Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Przetarg - Rekultywacja Jeziora Dużego w Lubaszu

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Operacja pn. Rekultywacja Jeziora Dużego w Lubaszu

Operacja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniającego inwestycje w zrównoważone rybołówstwo

 

Lubasz, dnia 05 listopada  2012 roku

 

 

B.I.271.2.12

 

 

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ

OFERTY NA ZADANIE  PN.

                         Rekultywacja Jeziora Dużego w Lubaszu ''

         Komisja  powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Lubasz nr 75/2012 r z dnia 08.10. 2012 roku    do przeprowadzenia przetargu na wybór wykonawcy zadania pn.'' Rekultywacja Jeziora Dużego w Lubaszu ''    dokonała wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

W wyniku przeprowadzonego postępowania, biorąc pod uwagę jedyne kryterium ujęte w SIWZ      z wagą 100% tj. cenę, najkorzystniejszą  ofertę  przedstawił:

 

1.  AERATOR

     Stanisław Podsiadłowski

             os. Rusa 36/6

    61-245 Poznań

 

 Cena oferty brutto  -  431.115,00 zł  -  ilość uzyskanych punktów 300.

 

Uzasadnienie wyboru:                                                

Oferta spełniła warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, była  zgodna  ze  Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

W postępowaniu przetargowym złożono jedną ofertę. Komisja nie wykluczyła i nie odrzuciła żadnej oferty.

 

 

 

 

                                                                                                                                  Przewodniczący Komisji

 

 

                                                           Piotr Błoch  


Operacja pn. Rekultywacja Jeziora Dużego w Lubaszu

Operacja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniającego inwestycje w zrównoważone rybołówstwo

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


Lubasz: Rekultywacja Jeziora Dużego w Lubaszu
Data zamieszczenia: 12.10.2012 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubasz, ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 67 255 60 12, faks 67 255 64 62.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekultywacja Jeziora Dużego w Lubaszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
• dostarczeniu, usytuowaniu i uruchomieniu aeratora pulweryzacyjnego z napędem wietrznym, wyposażonym w system dozowania koagulantów. W ramach tego zadania należy dostarczyć, zamontować i uruchomić jeden aerator pulweryzacyjny z napędem wietrznym wyposażony w system dozujący i umożliwiający precyzyjne dawkowanie koagulantów PIX w ilości 22,00 kg miesięcznie celem wspomagania rekultywacji poprzez inaktywację fosforu. Aerator zostanie usytuowany w głęboczkach jeziora i działać będzie w sposób ciągły.
• przeszkoleniu konserwatora ww. urządzenia oraz opracowaniu i dostarczeniu instrukcji jego eksploatacji.
• przeprowadzeniu trzykrotnej tzw. mobilnej aeracji pulweryzacyjnej połączonej ze strącaniem fosforu za pomocą preparatu PIX w całej toni wodnej w miesiącach listopad – grudzień 2012 r. Mobilna aeracja polega na uprawieniu całego jeziora mobilnym aeratorem pulweryzacyjnym, poprzez wprowadzanie do wody siarczanu żelazowego razem z tlenem, w ilości wymaganej w danym punkcie jeziora (średnio ok. 12 kg/ha jeziora) - tzw. zabieg precyzyjnej inaktywacji fosforu, w celu szybkiego doprowadzenia jeziora do równowagi biochemicznej.
• Przeprowadzeniu biomanipulacji, polegającej na zarybieniu jeziora narybkiem szczupaka palczaka w ilości średnio 2 tys. sztuk na 1 hektar co daje łącznie około 83 tys. sztuk. Biomanipulację (zarybienie) należy przeprowadzić od listopada o grudnia 2012 r. 
• Prowadzeniu monitoringu na potrzeby rekultywacji w celu precyzyjnego dawkowania preparatu PIX do jeziora Dużego w Lubaszu. W okresie realizacji zadania należy prowadzić monitoring chemiczny wody na zawartość fosforu, azotu i tlenu z częstotliwością raz na dwa tygodnie w różnych punktach jeziora. Przynajmniej jeden raz w okresie realizacji projektu należy przeprowadzić pełne badanie chemiczne wody, osadów dennych, fito oraz zooplanktonu.
• Opracowanie końcowego raportu z przeprowadzonego procesu rekultywacji jeziora w wersji papierowej – 2 egz. 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku CD.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.20-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
• Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 5 000,oo zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu 2.2. poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych , 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości / Dz. U Nr 109, poz 1158 ze zmianami/. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Lubasz, Bank Spółdzielczy w Czarnkowie o/Lubasz Nr 89 8951 0009 1300 2176 2000 0040. Na dowodzie wpłaty wadium należy podać nazwę zadania, którego przetarg dotyczy - Modernizacja centrum rekreacyjnego nad jeziorem w Lubaszu - II etap 4. Wadium wnoszone w innych formach przewidzianych w ustawie wnosi się w kasie Urzędu Gminy Lubasz, pokój nr 106 , w godzinach od 7.45 do 15.30. Zamawiający sprawdza wpłynięcie wadium na konto bankowe lub do kasy przed upływem terminu składania ofert tj. w dniu 26 października 2012 r., o godzinie 15:00. Do tego czasu wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego, a w innej formie - w kasie Urzędu Gminy Lubasz. 5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa stanowiąca formę wniesienia wadium winna być dostarczona w postaci oryginału. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi, pod rygorem wykluczenia wykonawcy: a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Lubasz b) określać kwotę gwarantowaną w zł. ustaloną w SIWZ, c) określać termin ważności -wynikający z SIWZ, d) określać przedmiot gwarancji-wynikający z SIWZ, e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. 6. Oferent, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zwróci wadium wykonawcom: - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy , jeżeli jego wniesienia żądano. - niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. - jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu , zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego , na którym było ono przechowywane , pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli : - wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art.25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. - wykonawca , którego oferta została wybrana : a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie ; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę , któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 pzp. , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku . Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w.w dokumentu metodą spełnia - nie spełnia . Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w.w dokumentu lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty tj. wykaz  wykonanych rekultywacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu (np. referencje) potwierdzającego, że prace zostały wykonane prawidłowo. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w.w dokumentu lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza skorzystać z wiedzy i doświadczenia , potencjału technicznego podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty tj.  wykaz osób uwzględniający zapisy art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami związanymi z  rekultywacją jeziora wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawcy zobowiązani są dowieść, że dysponują przynajmniej jedną osobą, która posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie rekultywacji jeziora metodą aeracji pulweryzacyjnej. Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w.w dokumentu metodą spełnia - nie spełnia . Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w.w dokumentu lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu załączonego do oferty tj.  informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo –        kredytowej, w  których  wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość        posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 450.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu  o udzielenie  zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4 albo w pkt III.5:
• inne dokumenty
1.zestawienie kosztów wg załączonego do wzoru SIWZ 2.projekt umowy 3.kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie , której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1. Zmiana terminu wykonania zamówienia a) Zmiany spowodowane siła wyższą , w tym klęski żywiołowe , warunki atmosferyczne uniemożliwiające zrealizowanie zamówienia w terminie b) Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt.a, termin realizacji zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania , nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: a) spowodowana zmianą stawki podatku VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy , Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę 3. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy, np. zmiana siedziby , adresu , nazwy. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubasz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubasz ul. B. Chrobrego 37 64-720 LUBASZ pok. 206.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lubasz ul. B. Chrobrego 37 64-720 LUBASZ pok. 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie dofinansowane w ramach działania Program Operacyjny „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013” w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Wójt Gminy
mgr Zbigniew Jahns

Dokumenty do pobrania:
03.aerator_jezioro_lubasz_ogloszenie_o_wyborze_oferty
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2012-11-05 02:33:34)
rozmiar pliku: 179.7Kb
02.aerator_jezioro_lubasz_10_2012_siwz_zal
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2012-10-12 02:30:33)
rozmiar pliku: 1.4Mb
01.aerator_jezioro_lubasz_10_2012_siwz
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2012-10-12 02:29:47)
rozmiar pliku: 409.5Kb
00.aerator_jezioro_lubasz_10_2012_ogloszenie
(wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2012-10-12 02:29:23)
rozmiar pliku: 218.2Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021