Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Zapytanie ofertowego na sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: „Budowa drogi gminnej Antoniewo – Krucz”

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Gmina Lubasz zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.:  „Budowa drogi gminnej Antoniewo – Krucz”

 I.  ZAMAWIAJĄCY

Gmina Lubasz, ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz

II.  Przedmiot zamówienia

 

Przedmiotem zapytania jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Budowa drogi gminnej Antoniewo – Krucz”

Szczegółowy zakres objętego Nadzorem zadania określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do przetargu nr 7425 - 2017 z dnia 2017-01-13r. (dostępna na stronie Zamawiającego - / – zakładka Przetargi i komunikaty / Przetarg - Budowa drogi gminnej Antoniewo – Krucz.

Inspektor pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zmianami), zgodnie z zakresem określonym w art. 25 i art. 26 ww. ustawy oraz przepisami wykonawczymi.

Inspektor nadzoru będzie wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, z opisem technicznym, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej

Zamówienie obejmuje:

  1. reprezentowanie Zamawiającego przy wykonywanych na jego rzecz robotach budowlanych przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją techniczną, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
  2. zachowanie należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu umowy z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności;
  3. stawianie się na terenie budowy bez dodatkowego wezwania na czas wykonywania robót. Ponadto inspektor nadzoru jest zobowiązany stawić się na budowie na każde dodatkowe i uzasadnione wezwanie Zamawiającego;
  4. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wadliwych wyrobów i niedopuszczonych do stosowania;
  5. sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w odbiorach technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych gotowych obiektów i przekazania ich do użytkowania;
  6. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń i sprawdzanie kosztorysów robót dodatkowych lub zamiennych;
  7. żądanie od kierownika budowy dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania w budownictwie wyrobów, materiałów;
  8. dokonywanie stosownych wpisów do dziennika budowy, wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;
  9. weryfikacja dokumentacji powykonawczej;
  10. w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych nie przewidzianych umową zawartą z wykonawcą robót, zamiennych, ewentualnie zaniechania wykonania pewnych robót, Inspektor nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego, a także przygotować i przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu stosowny protokół konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych bądź robót zaniechanych;
  11. udział w naradach koordynacyjnych budowy;
  12. udział w przekazywaniu placu budowy;
  13. uczestnictwo w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia.

 III.  TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin realizacji zamówienia:

  1. Od dnia podpisania umowy do dnia podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego zadania. Termin realizacji robót budowlanych dla Wykonawcy został ustalony do dnia 15.07.2017r.
  2. Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest również do pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad robotami Wykonawcy w okresie gwarancji i rękojmi, udziału w przeglądach gwarancyjnych i udziału w odbiorze pogwarancyjnym, bez dodatkowego wynagrodzenia.

 IV. Warunki udziału w postępowaniu

 

Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) i posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami w branży drogowej (załącznik nr 3).

Wykonawca musi wykazać doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie dróg o nawierzchni mineralno-asfaltowej o długości min 2,0 km ( załącznik nr 2).

 V.  Kryteria oceny ofert

 

  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

- CENA – 100 %.

Wykonawca poda cenę oferty (z podatkiem od towarów i usług) za realizację przedmiotu zamówienia wyrażoną w polskiej walucie.
Punkty zostaną przyznane wykonawcy wg wzoru:
C = Cn / Cb * 100 pkt.
gdzie:   C    –    ilość przyznanych punktów w kryterium cena
            Cn    –    cena najniższej oferty
            Cb    –    cena badanej oferty

 VI.  Składanie ofert

 

Ofertę (załącznik nr 1) opatrzoną pieczątką firmową, datą, danymi adresowymi oferenta, podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentacji należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Oferta - sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.:  „Budowa drogi gminnej Antoniewo – Krucz”.
do dnia 3 marca 2017 roku do godz. 15:30 w Urzędu Gminy Lubasz , ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz pok. 101.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Oferent przed terminem wskazanym na złożenie oferty może wycofać lub zmienić ofertę.
W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Wszelkie zapytanie odnośnie oferty można kierować na adres: lubasz@wokiss.pl

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

 VII.  ZAŁĄCZNIKI

  1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1.
  2. Wykaz usług – załącznik nr 2.
  3. Wykaz osób – załącznik nr 3.
  4. Wzór umowy – załącznik nr 4.

 

 

 

 

Dokumenty do pobrania:
Formularz_oferty_zal_nr_1.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2017-02-24 13:39:37)
rozmiar pliku: 13.5Kb
Wykaz_usług_zal_nr_2
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2017-02-24 13:40:05)
rozmiar pliku: 12.4Kb
Wykaz_osob_zal_nr_3.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2017-02-24 13:40:18)
rozmiar pliku: 12.7Kb
Wzor_umowy_zal_nr_4.docx
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2017-02-24 13:40:30)
rozmiar pliku: 22.9Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021