Lubasz , dnia 16.12.2013.
GKM-271.1.2013
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: ” Wyłapywanie i utrzymywanie pod opieką weterynaryjną bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Lubasz”
Działając na podstawie art.92 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający :
Gmina Lubasz , ul. B. Chrobrego 37 , 64-720 Lubasz
informuje , że w wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę ;
VET – AGRO SERWIS ul. M. Konopnickiej 62 (64-920 Trzcianka)
Uzasadnienie wyboru :
Wybrany Wykonawca zaoferował najkorzystniejszą cenę oraz spełnił pozostałe warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Podstawą prawną dokonania wyboru jest art. 91 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
VET – AGRO SERWIS ul. M. Konopnickiej 62 (64-920 Trzcianka)
Ceny brutto :
• za 1 km dojazdu i powrót z miejscowości wskazanej przez pracownika Urzędu , w tym także km przejechane w czasie akcji : 1,41 zł/km
• za 1h trwania akcji porządkowej lub interwencji za wyjątkiem zdarzeń polegających na odbiorze wyłapanego już zwierzęcia : 129,15 zł/h
• za 1h akcji polegającej na odbiorze wyłapanego już zwierzęcia 38,75 zł
• za przyjęcie bezdomnego zwierzęcia do pogotowia (cena obejmuje wymagane szczepienia profilaktyczne, chipowanie i wszelkie niezbędne zabiegi weterynaryjne 47,63 zł/szt
• cena doby pobytu zwierzęcia bezdomnego w schronisku : 9,56 zł/szt
• za sterylizację lub kastrację zwierzęcia po 14 dniach pobytu zwierzęcia w schronisku lub na żądanie Zamawiającego : 113,40 zł/szt
• za zbiór i unieszkodliwianie zwłok bezpańskich zwierząt bez kosztów dojazdu : 171,77 zł/szt
Kryterium cena – 2100,00 pkt.
Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.94 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U.z 2010 r. nr 113, poz. 759 ).
Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Danuta Wiza – insp ds. gospodarki komunalnej i mieszkaniowej
OGŁOSZENIE
Lubasz: „Wyłapywanie i utrzymywanie pod opieką weterynaryjną bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Lubasz oraz zbiórka padliny zwierząt bezdomnych i drobnych zwierząt leśnych o masie do 30 kg w okresie od dnia 01 stycznia 2014r. do dnia 31 grudnia 2015r”
Data zamieszczenia 28 listopada 2013roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – w trybie przetargu nieograniczonego
SEKCJA I: ZAMAWIAJACY
I. 1)NAZWA I ADRES : GMINA LUBASZ, ul. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz
woj. Wielkopolskie, tel. 067 255 60 12 wew.26,
faks 067 255 64 62
strona internetowa: www.lubasz.pl
NIP 763 – 209 – 30 – 34
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II. 1.1) Nazwa nadana zamówieniu: „„Wyłapywanie i utrzymywanie pod opieką weterynaryjną bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Lubasz oraz zbiórka padliny zwierząt bezdomnych i drobnych zwierząt leśnych o masie do 30 kg w okresie od dnia
III. 01 stycznia 2014r. do dnia 31 grudnia 2015r”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi weterynaryjne
II. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłapywanie i utrzymanie pod opieką weterynaryjną bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Lubasz z zachowaniem zasad określonych w ustawie „O ochronie zwierząt” z dnia 21 sierpnia 1997 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 856) oraz wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2004 r. nr 158 poz. 1657) i zaleceń urzędowego lekarza weterynarii.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje :
1) wyłapywanie bezdomnych zwierząt (psy, koty) – według zaistniałej konieczności (dojazd i
dowóz wyłapanych zwierząt do schroniska);
2) przyjęcie bezdomnych zwierząt do schroniska, w tym:
a) wykonanie wymaganych szczepień ochronnych,
b) odpchlenie zwierząt,
c) odrobaczenie zwierząt.
3) utrzymywanie bezdomnych zwierząt w schronisku w tym:
a) zapewnienie właściwych warunków sanitarnych i bytowych,
b) karmienie zwierząt,
c) opieka weterynaryjna (profilaktyka i leczenie),
d) przeprowadzenie sterylizacji i kastracji,
e) wydawanie zwierząt dla osób chętnych do ich adopcji,
f) usypianie zwierząt w przypadku wystąpienia takiej konieczności,
g) podskórne wszczepienie mikrochipu, wprowadzenie numeru do bazy danych,\
4) zbiórkę padliny zwierząt bezdomnych i drobnej zwierzyny leśnej do 30 kg.
II. 1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPN): 85210000-3
II. 1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II. 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II. 1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II. 2)Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
od dnia 01 stycznia 2014r. do dnia 31 grudnia 2015 roku
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III. 1) WARUNKI DOTYCZACE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: brak
III. 2) WARUNKI UDZIAŁU
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych .
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą "zero – jedynkową". Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:. 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału, o których mowa w art.22 ustawy – prawo zamówień publicznych, 2) koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami – zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 3 i 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach(tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.)3) wykaz umów na świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia zawartych przez Wykonawcę w ostatnich dwóch latach 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; minimum 1 lekarza weterynarii oraz 2 pielęgniarzy zwierząt przeszkolonych w zakresie postępowania ze zwierzętami oraz przepisów o ochronie zwierząt, 5) wykaz narzędzi, w tym bazy i wyposażenia zakładu oraz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, 6) opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 7) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ, 8) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny wpis do Centralnej Ewidencji Informacji i Działalności Gospodarczej (CEIDG) oraz aktualne zezwolenie na utrzymywanie schroniska dla zwierząt bezdomnych. 9) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 10) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 11) podpisany projekt umowy (załącznik nr 8 do specyfikacji)
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: Dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert,2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.4) Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedni dla miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.
Inne dokumenty :
1)Wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem ich nazw i siedzib – jeśli dotyczy 2) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum, itp.).
1. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV. 1)TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV. 1.1)TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV. 2.1)KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena
IV. 2.2)WYKORZYSTYWANA BEDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie
IV.3.)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV. 3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja zamówienia: www.lubasz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem
Urząd Gminy w Lubaszu ul. Chrobrego 37 64-720 LUBASZ
IV.3.4) TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – 09 grudnia 2013 roku godzina 10.00, miejsce: Urząd Gminy w Lubaszu ul. Chrobrego 37 64-720 LUBASZ /sekretariat pok. 101/
IV.3.5) TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: okres w dniach: 30 dni od upływu terminu składania ofert
Dokumenty do pobrania: | |
Ogloszenie_o_wyborze (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-12-16 02:50:54) rozmiar pliku: 3.8Kb | |
SIWZ (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-11-29 09:44:53) rozmiar pliku: 190Kb | |
Zal_Nr_7_umowa (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-11-29 09:44:41) rozmiar pliku: 23.5Kb | |
Zal_Nr_6 (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-11-29 09:44:30) rozmiar pliku: 102Kb | |
Zal_Nr_5 (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-11-29 09:44:20) rozmiar pliku: 16Kb | |
Zal_Nr_4 (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-11-29 09:43:54) rozmiar pliku: 22Kb | |
Zal_Nr_3 (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-11-29 09:43:44) rozmiar pliku: 124.5Kb | |
Zal_Nr_2 (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-11-29 09:43:33) rozmiar pliku: 102.5Kb | |
Zal_Nr_1_druk_oferty (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-11-29 09:43:18) rozmiar pliku: 122.5Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |