Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html
Szukaj

Przetargi i komunikaty: Budowa drogi Stajkowo-Antoniewo-Krucz

Ogłoszenie o wyborze oferty

OGŁOSZENIE

Lubasz: BUDOWA DROGI STAJKOWO-ANTONIEWO – KRUCZ

Data zamieszczenia 03 LIPCA 2009 roku

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – w trybie przetargu nieograniczonego 
roboty budowlane

SEKCJA I:  ZAMAWIAJACY

I.1)NAZWA I ADRES :  GMINA LUBASZ, ul. Chrobrego 37,  64-720 Lubasz
woj. Wielkopolskie, tel. 067 255 60 12 wew.26, faks  067 255 64 62
strona internetowa: www.lubasz.pl
NIP 763 – 209 – 30 – 34

SEKCJA II:  PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu: Budowa drogi Stajkowo – Antoniewo - Krucz
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi Stajkowo – Antoniewo Krucz na odcinku od jej skrzyżowania z drogą powiatową  nr 1349 Stajkowo - Bzowo do końca zabudowań w centrum wsi Antoniewo.
Droga przebiegać będzie po istniejącym śladzie drogi gminnej. Na budowanym odcinku występuje jedno skrzyżowanie z drogą  powiatową na którym, w celu przejęcia wód opadowych zaprojektowano ściek drogowy zakończony dwoma wpustami ulicznymi i odprowadzeniem wód rurą PCV do rowu. Natomiast w km. 0+228,55 przewidziany jest do przebudowy przepust o średnicy 40cm. Ponadto w ramach budowy, w obrębie skrzyżowania do Antoniewa należy wykonać chodniki i zatoki autobusowe. Na głównym odcinku drogi konstrukcję nawierzchni przyjęto dla ruchu kategorii KR-3 (warstwa ścieralna o grubości 5cm, warstwa zasadnicza z betonu asfaltowego o grubości 13cm i podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego o grubości 20cm). Natomiast na dojeździe do wsi, na odcinku ponad 500 m warstwę ścieralną o grubości 4cm, warstwę wiążącą z betonu asfaltowego o grubości 4cm oraz podbudowę pomocnicza z kruszywa łamanego o grubości 20 cm. W ramach zadania wykonane zostaną zjazdy z masy asfaltowej na drogi będące w zarządzie Gminy Lubasz, a  do pól z pospółki .  
Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje:
1/ roboty przygotowawcze – pomiary, usunięcie krzewów, roboty rozbiórkowe, wywóz gruzu,
2/ przebudowa skrzyżowania drogi gminnej z drogą powiatową oraz przebudowa przepustu w km 0 + 228,55
3/ roboty ziemne
4/ usuniecie kolizji energetycznej – przestawienie słupów
5/ ułożenie ścieku drogowego na długości  54,5m
6/ wykonanie chodnika przy zatokach autobusowych w ilości 279m2

7/ wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszyw łamanych o grubości   20cm na  powierzchni  17.046m2 i o grubości 12 cm na powierzchni 157m2
8/ wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego, grubość warstwy po  zagęszczeniu 13cm w ilości 13.904m2
9/ ułożenie nawierzchni na głównym odcinku z betonu asfaltowego , warstwa ścieralna o grubości 5cm w ilości 13.681 m2;  o grubości 4cm w ilości 63m2  oraz nawierzchni  żwirowych na zjazdach na pola na powierzchni 168m2
10/ułożenie nawierzchni na dojeździe do wsi – warstwa wiążąca o grubości 4cm na powierzchni 2.524m2 ; warstwa ścieralna grubości 4cm na powierzchni 2.559m2  oraz nawierzchni żwirowych na zjazdach na pola na powierzchni 88m2
11/roboty wykończeniowe – plantowanie poboczy, ustawienie znaków drogowych                                                           

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPN):   45 233 120-6

II. 1.5) Czy dopuszcza się  złożenie oferty częściowej: nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

II.2)Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
   Zakończenie  do dnia 31 października  2009 roku

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZACE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium w wysokości  90.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych .

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą "zero – jedynkową". Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:.

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1–3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych  – o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.. 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 5)Poświadczona „za zgodność z oryginałem” kserokopia informacji banku
 lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wykonawca posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 2.500.000,00 złotych lub potwierdzająca, że wykonawca posiada zdolność kredytową na kwotę min. 2.500.000,00 złotych, lub potwierdzająca, że łącznie z obydwu w/w źródeł wykonawca wykaże (posiada na rachunku i posiada zdolność kredytową) kwotę nie mniejszą niż 2.500.000,00zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Z treści w/w informacji musi bezwzględnie wynikać spełnienie warunku osiągnięcia w/w kwot. 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych (minimum 1) o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowy, przebudowy lub remontu dróg,  z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 7) poświadczone „za zgodność z oryginałem” kserokopie uprawnień budowlanych kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowy dróg   oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego  członkostwo we właściwej izbie  inżynierów budownictwa. 8)dokumenty ( referencje) potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 6 zostały wykonane z należytą starannością.  9) wadium w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu, dla innej formy niż  gotówka. 10) pełnomocnictwo – w przypadku ofert wspólnych. 11) Zestawienie kosztów, sporządzone wg wzoru wraz z projektem umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1)TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1)TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1)KRYTERIA OCENY OFERT:najniższa cena

IV.2.2)WYKORZYSTYWANA BEDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA:nie

IV.3.)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja zamówienia: www.lubasz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem
 Urząd Gminy w Lubaszu ul. Chrobrego 37  64-720 LUBASZ

IV.3.4) TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – 27 lipca 2009 roku godzina 10.00, miejsce: Urząd Gminy w Lubaszu ul. Chrobrego 37  64-720 LUBASZ /sekretariat pok. 101/

IV.3.5) TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: okres w dniach: 30 dni od upływu terminu składania ofert

 

Dokumenty do pobrania:
droga_stajkowo_antoniewo_krucz_wybor_oferty
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-08-06 08:24:55)
rozmiar pliku: 11.5Kb
specyfikacja Stajkowo - Antoniewo - Krucz
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-07-03 01:53:28)
rozmiar pliku: 298.5Kb
szczegóły
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-07-03 01:37:17)
rozmiar pliku: 143.5Kb
syt11
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-07-03 01:36:55)
rozmiar pliku: 1Mb
syt4
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-07-03 01:36:27)
rozmiar pliku: 761.1Kb
syt3
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-07-03 01:35:53)
rozmiar pliku: 752.2Kb
syt2
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-07-03 01:35:27)
rozmiar pliku: 946.5Kb
syt1
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-07-03 01:34:55)
rozmiar pliku: 978.6Kb
przepust
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-07-03 01:34:23)
rozmiar pliku: 166.2Kb
przekroje normalne zjazdy
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-07-03 01:34:05)
rozmiar pliku: 138Kb
przekroje normalne3
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-07-03 01:33:48)
rozmiar pliku: 130.3Kb
przekroje normalne2
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-07-03 01:33:22)
rozmiar pliku: 140.6Kb
przekroje normalne1
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-07-03 01:33:00)
rozmiar pliku: 138.1Kb
przedmiar strona 6
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-07-03 01:32:41)
rozmiar pliku: 655.4Kb
przedmiar strona 5
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-07-03 01:32:13)
rozmiar pliku: 345.5Kb
przedmiar strona 4
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-07-03 01:31:54)
rozmiar pliku: 691.7Kb
przedmiar strona 3
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-07-03 01:31:27)
rozmiar pliku: 847.9Kb
przedmiar strona 2
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-07-03 01:31:02)
rozmiar pliku: 710.8Kb
przedmiar strona 2
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-07-03 01:30:06)
rozmiar pliku: 710.8Kb
przedmiar strona 1
(wprowadził: Lilianna Helwich 2009-07-03 01:29:32)
rozmiar pliku: 664.2Kb

« poprzednia 1 2  następna »

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021