Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Zapytanie ofertowe - ofert w zakresie równania, profilowania i wałowania walcem wibracyjnym dróg gruntowych na terenie Gminy Lubasz w 2019 r.

                                                                     Lubasz, dnia 28.03.2019 r.

   

 

 Zapytanie ofertowe

 

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), a więc o szacowanej wartości poniżej 30 tys. EURO, Gmina Lubasz zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w zakresie równania,  profilowania i wałowania walcem wibracyjnym dróg gruntowych na terenie Gminy Lubasz  w 2019 r.

 I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Lubasz, ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest równanie, profilowanie równiarką mechaniczną oraz wałowanie walcem wibracyjnym dróg gruntowych na terenie Gminy Lubasz w 2019 r.

 

Zakres robót obejmuje:

- równanie, profilowanie równiarka mechaniczną nawierzchni dróg gruntowych,

- wałowanie walcem wibracyjnym.

Zakres prac zamówienia:

- równanie ok. 100 km przy szerokości dróg od 4,00 do 5,50 m,

- wałowanie po równaniu ok. 100 km.

 

III. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków wykonania i rozliczenia zamówienia, terminu i formy złożenia oferty (pismo):

1. Termin rozpoczęcia wykonania zamówienia - po podpisaniu umowy i uzgodnieniu z zamawiającym – Gminą Lubasz technologii wykonania robót, zakresu robót oraz termin wykonania robót na przełomie miesięcy kwiecień – maj.    

2. Termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć w terminie do dnia 08.04.2019 do godz. 15:00 pisemnie w sekretariacie Urzędu Gminy Lubasz, ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz w zamkniętych kopertach z dopiskiem „RÓWNANIE DRÓG”.

 

IV. Informacje Zamawiającego o kryteriach oceny ofert i ich znaczeniu dla oceny końcowej:

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:

- za równanie i profilowanie dróg do 50,00 pkt,  wg wzoru:

           Cmin

CRP =------------ x 50 pkt

            Cr

CRP – cena za równanie i profilowanie dróg

Cmin – najniższa cena z ofert w ramach tego kryterium

Cr – cena z oferty rozpatrywanej w ramach tego kryterium

 

- za wałowanie walcem wibracyjnym do 50,00 pkt, wg wzoru:

           Cmin

CW =------------ x 50 pkt

            Cr

CW – cena za wałowanie

Cmin – najniższa cena z ofert w ramach tego kryterium

Cr – cena z oferty rozpatrywanej w ramach tego kryterium

 

Sposób obliczenia najkorzystniejszej oferty:

 

CŁ = CRP + CW

CŁ – cena łączna rozpatrywanej oferty.

Najkorzystniejsza jest oferta z największą ilością punktów.

                                                

1. Cenę ofertową należy podawać w "FORMULARZU OFERTY" - w złotych za wykonanie usług:

- wyrównanie i wyprofilowanie mechaniczne nawierzchni dróg gruntowych,

-wałowanie walcem wibracyjnym.

2.  Cena ofertowa musi być jednoznaczna i ostateczna; zostanie ona wprowadzona do umowy.

3. Oferta winna zawierać cenę netto, stawkę podatku (jeżeli dotyczy) oraz cenę brutto.

4.  Gmina Lubasz nie zwraca żadnych kosztów jakie oferent ponosi w związku ze złożeniem niniejszej oferty, w tym zwłaszcza kosztów związanych z wizją lokalną.

5. Oferent winien na ofercie złożyć oświadczenie, iż cena oferty zawiera wszystkie elementy i została skalkulowana w sposób rzetelny.

 

V. Informacje Zamawiającego o formie i terminach płatności za wykonanie zamówienia:

 przelewem w ciągu 14 dni od daty dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru robót.

 

VI. Informacja o sposobie kontaktu z pracownikami merytorycznymi

Osobą do kontaktu w ramach tego zapytania ofertowego jest: Piotr Błoch – insp. ds. infrastruktury drogowej, tel. 67/ 2556012 wew. 26, kom. 600248919.

Adres mailowy do kontaktu z pracownikiem Zamawiającego: piotr.bloch@lubasz.pl.

 

Urząd Gminy Lubasz jest czynny w poniedziałki od godz. 7.30 do godz. 18.00, od wtorku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30.

 

VII. Informacja dodatkowa

Gmina Lubasz zastrzega możliwość nie wybrania oferty w sytuacji kiedy zaproponowana cena ofertowa będzie wyższa niż wysokość środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Gminy Lubasz.

 

 

 

 

Dokumenty do pobrania:
formularz_oferty_rowanie_drog.doc
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-03-28 09:29:04)
rozmiar pliku: 46.5Kb
zapytanie_ofertowe_rownanie_drog.pdf
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-03-28 09:31:21)
rozmiar pliku: 848.8Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021