06.2017 r. |
29.520,00 zł |
5. |
DOM-BUD Dominik Bielecki PROJEKTOWANIE I WYKONAWSTWO, ul. Kruczkowskiego 10A/6, 64-800 Chodzież |
Oferta z dnia 07.06.2017 r. |
6.520,00 zł |
6. |
MP Projekt Maciej Pospieszny, Stróżki 45c, 64-510 Wronki |
Oferta z 08.06.2017 r. |
39.975,00 zł |
Lubasz, dnia 25.05.2017 r.
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 za zm.), a więc o szacowanej wartości poniżej 30 tys. EURO, Gmina Lubasz zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w zakresie wykonania dokumentacji kosztorysowo – projektowej dotyczącej budowy separatorów wraz odwodnieniem placów i parkingów w Lubaszu na działce Nr 730 ul. Stajkowska.
Oferent do dnia 09.06.2017 r. winien przedstawić Zamawiającemu ofertę cenową na wykonanie dokumentacji kosztorysowo – projektowej.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1). Pracę w terenie polegającą na analizie uzbrojenia podziemnego i ukształtowania terenu w oparciu o opracowaną mapę geodezyjną.
2). Opracowanie założeń technicznych oraz koncepcji i uzyskania akceptacji przez inwestora – Gminę Lubasz – dane techniczne dot. projektowania:
a) odbiornikiem odprowadzenia wód opadowych i roztopowych jest Kanał Lubaski, średnica wylotu do kanału ø 400 mm, rzędna dna wylotu 76,54 m npm.
b) położenie geograficzne terenu na którym zlokalizowany jest wylot ściekowy to współrzędne geograficzne N: 52º50'46.12", E: 16º31'12.13"
c) ilość odprowadzonych wód opadowych i roztopowych ze zlewni Qsek 16,1, Qh max 80,00, Qśr d 2,55, Qrok 1350.
3). Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego urządzeń podczyszczających w tym: projektu urządzeń podczyszczających, zamontowania urządzeń podczyszczających na wylocie kanalizacji deszczowej – 4 kpl.
4). Wyliczenia powierzchni terenu wraz z ilością wód opadowych odprowadzonych do separatora z rozbiciem dla Zarządu Dróg Powiatowych (dr. Nr 1348) oraz Gminy Lubasz.
5). Uzgodnienie dokumentacji w Zespole Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej przy Staroście Czarnkowsko – Trzcianeckim oraz uzgodnienie dokumentacji odprowadzenia wód oczyszczonych do Kanału Lubaskiego dz. 743 z Wielkopolskim Zarządzie Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile.
6). Wykonanie specyfikacji technicznej wykonywania robót i odbioru robót budowlanych.
7). Wykonanie kosztorysu inwestorskiego, ofertowego wraz z przedmiarem robót.
8). Wykonanie dokumentacji z wszystkimi załącznikami na nośnikach CD.
Oferta cenowa może być złożona pocztą na adres: ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz lub mailem na adres: lubasz@wokiss.pl.
Oferta winna zawierać cenę netto, stawkę podatku (jeżeli dotyczy) oraz cenę brutto. Gmina Lubasz nie zwraca żadnych kosztów jakie oferent ponosi w związku ze złożeniem niniejszej oferty, w tym zwłaszcza kosztów związanych z wizją lokalną.
Oferent winien na ofercie złożyć oświadczenie, iż cena oferty zawiera wszystkie elementy i została skalkulowana w sposób rzetelny.
Maksymalny czas opracowania dokumentacji – do 30.07.2017 r.
Mapy do celów projektowych dostarcza Zamawiający.
Uwaga:
Wszelkie uzgodnienia oraz decyzje wymagane prawem – ich uzyskanie na rzecz Gminy Lubasz spoczywają na wybranym oferencie (za wyjątkiem pozwolenia na budowę).
W dokumentacji nie należy posługiwać się nazwami własnymi konkretnego producenta.
Oferent, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do wykonania 4 egz. dokumentacji kosztorysowo – projektowej oraz 1 egz. wersji elektronicznej. Płatność za zrealizowane zadanie nastąpi po przedstawieniu faktury w terminie 14 dni od daty jej dostarczenia.
Gmina Lubasz zastrzega możliwość nie wybrania oferty w sytuacji kiedy zaproponowana cena ofertowa będzie wyższa niż wysokość środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Gminy Lubasz.
Osobami do kontaktu w ramach tego zapytania ofertowego jest: Andrzej Łusiewicz – insp. ds. zamówień publicznych, tel. 67 2556012, wew. 26, kom. 790203814 oraz Piotr Błoch – insp. ds. infrastruktury drogowej, tel. 67 2556012 wew. 26, kom. 600248919. Urząd Gminy Lubasz jest czynny w poniedziałki od godz. 7.30 do godz. 18.00, od wtorku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30.
Adres mailowy do kontaktu z pracownikami: andrzej.lusiewicz@lubasz.pl; piotr.bloch@lubasz.pl
Adres mailowy do złożenia oferty: lubasz@wokiss.pl.