Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Przetarg - Rekultywacja terenów zdegradowanych w Gminie Lubasz

ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_2020-OJS057-136443-pl.pdf

ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_wyslane.pdf

zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf

informacja_z_otwarcia_ofert.pdf

pytanie_z_09_01_2020.pdf

W odpowiedzi na pytanie z 09.01.2020 r. dot. ewentualnego przedłużenia terminu wykonania zadania - Zamawiający informuje, iż nie przedłuża terminu wykonania przemiotu zamówienia. Zgodnie z SIWZ zamówienie należy wykonać najpóźniej w terminie do dnia 10 maja 2020 r. (termin maksymalny).

Pytania z dnia 07 01 2020 do przetargu.pdf

Odpowiedzi na pytania z 07_01_2020.docx

zapytanie_z_30_12_2019.pdf

Odpowiedz_na_pytanie_z_30_12_2019.docx

Poniżej poprawiony przedmiar.

Przedmiar_poprawiony.pdf

2020-OJS005-007346-pl_ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.pdf

Uwaga:

Zamawiający zmienia termin składania ofert z 10.01.2020 r. godz. 10:00 na 22.01.2020 r. godz. 10:00 oraz termin otwarcia ofert z 10.01.2020 r. godz. 10:30 na z 22.01.2020 r. godz. 10:30. Poniżej wysłane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - dot. zmiany w/w terminów.

ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.pdf

Pytanie_z_06_12_19_i_odpiowiedz_na_pytanie.pdf

badania obiks.pdf

ocena obiks-Gmina Lubasz.pdf

 Dz.U./S S236

06/12/2019

579204-2019-PL

Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

 

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Podstawa prawna:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

                         

Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Gmina Lubasz Adres pocztowy: ul. Bolesława Chrobrego 37Miejscowość: Lubasz Kod NUTS: PL411Kod pocztowy: 64-720Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Andrzej Żaczek, Andrzej Łusiewicz E-mail: lubasz@wokiss.pl Tel.: +48 672556012Faks: +48 672556462

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.lubasz.pl

                         

Informacja o zamówieniu wspólnym

                        

Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.lubasz.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

                         

Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

 

Główny przedmiot działalności

Inna działalność: administracja samorządowa

 

Sekcja II: Przedmiot

Wielkość lub zakres zamówienia

                         

Nazwa:

Rekultywacja terenów zdegradowanych w gminie Lubasz

                         

Główny kod CPV

90650000

 

Rodzaj zamówienia

Usługi

 

Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest usunięcie odpadów niebezpiecznych o kodzie 170503* – gleba i ziemia, w tym kamienie, zawierające substancje niebezpieczne w tym azbest o łącznej szacowanej masie 3 540 Mg z miejsca nieprzeznaczonego do ich magazynowania stanowiącego własność gminy Lubasz. Powyższy odpada zawiera substancje niebezpieczne w tym azbest.

Ze wskazanej wyżej masy 3 540 Mg odpadu niebezpiecznego 2 850 Mg jest zmagazynowane w formie hałdy nadziałce 226/4, obręb Lubasz przylegającej do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Sławienku(brak wiarygodnego dokumentu potwierdzającego rzeczywistą masę hałdy).

Masa ww. odpadu w ilości ok. 690 Mg jest wbudowana na działkach drogowych gminy Lubasz, wykorzystana została do remontu fragmentów dróg gruntowych stanowiących działki o następujących nr ewidencyjnych: 902(obręb Lubasz), 10 (obręb Lubasz), 291 (obręb Stajkowo), 422 (obręb Miłkowo). Łączna długość odcinków poszczególnych dróg wynosi 392 m.

                         

Szacunkowa całkowita wartość

                         

Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: nie

                         

Opis

Nazwa:

Dodatkowy kod lub kody CPV

90512000

                         

Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL411

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Gmina Lubasz

                         

Opis zamówienia:

1) Przedmiotem zamówienia jest usunięcie odpadów niebezpiecznych o kodzie 170503* – gleba i ziemia, w tym kamienie, zawierające substancje niebezpieczne w tym azbest o łącznej szacowanej masie 3 540 Mg z miejsca nieprzeznaczonego do ich magazynowania stanowiącego własność gminy Lubasz. Powyższy odpada zawiera substancje niebezpieczne w tym azbest.

Ze wskazanej wyżej masy 3 540 Mg odpadu niebezpiecznego 2850 Mg jest zmagazynowane w formie hałdy nadziałce 226/4, obręb Lubasz przylegającej do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Sławienku(brak wiarygodnego dokumentu potwierdzającego rzeczywistą masę hałdy).

Masa ww. odpadu w ilości ok. 690 Mg jest wbudowana na działkach drogowych gminy Lubasz, wykorzystana została do remontu fragmentów dróg gruntowych stanowiących działki o następujących nr ewidencyjnych: 902(obręb Lubasz), 10 (obręb Lubasz), 291 (obręb Stajkowo), 422 (obręb Miłkowo).

Współrzędne oraz nr ewid. działek dróg na terenie Gminy Lubasz wraz z długościami odcinków przewidzianymi do usunięcia warstwy zanieczyszczonej gleby na głębokości 20 cm, kształtują się następująco:

a) Miejscowość Lubasz, ul. Pod Lipami

Działka ewid. nr 902

Szerokość geogr.: 52o50' 41,15”N

Długość geogr.: 16o32' 12,97”E

Długość odcinka drogi przewidzianego do usunięcia na głębokości 20 cm: 77 m;

b) Miejscowość Lubasz w kierunku na Antoniewo

Działka ewid. nr 10

Szerokość geogr.: N52o 51' 0.4544"

Długość geogr.: E16o 29' 51.5051"

Długość odcinka drogi przewidzianego do usunięcia na głębokości 20 cm: 105 m;

c) Miejscowość Stajkowo

Działka ewid. nr 291

Szerokość geogr.: N52o 49' 46.5433"

Długość geogr.: E16o 29' 1.1396"

Długość odcinka drogi przewidzianego do usunięcia na głębokości 20 cm: 168 m;

d) Miejscowość Miłkowo droga w kierunku na Kamionkę

Działka. ewid. nr 422

Szerokość geogr.: 52o49' 6,57”N

Długość geogr.: 16o31' 59,44”E

Długość odcinka drogi przewidzianego do usunięcia na głębokości 20 cm: 42 m.

Łączna długość odcinków poszczególnych dróg wynosi 392 m. Są to w przewadze drogi gruntowe piaszczyste oraz utwardzone tzw. szlaką. Na ww. odcinkach dróg wbudowano 690 Mg przedmiotowego odpadu, który został zaklasyfikowany jako odpad niebezpieczny o kodzie 170503* – gleba i ziemia w tym kamienie, zawierające substancje niebezpieczne – azbest.

2) Gmina Lubasz planuje usunąć powyższe odpady i przekazać do utylizacji, a teren ww. działek stanowiących grunty gminne oczyścić i przywrócić do stanu pierwotnego.

3) Nie są obecnie znane inne alternatywne rozwiązania zagospodarowania odpadów niebezpiecznych o kodzie 170503* – gleba i ziemia, w tym kamienie, zawierające substancje niebezpieczne w tym azbest. Przedmiotowych odpadów nie można poddać ani recyklingowi ani innym procesom odzysku zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami określoną w ustawie o odpadach. Jedynym sposobem postępowania z tego typu odpadami jest ich usunięcie z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania i utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych.

4) Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z załadunkiem odpadów niebezpiecznych – z hałdy w m. Sławienko i ze wskazanych fragmentów dróg poprzez specjalistyczną firmę, transportem, rozładunkiem i zdeponowaniem wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wraz z kosztami związanymi z opłatą za korzystanie ze środowiska oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w Ustawie z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701ze zm.).

Oferta nie powinna uwzględniać kosztów związanych z uzupełnieniem ubytków mas ziemnych i tzw. szlaki w drogach gminnych.

5) Nie ustala się kluczowych części zamówienia, które muszą być wykonane osobiście przez Wykonawcę.

6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia.

7) Po każdorazowym załadunku ww. odpadów, powinno nastąpić ich ważenie w obecności przedstawiciela Zamawiającego lub osoby przez niego wyznaczonej.

                         

Kryteria udzielenia zamówienia

Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości - Nazwa: Termin wykonania zamówienia / Waga: 40

Cena - Waga: 60

                         

Szacunkowa wartość

Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Koniec: 10/05/2020

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

                         

Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

                         

Informacje o opcjach

Opcje: nie

 

Informacje na temat katalogów elektronicznych

                         

Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

                         

Informacje dodatkowe

 

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

 

Warunki udziału

                         

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:

1. nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz ust. 5 pkt 1, 2,4 i 8 i ust. 6;

2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj.:

a) posiadają aktualne zezwolenie właściwego organu na transport odpadów obejmujące odpady o kodzie170503*, chyba że Wykonawca wykaże, że jest zwolniony z obowiązku uzyskania zezwolenia na prowadzenie tej działalności lub wykaże, że transport odpadów zaklasyfikowanych pod ww. kodami nie wymaga posiadania przez Wykonawcę ww. zezwolenia lub zawiadomienie marszałka województwa o nadaniu numeru rejestrowego, gdy dokonał wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami;

b) posiadają zezwolenie na unieszkodliwianie azbestu, lub równoważne uprawnienie (np. pozwolenie zintegrowane) – wydane na podstawie przepisów szczegółowych, w przypadku gdy Wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie lub przedstawią zezwolenie na unieszkodliwianie azbestu, lub równoważne uprawnienie (np. pozwolenie zintegrowane) – wydane na podstawie przepisów szczegółowych dla składowiska odpadów, na którym będą składowane odpady zawierające azbest, lub spełniony zostanie warunek z pkt c;

c) przedstawią aktualną umowę podpisaną ze składowiskiem odpadów niebezpiecznych lub składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne posiadającym wydzieloną część na składowanie odpadów zawierających azbest, potwierdzającą możliwość przyjęcia zaplanowanej przez Zamawiającego odpadów w ilości – ok. 3 540 Mg.

 

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

                         

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Za spełniający warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:

— wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę związaną z odbiorem i utylizacją odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z referencjami/poświadczeniami.

Uwaga: W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca przeliczy po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub w kolejnym dniu, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie ogłosi średnich kursów walut.

                         

Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

                         

Warunki dotyczące zamówienia

                         

Informacje dotyczące określonego zawodu

                         

Warunki realizacji umowy:

Zgodne ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

                          

Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

 

Sekcja IV: Procedura

Opis

                         

Rodzaj procedury

Procedura otwarta

                         

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

                         

Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu

                         

Informacje na temat aukcji elektronicznej

                         

Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

                         

Informacje administracyjne

                         

Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

                         

Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 10/01/2020

Czas lokalny: 10:00

                         

Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

                         

Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

                         

Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)

                         

Warunki otwarcia ofert

Data: 10/01/2020

Czas lokalny: 10:30

Miejsce:

Urząd Gminy Lubasz, ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, POLSKA

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

 

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

 

Informacje na temat procesów elektronicznych

 

Informacje dodatkowe:

Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w postaci JEDZ-a. Informacje zawarte w oświadczeni ubędą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Załącznikiem do oferty jest kosztorys ofertowy.

1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada:

a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 7 do SIWZ;

b) aktualne zezwolenie właściwego organu na transport odpadów obejmujące odpady o kodzie 170503*,chyba że Wykonawca wykaże, że jest zwolniony z obowiązku uzyskania zezwolenia na prowadzenie tej działalności lub wykaże, że transport odpadów zaklasyfikowanych pod ww. kodami nie wymaga posiadania przez Wykonawcę ww. zezwolenia lub zawiadomienie marszałka województwa o nadaniu numeru rejestrowego, gdy dokonał wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty ...;

c) zezwolenie na unieszkodliwianie azbestu, lub równoważne uprawnienie (np. pozwolenie zintegrowane)– wydane na podstawie przepisów szczegółowych, w przypadku gdy Wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie lub zezwolenie na unieszkodliwianie azbestu, lub równoważne uprawnienie (np. pozwolenie zintegrowane) – wydane na podstawie przepisów szczegółowych, dla składowiska odpadów, na którym będą składowane odpady zawierające azbest, lub przedstawienie dokumentu, o którym mowa w pkt d;

d) aktualną umowę podpisaną ze składowiskiem odpadów niebezpiecznych lub składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne posiadającym wydzieloną część na składowanie odpadów zawierających azbest, potwierdzającą możliwość przyjęcia zaplanowanej przez Zamawiającego ilości odpadów niebezpiecznych, tj. ok. 3 540 Mg;

e) zobowiązania lub inne dokumenty potwierdzające udostępnienie zasobów przez inne podmioty (jeżeli dotyczy).

1.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania:

a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;

b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków;

c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;

d) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

e) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostateczne jdecyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (zał. nr 9 do SIWZ);

f) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (zał. nr 9 do SIWZ);

g) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w Ustawie z dnia 12.1.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170 ze zm.) – zał. nr 9 do SIWZ.

Pełna informacja nt. wymaganych oświadczeń i dokumentów jest w SIWZ.

Wymagane wadium 40 000,00 PLN. Szczegółowe informacje nt. wnoszenia wadium znajdują się w SIWZ.

                         

Procedury odwoławcze

Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza Adres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676Państwo: Polska

Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio

                         

Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

Składanie odwołań

                         

Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676Państwo: Polska

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

                         

Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

03/12/2019

Dokumenty do pobrania:
06_wzor_zobowiazania_innego_podmiotu.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-12-06 09:39:23)
rozmiar pliku: 13.8Kb
05_wzor_umowy.doc
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-12-06 09:39:11)
rozmiar pliku: 177Kb
04_wzor_oswiadczenia_o_ przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-12-06 09:38:59)
rozmiar pliku: 17Kb
03_przedmiar_robot.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-12-06 09:38:45)
rozmiar pliku: 1.2Mb
02_jedz_wersja_edytowalna_wypełniona-I-strona.doc
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-12-06 09:37:17)
rozmiar pliku: 183.5Kb
01_wzor_oferta.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-12-06 09:30:50)
rozmiar pliku: 23.5Kb
SIWZ_rekultywacja.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-12-06 09:30:36)
rozmiar pliku: 300.1Kb
SIWZ_rekultywacja.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-12-06 09:30:13)
rozmiar pliku: 66.5Kb
KluczPub_Oferta_PostepowanieID_6003b826-d593-4d04-93d8-d23be26f79d8.asc
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-12-06 09:29:48)
rozmiar pliku: 700B
Ogloszenie_o-zamowieniu_2019-OJS236-579204-pl.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-12-06 09:29:24)
rozmiar pliku: 130.4Kb

«« pierwsza « poprzednia 1 2  następna »

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021