Ogłoszenie o wyborze oferty
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 281636-2014 z dnia 2014-08-25 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Lubasz
Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad wykonaniem budowy w zakresie: Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Polnej i Łąkowej w Lubaszu Zakres rzeczowy przedsięwzięcia jest następujący: -Rurociągi z rur ciśnieniowych PCW...
Termin składania ofert: 2014-09-09
Numer ogłoszenia: 287182 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 281636 - 2014 data 25.08.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 67 255 60 12, fax. 67 255 64 62.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
- W ogłoszeniu jest: 09.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie , pokój nr 101 Urzędu Gminy w Lubaszu, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz do dnia 03 września 2014 r do godziny 10:00..
- W ogłoszeniu powinno być: 08.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie , pokój nr 101 Urzędu Gminy w Lubaszu, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz do dnia 08 września 2014 r do godziny 10:00..
______________________________________________________________________
Lubasz: Nadzór inwestorski operacji pn.:Zaopatrzenie wsi w wodę w Gminie Lubasz w miejscowościach: Lubasz, Stajkowo, Nowina i w kanalizację w miejscowości Lubasz.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 67 255 60 12, faks 67 255 64 62.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubasz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski operacji pn.:Zaopatrzenie wsi w wodę w Gminie Lubasz w miejscowościach: Lubasz, Stajkowo, Nowina i w kanalizację w miejscowości Lubasz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad wykonaniem budowy w zakresie: Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Polnej i Łąkowej w Lubaszu Zakres rzeczowy przedsięwzięcia jest następujący: -Rurociągi z rur ciśnieniowych PCW łączonych na uszczelki gumowe, przy średnicy zewnętrznej rur 200 mm-długość 151 mb. -Rurociągi z rur ciśnieniowych PCW łączonych na uszczelki gumowe, przy średnicy zewnętrznej rur 160 mm zakończone zaślepką - długość 24 mb. -Studzienki kanalizacyjne systemowe o średnicy 315-425 mm, zamknięte rurą teleskopową z pokrywą żeliwną(kinieta z PE). Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami na terenie gminy Lubasz w miejscowościach: Lubasz, Stajkowo, Nowina Zakres rzeczowy przedsięwzięcia jest następujący: -Sieć wodociągowa z przyłączami do granicy działki-wieś Nowina dz. 107/1,63 (od pos. 33 do działki 53). -Sieć wodociągowa z przyłączami do granicy działki-wieś Nowina dz. 189, 150 (od działki 117/2 do działki 204/1). -Sieć wodociągowa z przyłączami do granicy działki-wieś Stajkowo dz. 291 (od działki 315 do działki 144/5). -Sieć wodociągowa z przyłączami do granicy działki-wieś Lubasz dz. 970 ul. Polna (od Łąkowej działka 1003 do działki 971/2). -Sieć wodociągowa z przyłączami do granicy działki-wieś Lubasz dz. 68 ul. Stajkowska (od działki 35/3 do działki 92/2). Rurociągi z rur PN 10 PVC Ø 110x4,2 mm - długość 3.419,5 mb.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od inspektora nadzoru prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Inspektora nadzoru może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługi w zakresie nadzoru inwestorskiego budowy sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnych grawitacyjnych (co najmniej 1 inwestycji). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od inspektora nadzoru prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Inspektora nadzoru może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych
- III.3.3) Potencjał techniczny
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli inspektor nadzoru wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w ykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.; a) co najmniej jedną osobę ( inspektor nadzoru) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych; b) co najmniej jedną osobę ( inspektor nadzoru ) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i c) co najmniej jedną osobę ( inspektor nadzoru ) posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od inspektora nadzoru prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Inspektora nadzoru może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Podpisany projekt umowy.Pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubasz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubasz, ul. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, pokój nr 206..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie , pokój nr 101 Urzędu Gminy w Lubaszu, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz do dnia 03 września 2014 r do godziny 10:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
02.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_przedmiar
03a.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_projekt_kanaliz_1_z_3
03b.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_projekt_kanaliz_2_z_3
03c.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_projekt_kanaliz_3_z_3
04a.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_projekt_wodociag_1_z_2
04b.wodociag_lubasz_stajkowo_nowina_i_kanalizacja_lubasz_2_etap_projekt_wodociag_2_z_2