Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Przetarg - budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Działkowej w Lubaszu

 

Operacja pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Działkowej w Lubaszu

Operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Osi 3 „Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej” Działania „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata  2007-2013

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”

Lubasz , dnia 30.11.2012 r.

Oznaczenie  sprawy Os.272.7.9.2012

OGŁOSZENIE

O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia w trybie  przetargu nieograniczonego 

               na realizację zadania pn:

„ Budowa  sieci wodociągowej na terenie  gminy Lubasz”                                            Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Działkowej w Lubaszu „

Działając na podstawie art.92 ustawy Prawo zamówień publicznych  z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z dnia 8 czerwca 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zm.)                                                              

           Zamawiający :  Gmina Lubasz , ul. B. Chrobrego 37 , 64-720 Lubasz

Informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano  do realizacji zamówienia  Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę tj:

Przedsiębiorstwo „PEK-MEL”

Witold Czapla, Krzysztof Cichorek spółka jawna

64-600 Oborniki,   ul. Armii Poznań 27

Uzasadnienie wyboru :

W trakcie postępowania złożono pięć ofert, które spełniały wszystkie wymogi określone                w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . Oferta  Przedsiębiorstwa „PEK-MEL” Witold Czapla, Krzysztof Cichorek spółka jawna, 64-600 Oborniki, ul. Armii Poznań 27 zaoferowało najniższa cenę uzyskując największą ilość  punktów tj. 300.00.  

Podstawą prawną dokonania wyboru jest art. 91 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – gdzie jedynym kryterium oceny oferty była cena.

Nazwy firm i adresy Wykonawców,  którzy złożyli oferty a także punktacja przyznana

oferentom:

 

Nr oferty

Oferent/Wykonawca

Liczba punktów

1

DOMAR  Kazimierz Domaracki

 Tatów 3,  76-039 Biesiekierz

133,64

2

Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe LITZ Sp z o.o.

60-589 Poznań, ul. Nowina 38

106,91

 

3

  Przedsiębiorstwo „PEK-MEL”

 Witold Czapla, Krzysztof Cichorek spółka jawna

64-600 Oborniki, ul. Armii Poznań 27

300

4

„MPGK” Spółka  z o.o., ul. Skocka 13

62-100 Wągrowiec

245,28

5

 

Z.H.U. HYDRAULIK B. Mikołajczak

 ul. Zbrojna 2, 64-920 Piła

196,37

 

       Zamawiający  zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.94 ust.2 pkt  3 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami).

                  

Przewodniczący Komisji Przetargowej

                Ryszard Bilski

 

     

 

Operacja pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Działkowej w Lubaszu
Operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Osi 3 „Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej” Działania „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
"Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Działkowej w Lubaszu"
"Budowa sieci wodociągowej na terenie  gminy Lubasbz"

Data zamieszczenia: 12.11.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubasz , ul. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 67 2556012 w. 30, faks 67 2556462.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubasz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Działkowej w Lubaszu"
"Budowa  sieci wodociągowej na terenie  gminy Lubasz"
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3)  Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
a) Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Działkowej w Lubaszu
- Zakres rzeczowy przedsięwzięcia  jest następujący:
* kanalizacja sanitarna grawitacyjna (wykop otwarty) – z rur PVC O 200 mm, z rdzeniem litym, SN8 (w tym 1 sztuka - przykanalik O200mm – długość – 12,5m) – długość 504,0 m 
* kanalizacja sanitarna grawitacyjna (wykonywana  metodą mikrotunelingu) - z rur GRP do przecisków, O272mm x19 mm,  SN 320 000 – długość – 51,5m
* przykanaliki – 6 sztuk z rur PVC O 160mm, SN 8 , z rdzeniem litym,  długość – łączna długość - 14,0m
* studnie kanalizacyjne tworzywowe O 425 mm – 14 sztuk
b) Budowa  sieci wodociągowej na terenie  gminy Lubasz – ul. Działkowa w Lubaszu
- Zakres rzeczowy przedsięwzięcia  jest następujący:
* sieć wodociągowa z rur PCV O110/4,2 mm – długość 372,5 m
* przyłącza wodociągowe – 6 szt. z rur PE O 32/2,0 mm PE 100 SDR17 PN 10 – długość  15,0 m
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
-  45 231 300 – 8  Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:  Zakończenie: 21 grudzień  2012 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
1. Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium
1.1. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości  16 000.00 zł
1.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1. 2.1. pieniądzu
1.2.2. poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ,
1. 2.3. gwarancjach bankowych,
1.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych ,
1.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U Nr 109 , poz 1158 ze zmianami).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Lubasz, Bank Spółdzielczy w Czarnkowie o. Lubasz Nr 89 8951 0009 1300 2176 2000 0040
Na dowodzie wpłaty wadium należy podać nazwę zadania, którego przetarg dotyczy –
"Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Działkowej w Lubaszu"
"Budowa  sieci wodociągowej na terenie  gminy Lubasz"
4. Wadium wnoszone w innych formach przewidzianych w ustawie wnosi się w kasie Urzędu Gminy, pokój nr 106 , w godzinach od 7.45 do 15.30.
Zamawiający sprawdza wpłynięcie wadium na konto bankowe lub do kasy przed upływem terminu składania ofert tj. w dniu 26.11. 2012 r., o godzinie 10:00. Do tego czasu wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego, a w innej formie - w kasie Urzędu Gminy.
5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa stanowiąca formę wniesienia wadium winna być dostarczona w postaci oryginału. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi ( pod rygorem wykluczenia wykonawcy):
a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Lubasz
b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ),
c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ),
d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ),
e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie.
6. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, a jego oferta odrzucona.
7. Zamawiający zwróci wadium wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty na warunkach określonych w art.46 pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach  określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy zobowiązani są przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania  warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metoda spełnia/niespełna. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych  dokumentów lub ich nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy zobowiązani są przedstawić wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej ,   i budową sieci wodociągowej odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości brutto nie niższej niż 600 000,00 zł, z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca musi się wykazać wykonaniem przynajmniej jednej roboty z podanych zakresów (budową sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i sieci wodociągowej) a łączna wartość tych robót nie może być  niższa niż 600 000,00 zł.
  Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te (wyszczególnione w wykazie) zostały wykonane należycie (protokoły odbioru robót, referencje ) i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
W sytuacji gdy Wykonawca zamierza skorzystać z wiedzy i doświadczenia , potencjału technicznego podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania  warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metoda spełnia/niespełna. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych  dokumentów lub ich nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty tj. wykazu narzędzi i sprzętu planowanego do wykorzystania przy realizacji zamówienia. Minimalny wykaz sprzętu jakim musi dysponować Wykonawca : koparka, spycharka, samochód samowyładowczy, zagęszczarka do gruntu,  sprzęt do odwodnienia wykopów.
W ostatniej kolumnie należy podać sposób dysponowania np. sprzęt własny, wynajem .
Ocena spełniania  warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metoda spełnia/niespełna. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych  dokumentów lub ich nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty tj. wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że dysponują przynajmniej jedną osobą posiadającą  uprawnienia budowlane  przy zastosowaniu określeń użytych w art. 13 oraz 14  ustawy Prawo budowlane (Dz.U z 2010 r. Nr 243 ,poz 1623 t.j. ze zm.),lub równoważnych wydanych na podstawie ówczesnych przepisów o specjalności
a) instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci wodno kanalizacyjnych, w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie  dokumentu załączonego do oferty. Ocena spełniania  warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na   podstawie analizy w/w dokumentów metoda spełnia/niespełna. Oznacza to, że   wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych  dokumentów lub ich nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty tj; informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 600 000,00  zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie  dokumentu załączonego do oferty. Ocena spełniania  warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metoda spełnia/niespełna. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
III. 4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
* wykaz robót (co najmniej jedna) w zakresie  niezbędnym do wykazania spełnienia  warunku wiedzy i doświadczenia , wykonanych w  okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
* wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w  celu realizacji zamówienia wraz z informacja o podstawie  dysponowania tymi zasobami.
* Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
* Oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
* Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy nie  wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo  składania ofert.
* Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada  informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania  ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•  aktualnego odpisu  z właściwego rejestru ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ,w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy ,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania  wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy.
•  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert .
•  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 10-11  ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
•  Wykonawca powołując się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów , które będą brały udział w realizacji części zamówienia , przedkłada tekże dokumenty dotyczące podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawców , określonym w pkt III.4.2
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument lub dokumenty wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 10-11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Zestawienie kosztów wg. tabeli elementów scalonych- załącznika nr 13  do SIWZ
2.Projekt umowy załącznik nr 14
3.Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium
4.Wypełniony przedmiar robót
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany  postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie , której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:
1) Zmiana terminu wykonania zamówienia
 a) Zmiany spowodowane siła wyższą , w tym klęski żywiołowe , warunki atmosferyczne uniemożliwiające zrealizowanie zamówienia w terminie
2) Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy )
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubasz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lubaszu ul. B. Chrobrego 37 , 64-720 Lubasz pok.210.
IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 26.11. 2012 r.  godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Lubaszu ul. B. Chrobrego 37 , 64-720 Lubasz pok.101.
IV.4.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:  Europejski Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Ponadto, objętościowo większe załączniki do dokumentacji należy pobrać z poniższej lokalizacji:

http://www.pliki.bip.lubasz.pl/04.kanalizacja_i_wodociag_dzialkowa_lubasz_geotechniczna_opinia.zip
http://www.pliki.bip.lubasz.pl/05.kanalizacja_i_wodociag_dzialkowa_lubasz_kanalizacja.zip



Dokumenty do pobrania:
03.kanalizacja_i_wodociag_dzialkowa_lubasz_wodociag.zip
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2012-11-12 02:06:00)
rozmiar pliku: 1.8Mb
02.kanalizacja_i_wodociag_dzialkowa_lubasz_spec_techniczna.zip
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2012-11-12 02:03:54)
rozmiar pliku: 897.8Kb
01.kanalizacja_i_wodociag_dzialkowa_lubasz_siwz.zip
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2012-11-12 02:00:51)
rozmiar pliku: 468.5Kb
00.kanalizacja_i_wodociag_dzialkowa_lubasz_ogłoszenie.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2012-11-12 01:54:18)
rozmiar pliku: 121.9Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021