dowoz_uczniow_gebice_2015-2016_ogloszenie_o_wyborze
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Lubasz: DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKÓŁ SPECJALNYCH W GĘBICACH W OKRESIE OD 01 WRZEŚNIA 2015 DO 31 GRUDNIA 2016
Numer ogłoszenia: 105705 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu , ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, tel. 067 2556039, faks 067 2556039.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKÓŁ SPECJALNYCH W GĘBICACH W OKRESIE OD 01 WRZEŚNIA 2015 DO 31 GRUDNIA 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług polegających na dowozie i odwozie uczniów zamieszkałych na terenie gminy Lubasz do Zespołu Szkół Specjalnych w Gębicach w okresie od 01 września 2015 do 31 grudnia 2016 według harmonogramu dowozów i odwozów. Usługa świadczona będzie w dni nauki szkolnej przy udziale busa o minimalnej liczbie miejsc siedzących 16 spełniających wszystkie wymogi techniczne związane z dowozem dzieci do szkół. Zamawiający żąda by wszystkie siedzenia w busie wyposażone były w pasy bezpieczeństwa. W ciągu jednego dnia nauki szkolnej bus będzie pokonywać ok. 130 km - wg harmonogramu dowozów szkolnych..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Podpisany projekt umowy - załącznik nr 10.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubasz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, pok. Nr 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu ul. B. Chrobrego 37, 64-720 Lubasz, pok. Nr 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dokumenty do pobrania: | |
dowoz_uczniow_gebice_2015-2016_ogloszenie (wprowadził: Tomasz Lipski 2015-07-16 12:53:49) rozmiar pliku: 47Kb | |
dowoz_uczniow_gebice_2015-2016_siwz (wprowadził: Tomasz Lipski 2015-07-16 12:54:07) rozmiar pliku: 103.4Kb | |
dowoz_uczniow_gebice_2015-2016_siwz_zalaczniki (wprowadził: Tomasz Lipski 2015-07-16 12:54:28) rozmiar pliku: 94.8Kb | |
zmiana_terminu_skladania_ofert (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2015-07-23 14:40:32) rozmiar pliku: 3.2Kb | |
dowoz_uczniow_gebice_2015-2016_ogloszenie_o_wyborze (wprowadził: Tomasz Lipski 2015-08-04 13:03:10) rozmiar pliku: 32.5Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |