Gmina Lubasz Lubasz 17 lipca 2015 roku
ul. B.Chrobrego 37
64-720 Lubasz
ZAPYTANIE OFERTOWE
Działając na podstawie upoważnienia Wojewody Wielkopolskiego Gmina Lubasz informuje, że rozpoczęła procedurę dotycząca udzielenia zamówienia, które finansowane jest ze środków publicznych, a wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro.
W związku z powyższym dokonujemy rozpoznania cenowego poprzez sporządzenie zapytania ofertowego w formie pisemnej.
Przedmiotem zapytania jest wykonanie do dnia 15 września 2015 roku prac konserwatorsko renowacyjnych obejmujących remont i konserwację pomnika nagrobnego na mogile zbiorowej Powstańców Wielkopolskich w Lubaszu obejmujących całą kwaterę zlokalizowaną w obrębie cmentarza katolickiego przy kościele parafialnym p.w. NMP w Lubaszu (wpisanego do rejestru zabytków) zgodnie z załączonym programem prac konserwatorskich.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT – do dnia 31 lipca 2015 roku godzina 15.30, miejsce: Urząd Gminy w Lubaszu ul. Chrobrego 37 64-720 LUBASZ /sekretariat pok. 101/ fax 67 255 64 62 e-mail: lubasz@wokiss.pl wraz z poświadczeniami wykonania podobnych prac (minimum trzy)
Oferty należy składać w formie pisemnej na załączonym druku. Oferty można składać osobiście w siedzibie zamawiającego, przesyłką pocztową ,za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faxu.
Umowa zawierać będzie następujące uzgodnienia :
1. informacje, o tym, iż częściowe finansowanie zamówienia pochodzić będzie ze środków Rady OPWiM, a jego maksymalna wysokość to kwota 35.000,00 zł (Słownie : Trzydzieści pięć tysięcy złotych) brutto.
2. postanowienie na mocy którego umowa zostanie wykonana do dnia 30 września 2015 roku a Rada OPWiM będzie uprawniona do odstąpienia od umowy jeżeli wykonawca nie rozpoczął lub nie zakończył wykonania umowy w terminach wskazanych w umowie lub wykonał umowę w sposób sprzeczny z obowiązującymi przepisami lub w sposób naruszający należny grobom wojennym szacunek i powagę.
3. postanowienie na mocy którego wykonawca uprawniony będzie do wystawienia faktury po wykonaniu wszystkich prac objętych zamówieniem oraz usunięciu wszystkich usterek stwierdzonych w czasie jego odbioru.
4. postanowienie na mocy którego wykonawca wystawi fakturę za wykonane prace na Radę OPWiM (Rada ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa ul. Wspólna 2 ,00-926 Warszawa, NIP 526-105-30-50
- z opisem zadania zawartym w umowie, z terminem płatności 30 dni od dnia wpływu faktury do Rady OPWiM, na kwotę wynikającą z zawartej umowy jednak nie wyższą niż 35.000,00 zł postanowienie na mocy którego za datę zapłaty należności wynikających z faktury uważa się datę dokonania przez zamawiającego na rzecz wykonawcy polecenia przelewu bankowego.
Wybór oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria :
- cena brutto 0-80 pkt
- doświadczenie 0-20 pkt
W załączeniu :
1. Program prac konserwatorskich
2. Pozwolenie Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora
Zabytków Nr 175/2015/A z dnia 02.07.2015r.
Dokumenty do pobrania: | |
Program_Prac_Konserwatorskich (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2015-07-17 15:17:00) rozmiar pliku: 5Mb | |
Pozwolenie_Wlkp._Wojewodzkiego_Konserwatora_Zabytkow (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2015-07-17 15:17:57) rozmiar pliku: 110.3Kb | |
druk_oferty (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2015-07-17 15:18:15) rozmiar pliku: 23Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |