…............................................ Lubasz, dnia 11.07.2019 r.
(pieczęć Zamawiającego)
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), a więc o szacowanej wartości poniżej 30 tys. EURO, Gmina Lubasz zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w zakresie naprawy ubytków w jedni asfaltowej m. Lubasz, Dębe, Jędrzejewo, Czarnków (część ul. Wronieckiej – dojazd do ogródków działkowych).
64-720 Lubasz
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Uzupełnienie ubytków masą asfaltową na gorąco w jezdniach o nawierzchni bitumicznej m. Lubasz, Dębe, Jędrzejewo, Czarnków (część ul. Wronieckiej – dojazd do ogródków działkowych).
Zakres robót:
Lubasz: ul. Wiejska – 5,00 m², przy Markecie Mila – 15,00 m², ul. Szkolna 5,00 m², ul. Słoneczna 5,00 m²,
Jędrzejewo (dojazd do posesji Nr 48/1-4) – 6,00 m².
Dębe: ul. Starowiejska, Jana Pawła II – 110,00 m².
Czarnków (część ul. Wronieckiej – dojazd do ogródków działkowych) -350,00 m².
III. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków wykonania i rozliczenia zamówienia, terminu i formy złożenia oferty (pismo):
1. Termin rozpoczęcia wykonania zamówienia - po podpisaniu umowy do dnia 05.08.2019 r.
2. Termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18.07.2019 do godz. 15:00 pisemnie w sekretariacie Urzędu Gminy Lubasz, ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Naprawa ubytków w jedni asfaltowej m. Lubasz, Dębe, Jędrzejewo, Czarnków (część ul. Wronieckiej – dojazd do ogródków działkowych)”.
IV. Informacje Zamawiającego o kryteriach oceny ofert i ich znaczeniu dla oceny końcowej:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: cena.
1. Cenę ofertową należy podawać w "FORMULARZU OFERTY" - w złotych za wykonanie usług.
2. Cena ofertowa musi być jednoznaczna i ostateczna; zostanie ona wprowadzona do umowy.
3. Oferta winna zawierać cenę netto, stawkę podatku (jeżeli dotyczy) oraz cenę brutto.
4. Gmina Lubasz nie zwraca żadnych kosztów jakie oferent ponosi w związku ze złożeniem niniejszej oferty, w tym zwłaszcza kosztów związanych z wizją lokalną.
5. Oferent winien na ofercie złożyć oświadczenie, iż cena oferty zawiera wszystkie elementy i została skalkulowana w sposób rzetelny.
V. Informacje Zamawiającego o formie i terminach płatności za wykonanie zamówienia:
przelewem w ciągu 14 dni od daty dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru robót.
VI. Informacja o sposobie kontaktu z pracownikami merytorycznymi
Osobą do kontaktu w ramach tego zapytania ofertowego jest: Piotr Błoch – insp. ds. infrastruktury drogowej, tel. 67/ 2556012 wew. 26, kom. 600248919.
Adres mailowy do kontaktu z pracownikiem Zamawiającego: piotr.bloch@lubasz.pl.
Urząd Gminy Lubasz jest czynny w poniedziałki od godz. 7.30 do godz. 18.00, od wtorku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30.
VII. Informacja dodatkowa
Gmina Lubasz zastrzega możliwość nie wybrania oferty w sytuacji kiedy zaproponowana cena ofertowa będzie wyższa niż wysokość środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Gminy Lubasz.
Dokumenty do pobrania: | |
zapytanie_ofertowe.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-07-15 12:14:31) rozmiar pliku: 699.8Kb | |
formularz_oferty_wzor_umowy.doc (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2019-07-15 12:11:20) rozmiar pliku: 54Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |