SG 271.1.2012
o wyborze najkorzystniejszej oferty Dotyczy: postepowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego: „Dzierżawa systemu do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu lądowym (fotoradar) z wyposażeniem oraz samochodem do jego transportu, komputerów z oprogramowaniem do obróbki zdjęciowo-mandatowej, drukarki laserowej oraz zapewnienie obsługi techniczno-serwisowej”. Działając zgodnie z zapisami art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z dnia 8 czerwca 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) Zamawiająca: Gmina Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz zawiadamia, że w wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano ofertę: Firmy Handlowo-Usługowej Uzasadnienie wyboru: W trakcie postepowania złożono jedną ofertę, która spełniała wszystkie wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiająca zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Przewodniczący Komisji Przetargowej Lubasz, 21 listopada 2012 r.
Informacja dla Wykonawców Gmina Lubasz, informuje, iż w SIWZ w pkt 24 Opis sposobu obliczenia ceny podano błędnie ilość sesji 18 sztuk/rok a powinno być 50 sztuk/rok (pkt 24 ppkt 2). Podobny błąd wystąpił w umowie w § 6.1. (zamiast sesji 18 sztuk/rok a powinno być 50 sztuk/rok). W celu ujednolicenia zapisów SIWZ i umowy poprawiono błędne zapisy i do ogłoszenia zostało dołączone prawidłowe SIWZ i wzór umowy.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Lubasz: DZIERŻAWA SYSTEMU DO POMIARU PRĘDKOŚCI POJAZDÓW W RUCHU LĄDOWYM (FOTORADAR) Z WYPOSAŻENIEM ORAZ SAMOCHODEM DO JEGO TRANSPORTU, KOMPUTERÓW Z OPROGRAMOWANIEM DO OBRÓBKI ZDJĘCIOWO-MANDATOWEJ, DRUKARKI LASEROWEJ ORAZ ZAPEWNIENIE OBSŁUGI TECHNICZNO- SERWISOWEJ
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 67 255 60 12, faks 67 255 64 62. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DZIERŻAWA SYSTEMU DO POMIARU PRĘDKOŚCI POJAZDÓW W RUCHU LĄDOWYM (FOTORADAR) Z WYPOSAŻENIEM ORAZ SAMOCHODEM DO JEGO TRANSPORTU, KOMPUTERÓW Z OPROGRAMOWANIEM DO OBRÓBKI ZDJĘCIOWO-MANDATOWEJ, DRUKARKI LASEROWEJ ORAZ ZAPEWNIENIE OBSŁUGI TECHNICZNO- SERWISOWEJ II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa systemu do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu lądowym - fotoradar z wyposażeniem oraz samochodem do jego transportu, komputerów z oprogramowaniem do obróbki zdjęciowo-mandatowej oraz zapewnienie obsługi techniczno - serwisowej. 2. Przedmiot dzierżawy składać się będzie z następujących elementów: 1) urządzenie radarowe-fotoradar - 1 szt., 2) komputery wraz z oprogramowaniem do obróbki zdjęciowo-mandatowej w tym: a. komputer główny - Serwer - 1 szt. b. komputer roboczy wraz z monitorem LCD - 2 szt. c. komputer przenośny - notebook do obsługi fotoradaru - 1 szt. d. drukarka laserowa - 1 szt. e. laptop jako dodatkowe stanowisko robocze f.oprogramowanie do obróbki zdjęciowo-mandatowej 3) samochód do transportu fotoradaru - kontener - 1 szt. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się m.in. do: 1) przekazania Zamawiającemu do korzystania urządzenia do pomiaru prędkości z wykorzystaniem techniki cyfrowej, zwanego fotoradarem, z systemem informatycznym do przetwarzania informacji zarejestrowanej przez fotoradar; 2) świadczenia asysty technicznej i informatycznej dotyczącej korzystania z fotoradaru i systemu informatycznego; 3) pomocy technicznej i informatycznej; 4) świadczenia nadzoru nad systemem informatycznym oraz aktualizacji dostarczonego oprogramowania, do zmian ustawodawczych mających wpływ na realizację zadań związanych z korzystaniem z fotoradaru, usuwanie usterek oraz ewentualnych nieprawidłowości w działaniu systemu i sprzętu komputerowego. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.51.00-5. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Zamawiający nie będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI · Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW · III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku . Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w.w dokumentu metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w.w dokumentu lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. · III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty. Wykonawcy są zobowiązani przedstawić wykaz usług polegających na obsłudze urządzeń kontroli radarowej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedno zamówienie polegające na obsłudze urządzeń kontroli radarowej. W sytuacji , gdy Wykonawca zamierza skorzystać z wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, ze będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w.w dokumentu metodą spełnia - nie spełnia . Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w.w dokumentu lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych . · III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty. Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w.w dokumentu metodą spełnia - nie spełnia . Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w.w dokumentu lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych . · III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty. Wykonawcy zobowiązani sa złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w.w dokumentu metodą spełnia - nie spełnia . Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w.w dokumentu lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych . · III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty. Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w.w dokumentu metodą spełnia - nie spełnia . Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w.w dokumentu lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych . III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY · III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: · wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie · wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami · wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami · III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: · oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia · aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy · aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert · aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert · III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: · nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert · nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert · nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4 albo w pkt III.5: · inne dokumenty nie dotyczy III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają zmiany umowy sporządzonej z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych, tj.: 1) zmianie może ulec przesunięciu termin wykonania zamówienia w przypadku: a. przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b. działania siły wyższej np. klęski żywiołowej, strajki lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania usługi, c. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie usługi - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie na piśmie i musi być potwierdzony przez obie strony, d. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, e. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2) zmianie mogą ulec terminy sesji foto-radarowych określone w miesięcznych harmonogramach; 3) zmianie może ulec planowana ilość sesji foto-radarowych. Zamawiający dopuszcza w ramach zawartej umowy zwiększenie planowanej ilości nie więcej jak o 20%; 4) zmianie może ulec podwykonawca bądź może zostać wprowadzony nowy podwykonawca- na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, nowy podwykonawca musi spełniać warunki określone dla pierwotnie wybranego podwykonawcy; 5) zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT (wartość netto pozostaje bez zmian). IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubasz.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lubasz ul. B. Chrobrego 37 64-720 LUBASZ pok. 101. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Wójt Gminy mgr Zbigniew Jahns |
Dokumenty do pobrania: | |
fotoradar_ogloszenie_o_wynikach.pdf (wprowadził: Tomasz Lipski 2012-11-21 03:25:39) rozmiar pliku: 27.4Kb | |
Wzor_umowy (wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-23 01:09:38) rozmiar pliku: 70.5Kb | |
siwz_fotoradary (wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-23 01:09:26) rozmiar pliku: 141.5Kb | |
ogloszenie_o_zamowieniu (wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-19 03:08:54) rozmiar pliku: 255.6Kb | |
specyfikacja_techniczna_fotoradary (wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-19 02:07:27) rozmiar pliku: 158.5Kb | |
zal_nr5 (wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-19 02:02:46) rozmiar pliku: 52Kb | |
zal_nr4 (wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-19 02:02:33) rozmiar pliku: 56Kb | |
zal_nr3 (wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-19 02:02:19) rozmiar pliku: 51.5Kb | |
zal_nr2 (wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-19 02:02:07) rozmiar pliku: 51Kb | |
zal_nr1b (wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-19 02:01:53) rozmiar pliku: 175.5Kb | |
zal_nr1a (wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-19 02:01:39) rozmiar pliku: 54.5Kb | |
druk_oferty_zal_nr1 (wprowadził: Tomasz Lipski 2012-10-19 02:01:23) rozmiar pliku: 64.5Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |