Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy w Lubaszu
Bip - Strona główna

Dane

Projekt Dobry i Przyjazny Urząd

Obsługa interesantów

Organy władzy publicznej

Prawo lokalne

Oświadczenia majątkowe

Wójt Gminy

Organizacje pozarządowe

Uchwały Rady Gminy

Zarządzenia Wójta Gminy

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej »

Rejestr działalności regulowanej

Rejestr instytucji kultury

Skargi i petycje »

Gospodarka komunalna informacja i statystyka

Plan zamówień publicznych

Konkursy na realizację zadań publicznych

Rejestr umów

Ochrona danych osobowych

Informacje o środowisku

Deklaracja dostępności

walidacja css walidacja html

Przetargi i komunikaty: Zapytanie ofertowe - sprzedaż i dostawa laptopów

 

Ogloszenie o wyborze laptopy maj 2020.

zestawienie ofert laptopy maj 2020.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

I.    ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Lubasz

64-720 Lubasz, ul. B. Chrobrego 37

Telefon: 67 255 60 12

Fax: 67 255 64 62

Adres e-mail:lubasz@wokiss

Witryna: www.lubasz.pl

NIP: 763-209-30-34

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), a więc o szacowanej wartości poniżej 30 tys. EURO, Gmina Lubasz zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert na sprzedaż i dostawę laptopów do realizacji zdalnego nauczania do szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Lubasz.

 CPV   30213100-6 Komputery przenośne

II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem niniejszego zapytania jest sprzedaż i dostawa laptopów do realizacji zdalnego nauczania do szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Lubasz. Zapotrzebowanie Gminy Lubasz określa się na około 24 sztuk laptopów spełniających minimalne parametry określone przez zamawiającego. Realizacja zamówienia uzależniona będzie od przyznania Gminie Lubasz środków w ramach programu „Zdalna szkoła”.

1. Parametry techniczne sprzętu określone zostały w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

2. Dostawa sprzętu odbędzie się pod wskazany adres: Gmina Lubasz, 64-720 Lubasz, ul. Bolesława Chrobrego 37.

III. PODWYKONAWSTWO

Zamawiający przewiduje możliwość korzystania z podwykonawców przy realizacji powyższego zamówienia.

 IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy, której treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

V. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą wysłać drogą elektroniczną: e-mail: lubasz@wokiss.pl

 

VI. OSOBY WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

1. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz spraw merytorycznych jest Pan Ryszard Bilski – Dyrektor Gminnego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu, tel. 664 76 492, w sprawach technicznych informacji udziela Pan Tomasz Lipski, tel.: 790 203 479.

2. Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia. Kontakt z Zamawiającym:

drogą elektroniczną: e-mail: lubasz@wokiss.pl 

 VII. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:

Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za dostawę 1 laptopa zgodnego z określonymi minimalnymi parametrami przez zamawiającego oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszt dostawy do siedziby zamawiającego.

 VIII.  MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VII niniejszego zapytania należy złożyć w formie elektronicznej na adres:e-mail: lubasz@wokiss.pl 

Termin składania ofert ustala się do dnia 25 maja 2020 r. do godziny 12.00 (decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego).

 IX.     OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1. O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto – 100 %.

2. Wykonawca podaje cenę ofertową jednej sztuki laptopa posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.

3. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym dotawę do siedziby zamawijącego.

4. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

6. Po wyborze najkorzystniejszej oferty oraz otrzymaniu informacji o pozyskanych środkach finansowych Zamawiający podejmie ostateczną decyzję w zakresie przedmiotu zamówienia.

X.        INFORMACJE DODATKOWE

  1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
  3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta zawierająca najniższą cenę za 1 sztukę laptopa.
  5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
  6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  8. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.

 

 

W załączeniu:

1. Załącznik nr 1 - Oferta cenowa;

2. Załącznik nr 2 - Projekt umowy;

3. Załącznik nr 3 – Specyfikacja techniczna sprzętu

 

Dokumenty do pobrania:
Ogloszenie o wyborze laptopy maj 2020.
(wprowadził: Tomasz Lipski 2020-06-01 12:44:22)
rozmiar pliku: 53.1Kb
zestawienie ofert laptopy maj 2020.
(wprowadził: Tomasz Lipski 2020-05-27 10:05:43)
rozmiar pliku: 119.1Kb
laptopy zapytanie maj 2020 Zalacznik nr 1-Oferta cenowa.
(wprowadził: Tomasz Lipski 2020-05-18 14:05:44)
rozmiar pliku: 44Kb
laptopy zapytanie maj 2020 Zalacznik nr 2-wzor umowy.
(wprowadził: Tomasz Lipski 2020-05-18 14:05:44)
rozmiar pliku: 102.5Kb
laptopy zapytanie maj 2020 Zalacznik nr 3-wymagania sprzetowe.d
(wprowadził: Tomasz Lipski 2020-05-18 14:05:44)
rozmiar pliku: 15.6Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybory Prezydenta RP 2020

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019

Transmisje obrad Sesji Rady Gminy Lubasz

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Wybory samorządowe 2018 »

Prace Rady Gminy »

Przetargi i komunikaty »

Konkursy na stanowisko »

Ochrona środowiska »

Projekty uchwał i materiały na sesje Rady Gminy »

Przydatność wody do spożycia i do kąpieli »

Informacje o stanie mienia

Gminna ewidencja zabytków

Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów »

Protokoły z kontroli

Sprawozdania budżetowe

Sprawozdania finansowe

Informacje o zgromadzeniach

Narodowy spis powszechny 2021