Lubasz, dnia 09.03.2020 r.
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), a więc o szacowanej wartości poniżej 30 tys. EURO, Gmina Lubasz zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w zakresie równania, profilowania i wałowania walcem wibracyjnym dróg gruntowych na terenie Gminy Lubasz.
64-720 Lubasz
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest równanie, profilowanie równiarką mechaniczną oraz wałowanie walcem wibracyjnym dróg gruntowych na terenie Gminy Lubasz.
Zakres robót obejmuje:
- równanie, profilowanie równiarka mechaniczną nawierzchni dróg gruntowych,
- wałowanie walcem wibracyjnym.
III. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków wykonania i rozliczenia zamówienia, terminu i formy złożenia oferty (pismo):
1. Termin rozpoczęcia wykonania zamówienia – planowany termin rozpoczęcia prac od 16.03.2020 r.
2. Termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć w terminie do dnia 13.03.2020 do godz. 12:00 pisemnie w sekretariacie Urzędu Gminy Lubasz, ul. Bolesława Chrobrego 37, 64-720 Lubasz w zamkniętych kopertach z dopiskiem „RÓWNANIE DRÓG” lub drogą mailową na adres: lubasz@wokiss.pl.
IV. 1. Cenę ofertową należy podawać w "FORMULARZU OFERTY" - w złotych za wykonanie usług:
- wyrównanie i wyprofilowanie mechaniczne nawierzchni dróg gruntowych,
-wałowanie walcem wibracyjnym.
2. Cena ofertowa musi być jednoznaczna i ostateczna; zostanie ona wprowadzona do umowy.
3. Oferta winna zawierać cenę netto, stawkę podatku (jeżeli dotyczy) oraz cenę brutto.
4. Gmina Lubasz nie zwraca żadnych kosztów jakie oferent ponosi w związku ze złożeniem niniejszej oferty, w tym zwłaszcza kosztów związanych z wizją lokalną.
V. Informacje Zamawiającego o formie i terminach płatności za wykonanie zamówienia:
przelewem w ciągu 14 dni od daty dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru robót.
VI. Informacja o sposobie kontaktu z pracownikami merytorycznymi
Osobą do kontaktu w ramach tego zapytania ofertowego jest: Andrzej Łusiewicz – insp. ds. zamówień publicznych, tel. 67/ 2556012 wew. 26, kom. 790203814.
Adres mailowy do kontaktu z pracownikiem Zamawiającego: andrzej.lusiewicz@lubasz.pl.
Urząd Gminy Lubasz jest czynny w poniedziałki od godz. 7.30 do godz. 18.00, od wtorku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30.
VII. Informacja dodatkowa
Gmina Lubasz zastrzega możliwość wybrania jednego lub więcej wykonawców w celu logistycznego wykonania zadania.
Dokumenty do pobrania: | |
Zestawienie_ofert.docx (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-03-18 12:01:57) rozmiar pliku: 13.9Kb | |
formularz_oferty_rowanie_drog.doc (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-03-10 09:10:20) rozmiar pliku: 34.5Kb | |
zapytanie-ofertowe.pdf (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-03-10 09:09:24) rozmiar pliku: 577.4Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |