Ofertę złożył Gminny Zakład Komunalny Sp. z o. o. w Lubaszu, ul. Stajkowska 23, 64-720 Lubasz – cena oferty za 1 tonę odpadów - 1.350,00 zł, cena łączna za realizację zadania wyniosłaby 131.631,75 zł brutto.
Mając na uwadze fakt, iż kwota złożonej oferty przewyższa znacznie kwotę środków zabezpieczonych w budżecie gminy na realizację przedmiotowego przedsięwzięcia Gmina Lubasz unieważnia prowadzoną procedurę dotyczącą udzielenia zamówienia, które finansowane jest ze środków publicznych.
Gmina Lubasz
…............................................ Lubasz, dnia 03.07.2020 r.
(pieczęć Zamawiającego)
RG.IV.602.3.2020
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), a więc o szacowanej wartości poniżej 30 tys. EURO.
Gmina Lubasz zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w zakresie wykonania zadania pn.: „Usuwaniefolii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”.
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Lubasz
ul. Bolesława Chrobrego 37
64-720 Lubasz
REGON: 570791106
NIP: 763-209-30-34
tel.: 67 255 60 12
CPV: 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami
90512000-9 Usługi transportu odpadów
90500000-2 Usługi związane z odpadami
90514000-3 Usługi recyklingu odpadów
Przedmiotem zamówienia jest transport oraz odzysk lub unieszkodliwienie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bagz terenu Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na Sławienku, gm. Lubasz.
Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Masa odpadów przeznaczonych do odzysku lub unieszkodliwienia wynosi szacunkowo:
Miejsce odbioru w/w odpadów zostało wyznaczone w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Sławienko, do którego rolnicy zobowiązani są dostarczyć odpady we własnym zakresie.
Usługę należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, dotyczącymi przedmiotu zamówienia.
Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:
a) ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń (wagi),
a) odpowiednie zapakowanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag,
b) załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag,
c) transport zebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów,
d) rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag do odzysku lub unieszkodliwienia,
e) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia,
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
a) spisać z każdym rolnikiem, z którym Gmina Lubasz uprzednio zawarła stosowną umowę i dostarczającą odpady protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:
Wzór protokołu stanowić będzie załącznik do umowy z Wykonawcą.
b) do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art. 66 i 67 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz.U. z 2020r., poz. 797 ze zm.);
c) przekazania Zamawiającemu kart przekazania odpadów wygenerowanych z systemu BDO i potwierdzonych za zgodność z oryginałem, potwierdzających przyjęcie odpadu przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia wraz z ich zbiorczym zestawieniem
d) Wykonawca wykona co najmniej 10 zdjęć podczas wykonywania prac na różnym etapie, czytelnych dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania.
e) Po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu sprawozdanie zawierające:
f) Po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik do umowy z Wykonawcą o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.
g) Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, którzy dostarczą odpady.
h) Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi rodzaju odpadów zgodnie z ofertą cenową – wg tabeli dla poszczególnych frakcji odpadów po cenach jednostkowych brutto.
Rozliczenia będą fakturowane dwutorowo częściowo na Gminę Lubasz do kwoty przyznanej dotacji z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, a ponad tę kwotę odrębną fakturą wystawianą przez Wykonawcę na rolnika.
III. Termin realizacji zamówienia:
a) data rozpoczęcia: od momentu podpisania umowy
b) data zakończenia: do 30 sierpnia 2020 r.
IV. Miejsce realizacji zamówienia:
Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Sławienko.
V. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
a) Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej zamówieniem.
b) Dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
c) Posiadający niezbędną do wykonania wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.
d) Zamawiający uzna warunki wymienione w pkt 1 – 4 za spełnione jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o ich spełnianiu.
VI. Sposób i termin składania ofert:
VII. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcą:
Wykonawca może uzyskać od Zamawiającego wszelkie interesujące go informacje w sprawie przedmiotu oferty i warunków zawartych w zapytaniu ofertowym.
Zapytania należy składać pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres lubasz@wokiss.pl .
UWAGA:
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
Wójt Gminy Lubasz – Marcin Filoda
Załączniki:
Dokumenty do pobrania: | |
Zalacznik nr 2 do umowy - Oswiadczenie o prawidlowym wykonaniu prac.docx (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-07-03 09:19:53) rozmiar pliku: 5.3Kb | |
Zalacznik Nr 3 do umowy - protokoł wykonania uslugi.docx (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-07-03 09:19:16) rozmiar pliku: 21.4Kb | |
Zalacznik Nr 1 do umowy - protokol odbioru odpadow.docx (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-07-03 09:18:59) rozmiar pliku: 18.8Kb | |
Wzor umowy.docx (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-07-03 09:18:47) rozmiar pliku: 31.1Kb | |
Oswiadczenie o spelnieniu warunkow.doc (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-07-03 09:18:36) rozmiar pliku: 32Kb | |
Formularz oferty.doc (wprowadził: Andrzej Łusiewicz 2020-07-03 09:18:27) rozmiar pliku: 55.5Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |