dostawa_oleju_ogloszenie_o_wyborze_styczen_2016
WÓJT GMINY LUBASZ
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
NA DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO
Lubasz: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO
Numer ogłoszenia: 3401 - 2016; data zamieszczenia: 13.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubasz , ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 67 255 60 12, faks 67 255 64 62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO zapotrzebowanie roczne ok - 72 800 litrów 1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: dostawę oleju opałowego do następujących kotłowni kotłowni w roku 2016: Gimnazjum w Lubaszu ul. Podgórna, PSP Miłkowo - Miłkowo 12, PSP Krucz - Krucz 62, Przedszkole Bajka - budynek w Dębe ul. Starowiejska, Świetlica wiejska w Kruczu, Budynek Przychodni lekarskiej w Lubaszu ul. Podgórna. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa - oleju opałowego wraz z transportem do miejsca składowania - kotłowni obiektów wymienionych w punkcie 1. Dostawa będzie się odbywała partiami zależnie od zlecenia dokonanego przez Zamawiającego..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
2) wzór umowy - załącznik nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubasz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Lubasz, 64-720 Lubasz, ul. B. Chrobrego 37 pokój nr 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Gmina Lubasz, 64-720 Lubasz, ul. B. Chrobrego 37 sekretariat - pokój nr 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
Dokumenty do pobrania: | |
Specyfikacja (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2016-01-13 08:31:19) rozmiar pliku: 89.5Kb | |
Zalacznik_do_SIWZ_nr_1 (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2016-01-13 08:32:06) rozmiar pliku: 19.5Kb | |
Zalacznik_do_SIWZ_nr_2 (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2016-01-13 08:32:28) rozmiar pliku: 16Kb | |
Zalacznik_do_SIWZ_nr_3 (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2016-01-13 08:32:50) rozmiar pliku: 15Kb | |
Zalacznik_do_SIWZ_nr_4 (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2016-01-13 08:33:17) rozmiar pliku: 38.5Kb | |
Zalacznik_do_SIWZ_nr_5 (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2016-01-13 08:33:35) rozmiar pliku: 23Kb | |
Zalacznik_do_SIWZ_nr_6 (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2016-01-13 08:34:16) rozmiar pliku: 18Kb | |
dostawa_oleju_ogloszenie_o_wyborze_styczen_2016 (wprowadził: Tomasz Lipski 2016-01-29 15:21:44) rozmiar pliku: 34.4Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |