27.09.2017
UWAGA!!! ZE WZGLĘDU NA WPROWADZONE ZMIANY DO TREŚLI ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR 2/P/2017 ZAMIESZCZAMY PONIŻEJ PEŁNĄ TREŚĆ ZMIANIONEGO ZAPYTANIA. ZMIENIE ULEGŁ RÓWNIEŻ FORMULARZ OFERTY.
Gmina Lubasz Lubasz, 25.09.2017
Ul. Bolesława Chrobrego 37
64-720 Lubasz
Zapytanie ofertowe nr 2/P/2017
W związku z realizacją projektu „Odnowa edukacji w gminie Lubasz - program rozwoju kompetencji kluczowych uczniów i uczennic w Gminie Lubasz”, nr RPWP.08.01.02-30-0282/16, realizowanego w ramach Wielkopolskiego regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne – projekty konkursowe, współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, gmina Lubasz z siedzibę w Lubaszu, ul. Bolesława Chrobrego 37, ogłasza wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z procedurą rozeznania rynku na wyłonienie Wykonawcy mającego dostarczyć pomoce dydaktyczne dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Lubaszu i Publicznej Szkoły Podstawowej w Miłkowie.
1. Zamawiający
1.
Gmina Lubasz
Ul. Bolesława Chrobrego 37
64-720 Lubasz
NIP 763 209 30 34
Odbiorca: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Batalionu Spadochronowego I Armii Wojska Polskiego w Lubaszu, ul. Szkolna 6
2.
Gmina Lubasz
Ul. Bolesława Chrobrego 37
64-720 Lubasz
NIP 763 209 30 34
Odbiorca: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Dąbrowskiej, Miłkowo 11, 64-720 Lubasz
2. Przedmiot zamówienia
Szczegółowy przedmiot zamówienia ujęty został przez zamawiającego w załączniku nr 1 zapytania ofertowego
Przedmiot zamówienia: Wykonawca musi dostarczyć do wskazanych w załączniku miejscowości pod adresy wskazane przez zamawiającego oraz w ilościach określonych w załączniku, w dniach roboczych po wcześniejszym uzgodnieniu terminu dostaw. Obowiązkiem Wykonawcy, który uzyska zamówienie jest wniesienie przedmiotu zamówienia do każdej ze szkół.
Szczegółowy przedmiot zamówienia ujęty został przez zamawiającego w załączniku nr 1 zapytania ofertowego.
Wykonawca może dostarczyć przedmioty równoważne z tymi wskazanymi przez zamawiającego w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. Jednakże zamawiający zastrzega, że przedmioty te muszą być funkcjonalnie tożsame z tymi wyszczególnionymi przez zamawiającego i służyć temu samemu celowi w procesie edukacji dzieci.
Zamawiający umożliwia składanie ofert częściowych. Przy czym oferta cenowa dla danej pozycji musi uwzględniać łączną ilość zaproponowaną przez Zamawiającego.
2. Kategoria dostawa/usługi
Dostawa
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
4. Miejsce realizacji zamówienia.
a) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Batalionu Spadochronowego I Armii Wojska Polskiego w Lubaszu, ul. ul. Szkolna 6, 64-720 Lubasz,
b) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Dąbrowskiej, Miłkowo 11, 64-720 Lubasz
Zakres dostawy do poszczególnych placówek został określony w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego
Dostawy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego muszą zostać wykonane najpóźniej do dnia 27 październik 2017 roku.
Za realizację zamówienia odpowiedzialne są: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Batalionu Spadochronowego I Armii Wojska Polskiego w Lubaszu oraz Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Dąbrowskiej
1. Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca musi dysponować niezbędnym potencjałem osobowym do wykonania zamówienia, musi dysponować niezbędnymi zasobami technicznymi do wykonania dostawy oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie dostawy.
Lp. |
Kryterium oceny ofert |
Maksymalna ilość punktów w kryterium |
1 |
Cena |
60 |
2 |
Termin dostawy |
40 |
Wykonawca oferuje cenę w formularzu oferty – zasada „im mniej tym lepiej”.
Liczba punktów uzyskanych w kryterium cena będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:
„Najniższa cena zaoferowana w badanych ofertach / Cena badanej oferty * 60 %”
przy czym 1 % = 1 punkt, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku wpłynięcia jedynie ofert całościowych Zamawiający będzie oceniał cenę brutto za wykonanie całego zamówienia.
W przypadku wpłynięcia ofert całościowych i częściowych lub jedynie częściowych Zamawiający będzie oceniał cenę brutto za poszczególne pozycje.
2. Termin dostawy.
Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z zasadą „im szybsze wykonanie dostawy tym lepiej”.
Wykonawca zaznacza maksymalny termin dostawy w formularzu oferty. Zamawiający zastrzega, że punktowany będzie termin dostawy do wskazanych w pkt.II.4 zapytania ofertowego miejsc realizacji zamówienia.
I tak:
40 punktów za dostawę do dnia 13 października 2017 roku.
20 punktów za dostawę do dnia 20 października 2017 roku.
0 punktów za dostawę do dnia 27 października 2017 roku.
1. Wykluczenia
Zamawiający nie może udzielić zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągnięcia zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz. Oferty można składać osobiście (pok. 203 od poniedziałku do piątku w godz. Od 7:30 do 14:30), pocztą tradycyjną lub pocztą e-mailową na adres gzosip13@op.pl.
Oferty powinny zostać oznaczone widocznym dopiskiem:
„Oferta na dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Odnowa edukacji w gminie Lubasz - program rozwoju kompetencji kluczowych uczniów i uczennic w Gminie Lubasz”.
W przypadku przesłania oferty drogą e-mailową wiadomość powinna być zatytułowana: „Oferta na dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Odnowa edukacji w gminie Lubasz - program rozwoju kompetencji kluczowych uczniów i uczennic w Gminie Lubasz”.
O terminie złożenia oferty decyduje data wpływu oferty.
Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Oferentowi bez jej otwierania.
Oferent może, przed upływem terminu przesyłania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
Oferty należy składać wyłącznie na załączonych wzorach ofert.
Gmina Lubasz Lubasz, 25.09.2017
Ul. Bolesława Chrobrego 37
64-720 Lubasz
Zapytanie ofertowe nr 2/P/2017
W związku z realizacją projektu „Odnowa edukacji w gminie Lubasz - program rozwoju kompetencji kluczowych uczniów i uczennic w Gminie Lubasz”, nr RPWP.08.01.02-30-0282/16, realizowanego w ramach Wielkopolskiego regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne – projekty konkursowe, współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, gmina Lubasz z siedzibę w Lubaszu, ul. Bolesława Chrobrego 37, ogłasza wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z procedurą rozeznania rynku na wyłonienie Wykonawcy mającego dostarczyć pomoce dydaktyczne dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Lubaszu i Publicznej Szkoły Podstawowej w Miłkowie.
1.
Gmina Lubasz
Ul. Bolesława Chrobrego 37
64-720 Lubasz
NIP 763 209 30 34
Odbiorca: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Batalionu Spadochronowego I Armii Wojska Polskiego w Lubaszu, ul. Szkolna 6
2.
Gmina Lubasz
Ul. Bolesława Chrobrego 37
64-720 Lubasz
NIP 763 209 30 34
Odbiorca: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Dąbrowskiej, Miłkowo 11, 64-720 Lubasz
Szczegółowy przedmiot zamówienia ujęty został przez zamawiającego w załączniku nr 1 zapytania ofertowego
Przedmiot zamówienia: Wykonawca musi dostarczyć do wskazanych w załączniku miejscowości pod adresy wskazane przez zamawiającego oraz w ilościach określonych w załączniku, w dniach roboczych po wcześniejszym uzgodnieniu terminu dostaw. Obowiązkiem Wykonawcy, który uzyska zamówienie jest wniesienie przedmiotu zamówienia do każdej ze szkół.
Szczegółowy przedmiot zamówienia ujęty został przez zamawiającego w załączniku nr 1 zapytania ofertowego.
Wykonawca może dostarczyć przedmioty równoważne z tymi wskazanymi przez zamawiającego w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. Jednakże zamawiający zastrzega, że przedmioty te muszą być funkcjonalnie tożsame z tymi wyszczególnionymi przez zamawiającego i służyć temu samemu celowi w procesie edukacji dzieci.
Zamawiający nie umożliwia składania ofert częściowych.
Dostawa
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
a) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Batalionu Spadochronowego I Armii Wojska Polskiego w Lubaszu, ul. ul. Szkolna 6, 64-720 Lubasz,
b) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Dąbrowskiej, Miłkowo 11, 64-720 Lubasz
Zakres dostawy do poszczególnych placówek został określony w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego
Dostawy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego muszą zostać wykonane najpóźniej do dnia 27 październik 2017 roku.
Za realizację zamówienia odpowiedzialne są: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Batalionu Spadochronowego I Armii Wojska Polskiego w Lubaszu oraz Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Dąbrowskiej
6. Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca musi dysponować niezbędnym potencjałem osobowym do wykonania zamówienia, musi dysponować niezbędnymi zasobami technicznymi do wykonania dostawy oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie dostawy.
7. Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Lp. |
Kryterium oceny ofert |
Maksymalna ilość punktów w kryterium |
1 |
Cena |
60 |
2 |
Termin dostawy |
40 |
1.Cena
Wykonawca oferuje cenę w formularzu oferty – zasada „im mniej tym lepiej”.
Liczba punktów uzyskanych w kryterium cena będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:
„Najniższa cena zaoferowana w badanych ofertach / Cena badanej oferty * 60 %”
przy czym 1 % = 1 punkt, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający będzie oceniał cenę brutto za wykonanie całego zamówienia.
2. Termin dostawy.
Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z zasadą „im szybsze wykonanie dostawy tym lepiej”.
Wykonawca zaznacza maksymalny termin dostawy w formularzu oferty. Zamawiający zastrzega, że punktowany będzie termin dostawy do wskazanych w pkt.II.4 zapytania ofertowego miejsc realizacji zamówienia.
I tak:
40 punktów za dostawę do dnia 13 października 2017 roku.
20 punktów za dostawę do dnia 20 października 2017 roku.
0 punktów za dostawę do dnia 27 października 2017 roku.
8. Wykluczenia
Zamawiający nie może udzielić zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągnięcia zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
9. Przygotowanie oferty
10. Miejsce i termin składania ofert:
Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz. Oferty można składać osobiście (pok. 203 od poniedziałku do piątku w godz. Od 7:30 do 14:30) lub pocztą tradycyjną na w/w adres.
Oferty powinny zostać oznaczone widocznym dopiskiem:
„Oferta na dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Odnowa edukacji w gminie Lubasz - program rozwoju kompetencji kluczowych uczniów i uczennic w Gminie Lubasz”.
2. Oferty można składać w terminie do 29.09.2017 do godz. 14.30. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie złożenia oferty decyduje data wpływu oferty.
Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Oferentowi bez jej otwierania.
Oferent może, przed upływem terminu przesyłania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
Oferty należy składać wyłącznie na załączonych wzorach ofert.
11. Inne postanowienia w zakresie postępowania.
Dokumenty do pobrania: | |
Treść zapytania ofertowego (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2017-09-26 10:04:10) rozmiar pliku: 487.5Kb | |
ZAłacznik nr 1 do zapytania ofertowego (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2017-09-26 10:04:54) rozmiar pliku: 107Kb | |
Formularz oferty (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2017-09-26 10:05:41) rozmiar pliku: 469Kb | |
Załącznik nr 1 do formularza oferty (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2017-09-26 10:07:36) rozmiar pliku: 63.5Kb | |
Załącznik nr 2 do oferty (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2017-09-26 10:08:00) rozmiar pliku: 457.5Kb | |
Formularz oferty_zmieniony (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2017-09-27 11:24:44) rozmiar pliku: 469.5Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |