Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Wyłapywanie i utrzymywanie pod opieką weterynaryjną bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Lubasz oraz zbiórka padliny zwierząt bezdomnych i drobnych zwierząt leśnych o masie do 30 kg w okresie od dnia 01 stycznia 2014r. do dnia 31 grudnia 2015r

 

 

Lubasz , dnia 16.12.2013.

GKM-271.1.2013

OGŁOSZENIE O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia w trybie  przetargu nieograniczonego  na realizację zadania pn.: ” Wyłapywanie i utrzymywanie pod opieką weterynaryjną bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Lubasz”

Działając na podstawie art.92 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający :

Gmina Lubasz , ul. B. Chrobrego 37 , 64-720 Lubasz

informuje , że w wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano  do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę ;

VET – AGRO SERWIS ul. M. Konopnickiej 62 (64-920 Trzcianka)                                                                                                                

Uzasadnienie wyboru :

Wybrany Wykonawca zaoferował najkorzystniejszą cenę oraz spełnił pozostałe warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Podstawą prawną dokonania wyboru jest art. 91 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

  Oferta nr 1  

VET – AGRO SERWIS ul. M. Konopnickiej 62 (64-920 Trzcianka)            

 Ceny brutto :

        za 1 km dojazdu i powrót z miejscowości wskazanej przez pracownika Urzędu  , w tym także km przejechane w czasie akcji :  1,41 zł/km

        za 1h trwania akcji porządkowej lub interwencji za wyjątkiem zdarzeń polegających na odbiorze wyłapanego już zwierzęcia : 129,15 zł/h

        za 1h akcji polegającej na odbiorze wyłapanego już zwierzęcia 38,75 zł

        za przyjęcie bezdomnego zwierzęcia do pogotowia (cena obejmuje wymagane szczepienia profilaktyczne, chipowanie i wszelkie niezbędne  zabiegi weterynaryjne 47,63 zł/szt

        cena doby pobytu zwierzęcia bezdomnego w schronisku : 9,56 zł/szt

        za sterylizację lub kastrację zwierzęcia po 14 dniach pobytu zwierzęcia w schronisku lub na żądanie Zamawiającego : 113,40 zł/szt

        za zbiór i unieszkodliwianie zwłok bezpańskich zwierząt  bez kosztów dojazdu : 171,77 zł/szt   

Kryterium cena    2100,00 pkt.

          Zamawiający  zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.94 ust.1 pkt.  2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U.z 2010 r. nr 113, poz. 759 ).

Przewodnicząca Komisji Przetargowej

Danuta Wiza – insp ds. gospodarki komunalnej i mieszkaniowej

OGŁOSZENIE

 

Lubasz: „Wyłapywanie i utrzymywanie pod opieką weterynaryjną bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Lubasz oraz zbiórka padliny zwierząt bezdomnych i drobnych zwierząt leśnych o masie do 30 kg w okresie od dnia 01 stycznia 2014r.  do dnia 31 grudnia 2015r”

 

Data zamieszczenia 28 listopada 2013roku

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – w trybie przetargu nieograniczonego                                                

 

SEKCJA I:  ZAMAWIAJACY

 

I.       1)NAZWA I ADRES :  GMINA LUBASZ, ul. Chrobrego 37,  64-720 Lubasz

                                       woj. Wielkopolskie, tel. 067 255 60 12 wew.26,

                                                                      faks  067 255 64 62

                                                                      strona internetowa: www.lubasz.pl

                                                                      NIP 763 – 209 – 30 – 34

 

SEKCJA II:  PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.    1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.    1.1) Nazwa nadana zamówieniu: „„Wyłapywanie i utrzymywanie pod opieką weterynaryjną bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Lubasz oraz zbiórka padliny zwierząt bezdomnych i drobnych zwierząt leśnych o masie do 30 kg w okresie od dnia

III.  01 stycznia 2014r.  do dnia 31 grudnia 2015r”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi weterynaryjne

II.   1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wyłapywanie i utrzymanie pod opieką weterynaryjną        bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Lubasz z zachowaniem zasad określonych  w ustawie               „O ochronie zwierząt” z dnia 21 sierpnia 1997 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 856) oraz wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla   prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2004 r. nr 158 poz. 1657) i zaleceń  urzędowego lekarza weterynarii.

 

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje :

1)      wyłapywanie bezdomnych zwierząt (psy, koty) – według zaistniałej konieczności (dojazd i

dowóz wyłapanych zwierząt do schroniska);

     2) przyjęcie bezdomnych zwierząt do schroniska, w tym:

            a) wykonanie wymaganych szczepień ochronnych,

            b) odpchlenie zwierząt,

            c) odrobaczenie zwierząt.

     3) utrzymywanie bezdomnych zwierząt w schronisku w tym:

            a) zapewnienie właściwych warunków sanitarnych i bytowych,

            b) karmienie zwierząt,

            c) opieka weterynaryjna (profilaktyka i leczenie),

            d) przeprowadzenie sterylizacji i kastracji,

            e) wydawanie zwierząt dla osób chętnych do ich adopcji,

            f) usypianie zwierząt w przypadku wystąpienia takiej konieczności,

            g) podskórne wszczepienie mikrochipu, wprowadzenie numeru do bazy danych,\

     4) zbiórkę padliny zwierząt bezdomnych i drobnej zwierzyny leśnej do 30 kg. 

 

II.   1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPN):    85210000-3

 

 

II. 1.5) Czy dopuszcza się  złożenie oferty częściowej: nie

 

II.   1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

 

II.   1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

 

II.    2)Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

    od dnia 01 stycznia 2014r. do dnia 31 grudnia  2015 roku

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,       

                        EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III. 1) WARUNKI DOTYCZACE ZAMÓWIENIA

          Informacja na temat wadium: brak

 

III. 2) WARUNKI UDZIAŁU

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych .

 

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą "zero – jedynkową". Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego.

 

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:. 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału, o których mowa w art.22 ustawy – prawo zamówień publicznych, 2) koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami – zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 3 i 4  ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach(tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.)3) wykaz umów na świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia zawartych przez Wykonawcę w ostatnich dwóch latach  4)  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;  minimum 1 lekarza weterynarii oraz 2 pielęgniarzy zwierząt przeszkolonych w zakresie postępowania ze zwierzętami oraz przepisów o ochronie zwierząt, 5) wykaz narzędzi, w tym bazy i wyposażenia zakładu oraz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, 6) opłaconą

polisę, a w przypadku jej braku dokument  potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej  z przedmiotem zamówienia. 7) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru określonego w załączniku    nr 7 do SIWZ,  8) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny wpis do Centralnej Ewidencji  Informacji i Działalności Gospodarczej (CEIDG) oraz aktualne zezwolenie na utrzymywanie schroniska dla zwierząt bezdomnych. 9) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  właściwego organu-  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 10) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie , że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 11) podpisany projekt umowy (załącznik nr 8 do specyfikacji)

 

 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: Dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:1)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert,2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne                  i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3)  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.4) Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedni dla miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

 

Inne dokumenty :

1)Wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem ich nazw i siedzib – jeśli dotyczy 2)  Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum, itp.).

 

 

 

1.      SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV. 1)TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV. 1.1)TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

 

IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV. 2.1)KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena

 

IV. 2.2)WYKORZYSTYWANA BEDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie

 

IV.3.)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV. 3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja zamówienia: www.lubasz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem

 Urząd Gminy w Lubaszu ul. Chrobrego 37  64-720 LUBASZ

 

IV.3.4) TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – 09 grudnia 2013 roku godzina 10.00, miejsce: Urząd Gminy w Lubaszu ul. Chrobrego 37  64-720 LUBASZ /sekretariat pok. 101/

 

IV.3.5) TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: okres w dniach:  30 dni od upływu terminu składania ofert

 

 

 

 

 

 

 

Dokumenty do pobrania:
Ogloszenie_o_wyborze
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-12-16 02:50:54)
rozmiar pliku: 3.8Kb
SIWZ
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-11-29 09:44:53)
rozmiar pliku: 190Kb
Zal_Nr_7_umowa
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-11-29 09:44:41)
rozmiar pliku: 23.5Kb
Zal_Nr_6
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-11-29 09:44:30)
rozmiar pliku: 102Kb
Zal_Nr_5
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-11-29 09:44:20)
rozmiar pliku: 16Kb
Zal_Nr_4
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-11-29 09:43:54)
rozmiar pliku: 22Kb
Zal_Nr_3
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-11-29 09:43:44)
rozmiar pliku: 124.5Kb
Zal_Nr_2
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-11-29 09:43:33)
rozmiar pliku: 102.5Kb
Zal_Nr_1_druk_oferty
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2013-11-29 09:43:18)
rozmiar pliku: 122.5Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021