STRAŻNIK STRAŻY GMINNEJ
nazwa stanowiska pracy
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany
Pan TOMASZ MAGDZIARZ
Imię i nazwisko
zamieszkały w Lubaszu, ul. B. Chrobrego 56
miejsce zamieszkania
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan Tomasz Magdziarz otrzymał 19 punktów na 22 możliwe z przeprowadzonego testu kwalifikacyjnego. W rozmowie kwalifikacyjnej wykazał się największymi kompetencjami, które jednocześnie spełniają oczekiwania pracodawcy w największym stopniu i to on został zwycięzcą naboru.
GRAŻYNA GRAJ
Sekretarz Gminy
................................................
31.01.2012r.
W wyniku przeprowadzonego w dniu 27 stycznia 2012 roku testu ogólnego ze znajomości przepisów prawa wyłoniono 3 osoby z największą ilością punktów :
1/ Tomasz Magdziarz – 19 pkt / 22 pkt możliwe
2/ Maciej Ruta - 18 pkt/ 22 możliwe
3/ Marcin Sówka – 18 pkt/ 22 możliwe
Z osobami tymi zostaną przeprowadzone rozmowy w dniu 30 stycznia 2012 roku o godz. 10.30 w pokoju Nr 101 Urzędu Gminy w Lubaszu.
GRAŻYNA GRAJ
Sekretarz Gminy Lubasz
WÓJT GMINY LUBASZ
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Strażnika gminnego Straży Gminnej
w Urzędzie Gminy w Lubaszu
1.Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie średnie
b) obywatelstwo polskie,
c) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
d) nie karany za przestępstwo umyślne,
e) nieposzlakowana opinia,
f) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku
h) co najmniej dwuletni staż pracy
2.Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi komputera,
b) prawo jazdy kategorii B,
c) własny samochód osobowy,
d) dobra organizacja czasu pracy, bezstronność, obiektywizm,
e) mile widziane ukończone szkolenie podstawowe strażników gminnych, zatrudnienie w samorządowych formacjach umundurowanych,
f)odporność na stres,
g) znajomość przepisów ustawy o straży gminnej i przepisów wykonawczych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Wykroczeń, ustawy o ruchu drogowym, ustawy o ochronie danych osobowych
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Realizacja obowiązków strażnika wynikających z ustawy o strażach gminnych.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument poświadczający wykształcenie
d) kwestionariusz osobowy dla ubiegających się o przyjęcie do pracy,
e) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach takie jak:
-referencje i opinie z poprzednich miejsc pracy,
-kserokopie świadectw pracy itp.
-kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie ewentualnych innych uprawnień
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Lubaszu, pokój Nr 101, pocztą elektroniczną na adres: lubasz@wokiss.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Lubaszu ul. B. Chrobrego 37, 64-720 LUBASZ z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Komendanta Straży Gminnej do dnia 16 stycznia 2012 roku do godziny 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.lubasz.pl /oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Lubaszu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458 )”.