Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Nadzór inwestorski operacji pn.: Zaopatrzenie wsi w wodę w Gminie Lubasz w miejscowościach: Lubasz, Stajkowo, Nowina i w kanalizację w miejscowości Lubasz - rozstrzygnięty

Ogłoszenie o wyborze oferty


 


 

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 281636-2014 z dnia 2014-08-25 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Lubasz
Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad wykonaniem budowy w zakresie: Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Polnej i Łąkowej w Lubaszu Zakres rzeczowy przedsięwzięcia jest następujący: -Rurociągi z rur ciśnieniowych PCW...
Termin składania ofert: 2014-09-09


Numer ogłoszenia: 287182 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 281636 - 2014 data 25.08.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 67 255 60 12, fax. 67 255 64 62.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: 09.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie , pokój nr 101 Urzędu Gminy w Lubaszu, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz do dnia 03 września 2014 r do godziny 10:00..
  • W ogłoszeniu powinno być: 08.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie , pokój nr 101 Urzędu Gminy w Lubaszu, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz do dnia 08 września 2014 r do godziny 10:00..

 

______________________________________________________________________

 

Lubasz: Nadzór inwestorski operacji pn.:Zaopatrzenie wsi w wodę w Gminie Lubasz w miejscowościach: Lubasz, Stajkowo, Nowina i w kanalizację w miejscowości Lubasz.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 67 255 60 12, faks 67 255 64 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubasz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski operacji pn.:Zaopatrzenie wsi w wodę w Gminie Lubasz w miejscowościach: Lubasz, Stajkowo, Nowina i w kanalizację w miejscowości Lubasz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad wykonaniem budowy w zakresie: Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Polnej i Łąkowej w Lubaszu Zakres rzeczowy przedsięwzięcia jest następujący: -Rurociągi z rur ciśnieniowych PCW łączonych na uszczelki gumowe, przy średnicy zewnętrznej rur 200 mm-długość 151 mb. -Rurociągi z rur ciśnieniowych PCW łączonych na uszczelki gumowe, przy średnicy zewnętrznej rur 160 mm zakończone zaślepką - długość 24 mb. -Studzienki kanalizacyjne systemowe o średnicy 315-425 mm, zamknięte rurą teleskopową z pokrywą żeliwną(kinieta z PE). Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami na terenie gminy Lubasz w miejscowościach: Lubasz, Stajkowo, Nowina Zakres rzeczowy przedsięwzięcia jest następujący: -Sieć wodociągowa z przyłączami do granicy działki-wieś Nowina dz. 107/1,63 (od pos. 33 do działki 53). -Sieć wodociągowa z przyłączami do granicy działki-wieś Nowina dz. 189, 150 (od działki 117/2 do działki 204/1). -Sieć wodociągowa z przyłączami do granicy działki-wieś Stajkowo dz. 291 (od działki 315 do działki 144/5). -Sieć wodociągowa z przyłączami do granicy działki-wieś Lubasz dz. 970 ul. Polna (od Łąkowej działka 1003 do działki 971/2). -Sieć wodociągowa z przyłączami do granicy działki-wieś Lubasz dz. 68 ul. Stajkowska (od działki 35/3 do działki 92/2). Rurociągi z rur PN 10 PVC Ø 110x4,2 mm - długość 3.419,5 mb.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od inspektora nadzoru prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Inspektora nadzoru może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługi w zakresie nadzoru inwestorskiego budowy sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnych grawitacyjnych (co najmniej 1 inwestycji). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od inspektora nadzoru prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Inspektora nadzoru może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych
  • III.3.3) Potencjał techniczny
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli inspektor nadzoru wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w ykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.; a) co najmniej jedną osobę ( inspektor nadzoru) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych; b) co najmniej jedną osobę ( inspektor nadzoru ) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i c) co najmniej jedną osobę ( inspektor nadzoru ) posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od inspektora nadzoru prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Inspektora nadzoru może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Podpisany projekt umowy.Pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubasz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubasz, ul. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, pokój nr 206..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie , pokój nr 101 Urzędu Gminy w Lubaszu, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz do dnia 03 września 2014 r do godziny 10:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 02.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_przedmiar

03a.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_projekt_kanaliz_1_z_3

03b.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_projekt_kanaliz_2_z_3

03c.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_projekt_kanaliz_3_z_3

04a.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_projekt_wodociag_1_z_2

04b.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_projekt_wodociag_2_z_2

 

Dokumenty do pobrania:
07.nadzor_wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_ogloszenie_o_wyborze_oferty
(wprowadził: Tomasz Lipski 2014-09-11 11:35:36)
rozmiar pliku: 312.9Kb
06.nadzor_wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_odpowiedzi_na_zapyt_28082014
(wprowadził: Tomasz Lipski 2014-09-02 13:32:41)
rozmiar pliku: 145.7Kb
05.nadzor_wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_pozwolenia
(wprowadził: Tomasz Lipski 2014-09-02 13:32:15)
rozmiar pliku: 84.4Kb
ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_o_przetargu
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2014-08-29 08:40:03)
rozmiar pliku: 17.2Kb
01.nadzor_wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_siwz
(wprowadził: Tomasz Lipski 2014-08-25 13:46:54)
rozmiar pliku: 322.6Kb
00.nadzor_wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_ogloszenie
(wprowadził: Tomasz Lipski 2014-08-25 13:46:13)
rozmiar pliku: 55Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021