ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_2020-OJS057-136443-pl.pdf
ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_wyslane.pdf
zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf
informacja_z_otwarcia_ofert.pdf
W odpowiedzi na pytanie z 09.01.2020 r. dot. ewentualnego przedłużenia terminu wykonania zadania - Zamawiający informuje, iż nie przedłuża terminu wykonania przemiotu zamówienia. Zgodnie z SIWZ zamówienie należy wykonać najpóźniej w terminie do dnia 10 maja 2020 r. (termin maksymalny).
Pytania z dnia 07 01 2020 do przetargu.pdf
Odpowiedzi na pytania z 07_01_2020.docx
Odpowiedz_na_pytanie_z_30_12_2019.docx
Poniżej poprawiony przedmiar.
2020-OJS005-007346-pl_ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.pdf
Uwaga:
Zamawiający zmienia termin składania ofert z 10.01.2020 r. godz. 10:00 na 22.01.2020 r. godz. 10:00 oraz termin otwarcia ofert z 10.01.2020 r. godz. 10:30 na z 22.01.2020 r. godz. 10:30. Poniżej wysłane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - dot. zmiany w/w terminów.
ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.pdf
Pytanie_z_06_12_19_i_odpiowiedz_na_pytanie.pdf
Dz.U./S S236 |
||
06/12/2019 579204-2019-PL |
Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta |
|
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Lubasz Adres pocztowy: ul. Bolesława Chrobrego 37Miejscowość: Lubasz Kod NUTS: PL411Kod pocztowy: 64-720Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Andrzej Żaczek, Andrzej Łusiewicz E-mail: lubasz@wokiss.pl Tel.: +48 672556012Faks: +48 672556462
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.lubasz.pl
Informacja o zamówieniu wspólnym
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.lubasz.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Główny przedmiot działalności
Inna działalność: administracja samorządowa
Sekcja II: Przedmiot
Wielkość lub zakres zamówienia
Nazwa:
Rekultywacja terenów zdegradowanych w gminie Lubasz
Główny kod CPV
90650000
Rodzaj zamówienia
Usługi
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest usunięcie odpadów niebezpiecznych o kodzie 170503* – gleba i ziemia, w tym kamienie, zawierające substancje niebezpieczne w tym azbest o łącznej szacowanej masie 3 540 Mg z miejsca nieprzeznaczonego do ich magazynowania stanowiącego własność gminy Lubasz. Powyższy odpada zawiera substancje niebezpieczne w tym azbest.
Ze wskazanej wyżej masy 3 540 Mg odpadu niebezpiecznego 2 850 Mg jest zmagazynowane w formie hałdy nadziałce 226/4, obręb Lubasz przylegającej do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Sławienku(brak wiarygodnego dokumentu potwierdzającego rzeczywistą masę hałdy).
Masa ww. odpadu w ilości ok. 690 Mg jest wbudowana na działkach drogowych gminy Lubasz, wykorzystana została do remontu fragmentów dróg gruntowych stanowiących działki o następujących nr ewidencyjnych: 902(obręb Lubasz), 10 (obręb Lubasz), 291 (obręb Stajkowo), 422 (obręb Miłkowo). Łączna długość odcinków poszczególnych dróg wynosi 392 m.
Szacunkowa całkowita wartość
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
Opis
Nazwa:
Dodatkowy kod lub kody CPV
90512000
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL411
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gmina Lubasz
Opis zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest usunięcie odpadów niebezpiecznych o kodzie 170503* – gleba i ziemia, w tym kamienie, zawierające substancje niebezpieczne w tym azbest o łącznej szacowanej masie 3 540 Mg z miejsca nieprzeznaczonego do ich magazynowania stanowiącego własność gminy Lubasz. Powyższy odpada zawiera substancje niebezpieczne w tym azbest.
Ze wskazanej wyżej masy 3 540 Mg odpadu niebezpiecznego 2850 Mg jest zmagazynowane w formie hałdy nadziałce 226/4, obręb Lubasz przylegającej do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Sławienku(brak wiarygodnego dokumentu potwierdzającego rzeczywistą masę hałdy).
Masa ww. odpadu w ilości ok. 690 Mg jest wbudowana na działkach drogowych gminy Lubasz, wykorzystana została do remontu fragmentów dróg gruntowych stanowiących działki o następujących nr ewidencyjnych: 902(obręb Lubasz), 10 (obręb Lubasz), 291 (obręb Stajkowo), 422 (obręb Miłkowo).
Współrzędne oraz nr ewid. działek dróg na terenie Gminy Lubasz wraz z długościami odcinków przewidzianymi do usunięcia warstwy zanieczyszczonej gleby na głębokości 20 cm, kształtują się następująco:
a) Miejscowość Lubasz, ul. Pod Lipami
Działka ewid. nr 902
Szerokość geogr.: 52o50' 41,15”N
Długość geogr.: 16o32' 12,97”E
Długość odcinka drogi przewidzianego do usunięcia na głębokości 20 cm: 77 m;
b) Miejscowość Lubasz w kierunku na Antoniewo
Działka ewid. nr 10
Szerokość geogr.: N52o 51' 0.4544"
Długość geogr.: E16o 29' 51.5051"
Długość odcinka drogi przewidzianego do usunięcia na głębokości 20 cm: 105 m;
c) Miejscowość Stajkowo
Działka ewid. nr 291
Szerokość geogr.: N52o 49' 46.5433"
Długość geogr.: E16o 29' 1.1396"
Długość odcinka drogi przewidzianego do usunięcia na głębokości 20 cm: 168 m;
d) Miejscowość Miłkowo droga w kierunku na Kamionkę
Działka. ewid. nr 422
Szerokość geogr.: 52o49' 6,57”N
Długość geogr.: 16o31' 59,44”E
Długość odcinka drogi przewidzianego do usunięcia na głębokości 20 cm: 42 m.
Łączna długość odcinków poszczególnych dróg wynosi 392 m. Są to w przewadze drogi gruntowe piaszczyste oraz utwardzone tzw. szlaką. Na ww. odcinkach dróg wbudowano 690 Mg przedmiotowego odpadu, który został zaklasyfikowany jako odpad niebezpieczny o kodzie 170503* – gleba i ziemia w tym kamienie, zawierające substancje niebezpieczne – azbest.
2) Gmina Lubasz planuje usunąć powyższe odpady i przekazać do utylizacji, a teren ww. działek stanowiących grunty gminne oczyścić i przywrócić do stanu pierwotnego.
3) Nie są obecnie znane inne alternatywne rozwiązania zagospodarowania odpadów niebezpiecznych o kodzie 170503* – gleba i ziemia, w tym kamienie, zawierające substancje niebezpieczne w tym azbest. Przedmiotowych odpadów nie można poddać ani recyklingowi ani innym procesom odzysku zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami określoną w ustawie o odpadach. Jedynym sposobem postępowania z tego typu odpadami jest ich usunięcie z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania i utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych.
4) Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z załadunkiem odpadów niebezpiecznych – z hałdy w m. Sławienko i ze wskazanych fragmentów dróg poprzez specjalistyczną firmę, transportem, rozładunkiem i zdeponowaniem wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wraz z kosztami związanymi z opłatą za korzystanie ze środowiska oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w Ustawie z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701ze zm.).
Oferta nie powinna uwzględniać kosztów związanych z uzupełnieniem ubytków mas ziemnych i tzw. szlaki w drogach gminnych.
5) Nie ustala się kluczowych części zamówienia, które muszą być wykonane osobiście przez Wykonawcę.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia.
7) Po każdorazowym załadunku ww. odpadów, powinno nastąpić ich ważenie w obecności przedstawiciela Zamawiającego lub osoby przez niego wyznaczonej.
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin wykonania zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
Szacunkowa wartość
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 10/05/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
Informacje o opcjach
Opcje: nie
Informacje na temat katalogów elektronicznych
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Warunki udziału
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
1. nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz ust. 5 pkt 1, 2,4 i 8 i ust. 6;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj.:
a) posiadają aktualne zezwolenie właściwego organu na transport odpadów obejmujące odpady o kodzie170503*, chyba że Wykonawca wykaże, że jest zwolniony z obowiązku uzyskania zezwolenia na prowadzenie tej działalności lub wykaże, że transport odpadów zaklasyfikowanych pod ww. kodami nie wymaga posiadania przez Wykonawcę ww. zezwolenia lub zawiadomienie marszałka województwa o nadaniu numeru rejestrowego, gdy dokonał wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami;
b) posiadają zezwolenie na unieszkodliwianie azbestu, lub równoważne uprawnienie (np. pozwolenie zintegrowane) – wydane na podstawie przepisów szczegółowych, w przypadku gdy Wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie lub przedstawią zezwolenie na unieszkodliwianie azbestu, lub równoważne uprawnienie (np. pozwolenie zintegrowane) – wydane na podstawie przepisów szczegółowych dla składowiska odpadów, na którym będą składowane odpady zawierające azbest, lub spełniony zostanie warunek z pkt c;
c) przedstawią aktualną umowę podpisaną ze składowiskiem odpadów niebezpiecznych lub składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne posiadającym wydzieloną część na składowanie odpadów zawierających azbest, potwierdzającą możliwość przyjęcia zaplanowanej przez Zamawiającego odpadów w ilości – ok. 3 540 Mg.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Za spełniający warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:
— wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę związaną z odbiorem i utylizacją odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z referencjami/poświadczeniami.
Uwaga: W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca przeliczy po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub w kolejnym dniu, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie ogłosi średnich kursów walut.
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
Warunki dotyczące zamówienia
Informacje dotyczące określonego zawodu
Warunki realizacji umowy:
Zgodne ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
Opis
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
Informacje administracyjne
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 10/01/2020
Czas lokalny: 10:00
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
Warunki otwarcia ofert
Data: 10/01/2020
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:
Urząd Gminy Lubasz, ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, POLSKA
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
Informacje na temat procesów elektronicznych
Informacje dodatkowe:
Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w postaci JEDZ-a. Informacje zawarte w oświadczeni ubędą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Załącznikiem do oferty jest kosztorys ofertowy.
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 7 do SIWZ;
b) aktualne zezwolenie właściwego organu na transport odpadów obejmujące odpady o kodzie 170503*,chyba że Wykonawca wykaże, że jest zwolniony z obowiązku uzyskania zezwolenia na prowadzenie tej działalności lub wykaże, że transport odpadów zaklasyfikowanych pod ww. kodami nie wymaga posiadania przez Wykonawcę ww. zezwolenia lub zawiadomienie marszałka województwa o nadaniu numeru rejestrowego, gdy dokonał wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty ...;
c) zezwolenie na unieszkodliwianie azbestu, lub równoważne uprawnienie (np. pozwolenie zintegrowane)– wydane na podstawie przepisów szczegółowych, w przypadku gdy Wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie lub zezwolenie na unieszkodliwianie azbestu, lub równoważne uprawnienie (np. pozwolenie zintegrowane) – wydane na podstawie przepisów szczegółowych, dla składowiska odpadów, na którym będą składowane odpady zawierające azbest, lub przedstawienie dokumentu, o którym mowa w pkt d;
d) aktualną umowę podpisaną ze składowiskiem odpadów niebezpiecznych lub składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne posiadającym wydzieloną część na składowanie odpadów zawierających azbest, potwierdzającą możliwość przyjęcia zaplanowanej przez Zamawiającego ilości odpadów niebezpiecznych, tj. ok. 3 540 Mg;
e) zobowiązania lub inne dokumenty potwierdzające udostępnienie zasobów przez inne podmioty (jeżeli dotyczy).
1.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków;
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
d) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostateczne jdecyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (zał. nr 9 do SIWZ);
f) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (zał. nr 9 do SIWZ);
g) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w Ustawie z dnia 12.1.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170 ze zm.) – zał. nr 9 do SIWZ.
Pełna informacja nt. wymaganych oświadczeń i dokumentów jest w SIWZ.
Wymagane wadium 40 000,00 PLN. Szczegółowe informacje nt. wnoszenia wadium znajdują się w SIWZ.
Procedury odwoławcze
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza Adres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676Państwo: Polska
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Składanie odwołań
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676Państwo: Polska
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
03/12/2019
Dokumenty do pobrania: | |
ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_2020-OJS057-136443-pl.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-03-20 09:09:42) rozmiar pliku: 117.2Kb | |
ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_wyslane.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-03-17 10:37:30) rozmiar pliku: 122.6Kb | |
zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-03-13 08:49:04) rozmiar pliku: 306.3Kb | |
informacja_z_otwarcia_ofert.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-01-22 12:37:26) rozmiar pliku: 306Kb | |
Przedmiar_poprawiony.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-01-13 14:40:23) rozmiar pliku: 72.5Kb | |
Odpowiedz_na_pytanie_z_30_12_2019.docx (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-01-13 14:37:56) rozmiar pliku: 13Kb | |
zapytanie_z_30_12_2019.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-01-13 14:37:45) rozmiar pliku: 247Kb | |
pytanie_z_09_01_2020.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-01-13 14:28:56) rozmiar pliku: 211.7Kb | |
Odpowiedzi na pytania z 07_01_2020.docx (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-01-13 14:22:33) rozmiar pliku: 15.6Kb | |
Pytania z dnia 07 01 2020 do przetargu.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-01-13 14:22:17) rozmiar pliku: 113.8Kb | |
2020-OJS005-007346-pl_ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-01-08 09:17:47) rozmiar pliku: 68.3Kb | |
ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-01-07 10:48:05) rozmiar pliku: 72.6Kb | |
badania obiks.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-12-12 12:06:49) rozmiar pliku: 1.1Mb | |
ocena obiks-Gmina Lubasz.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-12-12 12:06:37) rozmiar pliku: 156.9Kb | |
Pytanie_z_06_12_19_i_odpiowiedz_na_pytanie.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-12-12 12:04:22) rozmiar pliku: 48.5Kb | |
11.Instrukcja korzystania z Miniportalu UZP.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-12-06 09:40:35) rozmiar pliku: 3Mb | |
10_instrukcja_wypelniania_jedz.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-12-06 09:40:16) rozmiar pliku: 1.2Mb | |
09_oswiadczenia_wykonawcy.docx (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-12-06 09:39:59) rozmiar pliku: 20Kb | |
08_wzor_zastrzezenia_tajemnicy_przedsiebiorstwa.doc (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-12-06 09:39:47) rozmiar pliku: 27Kb | |
07_wzor_wykaz_uslug.docx (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-12-06 09:39:36) rozmiar pliku: 16.7Kb |
« poprzednia 1 2 następna » |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |